چرا شامپوهای سالن برای موهای مشتریان بهتر هستند؟

نویسنده مدیر 2020/10/20 06:31:00 0 نظر

وقتی از مشتری خود می پرسید که از چه شامپویی بر روی موهای اصلاح شده و رنگ شده خود استفاده می کند، ممکن است گاهی از جواب گریه کنید!

با توجه به اینکه مشتری ها مایل به پرداخت هزینه هستند تا شما کاری کنید که موهای آنها به بهترین شکل به نظر برسد، شنیدن اینکه افراد چقدر برای خرید یک شامپو و نرم کننده خوب فکر می کنند تا موی خود را حفظ کنند تعجب­آور است.

با این حال، ما درک می کنیم - عدم دانش در مورد مواد تشکیل دهنده شامپو، اینکه چگونه آنها می توانند به مو آسیب برسانند و مزایای استفاده از یک شامپوی سالنی خوب باید برجسته شود تا به مشتریان ثابت کند که واقعاً ارزش هزینه اضافی را دارند.

بنابراین، ما تصمیم گرفته ایم که قدم برداشته و کمک کنیم! ما یک صفحه تقلبی از متداول ترین سوالاتی را که در مورد "مشکلات شامپو" مطرح می شود تهیه کرده ایم، به علاوه شامپوهای برتر سالن ما را که می­توانید به مشتریان خرده فروشی کنید توصیه می کنیم ...

آیا واقعا شامپوهای سالن برای مو بهتر هستند؟

هنگامی که شامپوی خرده فروشی سالن شما ده برابر مبلغی که می توانید در یک سوپرمارکت خریداری کنید هزینه دارد، ممکن است سخت باشد که مشتریان خود را متقاعد کنید ارزش سرمایه گذاری در مراقبت حرفه ای از مو را دارد.

اما واقعیت این است که شامپوهای سالن واقعا برای مو بهتر هستند.

برخی از موادی که در شامپوها وجود دارد ممکن است در تمیز کردن مو از کثیفی ها و روغن موثر باشد، اما در صورت بسیار قوی بودن اغلب منجر به آسیب و شکایت از پوست سر می شود.

برخی از مواد شیمیایی اصلی و عناصر تشکیل دهنده ای که اکنون در شامپوهای سالنی مورد اجتناب قرار می گیرد عبارتند از:

• سدیم لوریل سولفات

• سیلیکون ها

• سدیم کلرید

• پلی اتیلن گلیکول (PEG)

• روغن معدنی

• پارابن ها

بسیاری از شامپوهای حرفه ای سالن بدون این مواد شیمیایی یا با تعداد کمتری از این مواد شیمیایی و سایر مواد خوب تولید شده اند. شامپوهای سالن حاوی نسبت بیشتری از عناصر تشکیل دهنده با کیفیت بالا هستند که از مو محافظت و تغذیه می کنند و میزان کمتری از آنها قدرت طبیعی مو را از بین می برد.

بنابراین، بیایید نگاهی به برخی از آن مواد تشکیل دهنده ناخواسته شامپو بیندازیم تا از آنها اجتناب کنیم و بدانیم دقیقاً چه کاری با مو انجام می دهند ...

چرا شامپو سیلیکونی نامناسب است؟

احتمالاً مشتریان در مورد استفاده از سیلیکون در شامپوها چیزی شنیده اند، اما ممکن است دقیقاً درک نکنند که چرا این ماده بهترین ماده برای یافته شدن در شامپو نیست.

سیلیکون ها نوعی ماده معدنی هستند که اغلب در شامپوها و نرم کننده ها استفاده می شود تا موها نرم و براق به نظر برسند. در حالی که به نظر می رسد این امر حالت وز وز و حالت خاصی ایجاد می کند، ولی این تنها نیمی از داستان است!

از آنجا که سیلیکون ها مانند پلاستیک عمل می کنند، موها را با روکش ضد آب که در واقع مانع رسیدن رطوبت به موهای شما می شود، می پوشانند - و آن چیزی نیستند که ما برای اقدامات سالم می خواهیم! اگرچه ممکن است مو در ابتدا براق به نظر برسد، اما با استفاده مکرر سیلیکون با گذشت زمان روی رشته ها جمع شده و در نتیجه باعث شکنندگی می شود و مو را کدر نشان می دهد.

شامپو SLS چیست؟

سدیم لوریل سولفات، که در اصطلاح دیگری SLS نامیده می شود، یک ماده تشکیل دهنده رایج است که در شامپوها، صابون ها و بسیاری دیگر از محصولات آرایشی یافت می شود. آنها فقط یكی از انواع سولفاتها هستند كه اغلب برای تولید كف در شامپو استفاده می شوند و حس تمیز بودن خاصی به انسان دست می دهد.

با این حال، اگرچه ممکن است موهای شما بعد از شستشو احساس شادابی کند، اما ممکن است احساس خشکی و شکنندگی هم داشته باشد. دلیل این امر این است که SLS همراه با آن آلودگی ها، تمام روغن های طبیعی موهای شما را نیز از بین می برد. برای کسانی که پوست حساس دارند می تواند پوست سر را نیز تحریک کند.

در یک شامپوی فاقد سولفات (SLS) از پاک کننده ملایم تری استفاده می شود که چندان خشن نیست و در نتیجه موهای سالم تر می توانند روغن های محافظ خود را حفظ کنند.

چرا سدیم کلراید در شامپو نامطبوع است؟

کلرید سدیم که معمولاً به عنوان نمک شناخته می شود، اغلب به عنوان ماده ضخیم کننده در شامپوها استفاده می شود، بنابراین شما می توانید یک بافت قابل کنترل داشته باشید که به راحتی از طریق مو پخش شود.

با این حال، این یک نقطه ضعف دارد. سدیم کلراید رطوبت را به خود جلب می کند، بنابراین می تواند باعث خشک شدن مو شود - به خصوص اگر در حال حاضر خشکی دارید و به همان اندازه که می توانید به رطوبت نیاز داشته باشید!

PEG در شامپو چیست؟

PEG - نام کامل "پلی اتیلن گلیکول" - ماده شیمیایی دیگری است که برای بهبود بافت شامپو استفاده می شود. باز هم، این ماده می تواند برای موها مضر باشد، زیرا این ماده مصنوعی می تواند روی پوست سر و مو بسیار سخت باشد و منجر به خشکی آن شود.

چرا روغن معدنی برای موهای شما مضر است؟

در حالی که روغن­های مرطوب کننده و مغذی زیادی برای موهای شما وجود دارد، گول این را نخورید که روغن­های معدنی یکی از آنهاست.

در حالی که این ماده به عنوان روان­کننده ای عمل می­کند که می­تواند گره خوردگی مو را از بین ببرد و رطوبت داخل آن را حفظ کند، اما گاهی اوقات از روغن معدنی برای "غلیظ کردن" محتوای روغن سایر روغن های گرانقیمت­تر استفاده می شود. بنابراین، اگر به عنوان مثال شامپوی شما حاوی روغن آرگان باشد اما به عنوان یکی از آخرین مواد موجود در این لیست ذکر شده است، به احتمال زیاد از روغن معدنی به عنوان روش ارزان تری برای رقیق سازی آن استفاده شده است.

فواید شامپو بدون پارابن چیست؟

بحث های زیادی پیرامون استفاده از پارابن­ها در محصولات زیبائی پوست و مو وجود دارد. در حالی که چندین دهه است که از آنها برای حفظ شامپوها و جلوگیری از رشد باکتری های ناخوشایند استفاده می شود، مطالعات اخیر نشان داده است که می توانند باعث تحریک (خارش) پوست و حتی عدم تعادل هورمون ها شوند.

به همین دلایل، بسیاری از برندهای شامپو استفاده از پارابن را انتخاب کرده­اند در حال حاضر بسیاری از مصرف­کنندگان آنها را ترجیح می دهند.

باید از شامپوهائی استفاده کنیدکه بتواند نتایج سالن را حفظ کرده و یا موجب مراقبتی شود که شایسته هر مویی در خانه است.

برخی شامپوها هم گیاهی و فاقد ظلم به طبیعت بوده و هم عاری از پارابن ها و سولفات ها هستند.

شامپوهای با کیفیت

شامپوهای با کیفیت خوب مواد شیمیایی و مواد غیر ضروری را از ترکیبات خود پاک کرده و فاقد پارابن و سولفات هستند. علاوه بر آن عاری از سیلیکون هستند در حالیکه تمام این محصولات از فناوری ضد محوشدن رنگ منحصر به فرد خود برخوردار هستند.

نتیجه، یک فرمول بسیار متمرکز است که نه تنها کیفیت بهتری ارائه می دهد بلکه ارزش شگفت انگیزی دارد که می تواند به مشتریان متقاعد کند که واقعاً ارزش پرداخت پول آنها را دارد.

 

 

نظر خود را بیان کنید