پرفروش ترین محصولات و برندهای آرایشی:

نویسنده مدیر 2020/10/10 10:25:16 0 نظر

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و شوینده ها یکی از بهترین تفریحات و از جمله از مهم ترین الزامات برای زیبایی و سلامت خانم ها و آقایان می باشد. نکته ی مهمی که وجود دارد این است که در بین دنیای برندها و مدل های موجود در سطح بازار، کدام محصول از کدام برند طرفدار بیشتری دارد و محبوب تر است که طبیعتا این محبوبیت نیز از کیفیت بالای آن می آید.
در حوزه محصولات شوینده بیشترین مصرف را پودرها و مایعات شوینده مثل ظرفشویی و ... دارند.
در حوزه محصولات بهداشتی، صابون ها و شامپوها بیشترین مصرف را در بین مردم به خود اختصاص داده‌اند و پس از آن مایعات بدن‌شوی و دستشویی پرفروش ترین محصولات بهداشتی هستند. 
همچنین در حوزه بهداشت دهان و دندان نیز خمیردندان‌ها بیشترین فروش را در بین محصولات دارند.
در بین لوازم آرایشی ، انواع کرم‌ها و پس از آن رژ لب‌ها جزو پرمصرف ترین محصولات هستند.
نکته قابل توجه این است که در حوزه محصولات بهداشتی و شوینده می‌توان گفت قاچاق زیاد وجود ندارد اما در بحث لوازم آرایشی با معضل بسیار زیاد پدیده قاچاق روبرو هستیم.
برندهای مای در محصولات پوستی و آرایشی ، سینره در محصولات مراقبت از پوست، کالیستا در محصولات آرایشی،هیدرودرم در محصولات پوستی، آنیکا در محصولات آرایشی ایرانی ،کامان به عنوان محصول ایرانی، سی گل در محصولات آرایشی ،لورال در محصولات آرایشی ،گریماس در محصولات هلندی گریم و میکاپ ،بورژوا در محصولات فرانسوی آرایشی ، دوسه در محصولات آرایشی ، پرژک درشامپوها، بنسر در خمیردندان ها،دورتو در مایع دستشویی ،هوم کر در پودر ماشین لباسشویی ، تاژ در پودر رختشویی ،چشمک در دستمال های کاغذی ، مای بی بی در پوشک بچه، کلینیک در محصولات پوستی، مک در آرایشی،میبیلن در محصولات آرایشی ،اوریفلم در محصولات آرایشی،کاور گرل در محصولات آرایشی ،آون در محصولات آرایشی،رولون در محصولات آرایشی ، اتود در محصولات آرایشی، لوریل گروپ در محصولات مراقبت از پوست و مو، فارماسی در محصولات آرایشی ،رجوی در محصولات آمریکایی پوستی، آرکانسیل در محصولات آرایشی ، رمینگتون و پرومکس و بابیلیس در محصولات برقی ، INM ، NBI ، نوبار و کیستون در محصولات ناخن ،پروین و کنز در محصولات اپیلاسیون ،مارال و پرستیژ و گارنیه و لورآل و جولای در رنگ مو ،لدورا در محصولات مراقبت پوستی ، بایودرما و الارو و لانسون و ایزانس در محصولات مراقبت پوستی و ضدآفتاب و غیره از پرفروش ترین لوازم آرایشی و بهداشتی و شوینده ها در ایران هستند که در ادامه  به توضیحات کوتاهی در مورد  برخی از آنها خواهیم پرداخت.
شما میتوانید برخی از این محصولات را از فروشگاه اینترنتی سالنی لند به آدرس saloniland.com به راحتی و با صرف هزینه کمتر تهیه کنید.
فروشگاه اینترنتی سالنی لند یکی از فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. در این فروشگاه تمام زمینه ها برای یک خرید خوب فراهم شده است. 
وقتی صحبت از گریم و میکاپ می شود، برند هلندی گریماس در تمام زمینه ها و محصولات از جمله کرم پودر ، آیشدورژ ، کرم شب و روز،لیپ استیک ، کاموفلاژ ، رژ لب و ... حرف اول را می زند. چون نسبت به برند های هم سطح خود، بهترین کیفیت و با صرفه ترین محصول را ارائه می دهد.
نکته قابل توجه این است که برند گریماس به دوستدار طبیعت معروف است زیرا پایه گیاهی دارد و در تست درماتولوژی از حیوانات استفاده نمی کند.
برند گریماس علاوه بر ایده آل بودن در زمینه گریم و میکاپ ، در زمینه سینمایی نیز جزو برترین برندهاست.
مک از سال 1984 در حال فعالیت بوده است و تاکنون موفقیت های زیادی را در زمینه لوازم آرایشی را بدست آورده. یکی از ویژگی های مهم مک که از دلایل محبوبیت آن است، ایجاد تنوع، خلاقیت و به روز بودن محصولات آن است. 
برند کلینیک از سال 1968 تا به حال در حال فعالیت در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. کلینیک به دلیل کیفیت بالا و سازگاری محصولاتش با هر نوع پوستی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا بدست آورده. 
برند استی لادر از سال 1946 در زمینه لوازم آرایشی و زیبایی فعالیت خود را آغاز کرد و با خدمات و کیفیت مناسبش به مشتریان، روز به روز پیشرفت کرد و محبوبیت بالایی کسب کرد.
برند کامان تحت لیسانس سوییس است و هدف آن تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و سازگار با پوست انسان است. محصولات این برند برای محیط زیست هم کاملا بی‌خطر هستند.
محصولات این برند برای تمامی پوست‌ها قابل استفاده است و در بهترین لابراتوارهای اروپا آزمایش و خلق شده است. هم اکنون محصولات کامان نه‌تنها در ایران بلکه در بیش از ۷۰ کشور دنیا به فروش می‌رسند و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش است. محصولات برند کامان مورد تایید تمامی پزشکان پوست هستند.
برند مای امروزه یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است.محصولات مای زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند.
برند سی گل سلامت افراد را هدف اصلی خود قرار داده و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد.
محصولات سینره با برخورداری از دانش روز و با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت اروپایی و با بهره‌گیری از گیاهان مفید علاوه‌بر حفظ بهداشت، زیبایی طبیعی را هم به پوست و موی شما هدیه می‌دهد. محصولات برند سینره مورد تایید بسیاری از پزشکان هستند.
 برند کالیستا در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت آریان کیمیا تک برای اولین بار تولید شد. این شرکت در ابتدا از سال ۱۳۸۱ مشغول به واردات مواد آرایشی و بهداشتی بوده است.
مواد اولیه‌ی تولیدات برند کالیستا از شرکت‌های اروپایی از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تامین می‌گردد‌. رنگ‌های آرایشی این محصولات هم از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می‌شوند.
 برند فرانسوی لورآل همچنین در میان ایرانیان طرفداران زیادی دارد. لورال دارای ۶ پایگاه تحقیقات و گسترش در دنیا است.
برند بورژوا امروزه در ایران و در میان خانم‌های جوان طرفداران بسیاری دارد و باید این را خاطر نشان کنیم که قیمت‌های این برند با توجه به کیفیت بالای محصولات آن بسیار مناسب است.
با سابقه بالای این برند ،خانم های دهه 40 و50خاطره خوبی از این برند دارند.
برند آمریکایی دوسه یک برند بسیار معروف مختص خانم‌های شیک است. برای داشتن یک آرایش خاص انتخاب این برند بسیار مناسب است زیرا دارای انواع مختلفی است و تنوع رنگ بالایی دارد.
 Rejuvi مجموعه جدیدی از محصولات پیشرفته از نظر فنی است که موثرترین مراقبت از پوست طبیعی موجود را ارائه می دهد. 
آزمایشگاه Rejuvi در سال 1988 توسط دکتر ود چنگ ، بیوشیمیست برجسته و مشهور در منطقه خلیج سانفرانسیسکو تاسیس شد. دکتر چنگ دارای زمینه ای گسترده چند رشته ای در زمینه بیوشیمی ، داروسازی ، مهندسی شیمی و گیاه شناسی است. این تیم با همکاری نزدیک با دکتر آرتور فورست ، سم شناس معروف و استاد دانشگاه استنفورد ، خط درمان حرفه ای Rejuvi ، خط تولید مراقبت در منزل Rejuvi ، خط گیاه Rejuvi Plus و خط مراقبت از موی ضد پیری Rejuville را ایجاد کردند.
Rejuvi به بیش از 50 کشور جهان نفوذ کرده است و جایزه صادرات ویژه ای از وزارت بازرگانی ایالات متحده در ژوئیه 2009 دریافت شد!
آزمایشگاه Rejuvi برای موفقیت در بازار جهانی و تحقیقات پیشرفته در اکتبر 2015 از شهر South San Francisco جایزه دریافت کرد.
 ریمور تاتو برند رجوی جز ریمور های بسیار حرفه ای جهت پاک کردن تاتوهای قدیمی ، بدون بر جای گذاشتن اسکار می باشد.
برند فلورمار در سال 1970 در پایتخت فشن جهان یعنی میلان در ایتالیا ثبت شد. این برند در سال 1972 در ترکیه تولید شد و اکنون بیشتر از 40 سال است که از قدمت آن می گذرد. اولین محصول موفق این برند لاک های ناخن آن بود و پس از آن این برند شروع به تولید محصولاتی بیشتر کرد.
برند آردن یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. کشور سازنده محصولات برند آردن ، ایران می باشد. محصولات این شرکت با نام تجاری آردن به عنوان اولین گروه محصولات تخصصی بهداشت و مراقبت از پوست در ایران در سال 1370 با هدف پاسخ گویی به نیازهای روز افزون مصرف کنندگانی که دید حرفه ای و علمی تر نسبت به مراقبت های بهداشتی و درمانی پوست را داشتند طراحی و تولید گردید.
رولون (Revlon) شرکت مراقبت های شخصی آمریکایی است که در زمینه تولید و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر و محصولات مراقبت های شخصی فعالیت می نماید. شرکت رولون در سال ۱۹۳۲ توسط چارلز روسون راه‌اندازی شد و در حال حاضر شرکت مک‌آندرس اند فوربز با در اختیار داشتن ۶۰٪ درصد از سهام و شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی با ۲۰٪ درصد از سهام رولون ، سهام‌داران اصلی آن به‌شمار می‌آیند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک ، ایالات متحده آمریکا قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.
کاپریس (Caprice) شرکتی است که در زمینه ی لوازم آرایش فعالیت دارد. برند فرانسوی کاپریس مختص خانم هایی است که تنوع طلبند و میخواهند چهره ای دلخواه و منحصر به فرد داشته باشند. کاپریس از مواد اولیه بسیار غنی , کیفیت بالا و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز در تولید محصولات خود استفاده کرده است.  یکی از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایش کشور محسوب می شود. این شرکت وارد کننده لوازم آرایشی است که مطابق با نیاز روز ارائه می گردند.
لوازم آرایش خود را از وب‌سایت‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر مثل سالنی لند که برای محصولات خود ضمانت اصل بودن کالا ارایه می‌دهند خریداری کنید.

 

نظر خود را بیان کنید