هنگام کار در خانه به عنوان آرایشگر یا متخصص زیبائی چه کاری باید انجام دهید

نویسنده مدیر 2020/09/15 08:41:16 1 نظر

معمولا توصیه دولتها به آرایشگاه ها و سایر مشاغل زیبایی اینست که درها را به روی مشتریان ببندند تا ویروس کرونا را کنترل کنند. 
بنابراین، اگر شما آرایشگر یا متخصص زیبائی هستید که به طور ناگهانی شما را به خانه فرستاده اند ممکن است از خود بپرسید که بهترین کار با زمانی که در اختیار دارید چیست؟
در این دوره، مهم اینست که خود را به کاری سرگرم کنید تا سلامت روان شما نیز دچار مشکل نشود. بنابراین، اگرچه ممکن است نتوانید وارد سالن شوید اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید امتحان کنید تا به شما کمک کند ذهن خود را از هرگونه نگرانی دور نگه دارید - ضمن اینکه برخی مهارت های جدید را یاد بگیرید یا حتی کسب و کار خود را توسعه دهید.
اگر آرایشگر مردانه یا زنانه یا متخصص زیبائی هستید و طی چند هفته آینده از خانه کار می کنید برای کارهایی که باید انجام دهید به نکات ما توجه کنید.
1. فیلم¬های آموزش آنلاین خود را شروع کنید
آنچه در مورد صنعت سالن و زیبایی بسیار جالب است این است که جامعه آنلاین به چه میزان مشغول و درگیر است. به اشتراک گذاشتن مهارت ها، ایده ها و تکنیک ها فقط بخشی از کار است، کاری که به صورت آنلاین حتی راحت¬تر می شود.
احتمالاً قبلاً آموزش آنلاین یا فیلم مشاوره در یوتیوب یا سایر رسانه های اجتماعی را مشاهده کرده اید. بنابراین، آیا تا به حال فکر کرده اید که این کار را برای خودتان انجام دهید؟
تنها چیزی که برای شروع به کار نیاز دارید تلفن دوربین¬دار و ابزارهای مورد نیاز شما است، دراینصورت می توانید آماده باشید تا بهترین تکنیک های خود را به نمایش بگذارید - اگر تکنسین ناخن هستید چرا برخی از آموزش ها را برای طراحی های مورد علاقه خود ارائه نمی دهید؟ آرایشگران زنانه و مردانه شاید بتوانند یکی از اعضای خانه خود را بنشانند و ظاهری تازه به آنها ببخشند.
2. مخاطبان رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید
وقتی سالن شما با تمام سرعت در حال کار است وقت گذاشتن برای بررسی حضور در شبکه¬های اجتماعی توسط شما ممکن است گاهی اوقات در اولویت بعدی قرار بگیرد. پس اکنون مقداری زمان استراحت دارید چرا در نظر ندارید که چگونه می توانید کانال¬های اجتماعی خود را افزایش دهید؟
ما در وبسایت خود توصیه های زیادی در زمینه بازاریابی سالن داریم، از جمله راهنمائی هائی برای استفاده از رسانه های اجتماعی، مانند:
• بازاریابی شبکه های اجتماعی برای سالن ها
• 5 نکته برتر برای ناخن در استراتژی اینستاگرام سالن شما
• ایده های رقابت در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما
• مبانی رسانه¬های اجتماعی: ایجاد صفحه فیسبوک موفق برای سالن شما
• چگونه مشتری های جدید را از طریق رسانه های اجتماعی و نه با سالن دیگر جذب کنیم
• محبوب ترین هشتگ های مو در اینستاگرام
• نکاتی برای اینستاگرامی کردن سالن شما
امیدوارم این پست ها هر آنچه را که برای شروع به کار نیاز دارید در اختیارتان قرار دهد. لازم نیست منتظر بمانید تا سالن شما دوباره باز شود - اکنون بروید و ببینید آیا می توانید با ارسال مطالبی که آنها دوست دارند فالوورهای خود را بیشتر کنید.

3. مهارت های خود را تمرین کنید یا برخی مهارتهای جدید یاد بگیرید
اگر ایده آموزش آنلاین مهارت های خود را دوست ندارید پس چطور است که خودتان مهارت های جدیدی یاد بگیرید؟
تجهیزات آموزشی فراوانی در دسترس است که می توانید در خانه از آنها برای اصلاح مهارت های خود استفاده کنید، یا حتی چیزی را که همیشه در نظر داشتید بیاموزید. اگر قبلاً در خانه آموزش کارهای سالنی نداشتید چرا اکنون انجام نمی دهید؟ از آموزش های آنلاین استفاده کنید یا فقط بگذارید خلاقیت شما آزاد شود تا ببینید در چه سبک¬ها، به روزرسانی¬ها یا تکنیک¬های جدیدی مهارت دارید.
تکنسین های مژه می توانند مهارت های خود را نیز کنترل کنند در حالی که تکنسین های ناخن - وقتی داوطلب در خانه خود ندارند - می توانند از انگشتان تمرینی مانیکور استفاده کنند.
4- نکات مربوط به مراقبت از مو را برای مشتریان خود ارسال کنید
در حالی که ممکن است برخی از مشتری های خود را از دست دهید اما می توانید مطمئن باشید که بعد از چند هفته دوری از سالن، آنها بیشتر دلتنگ شما خواهند شد!
هنگامی که سالن شما دوباره باز می شود پیش بینی می شود بسیاری از مشتریان اولین تماس را با شما خواهند گرفت - خواه موهای آنها به اصلاح مناسب و یا نیاز به دست زدن به ریشه داشته باشد یا فقط بخواهند پس از چند هفته سخت دستی به موهای خود بکشند.
در این میان، چرا در مورد نحوه مراقبت از موهای خود و دست زدن به آنها در خانه به آنها اطلاعات نمی دهید؟ بسیاری از مشتریان شما احتمالاً در داخل خانه نیز گرفتار خواهند بود، بنابراین چرا برخی از برنامه های مراقبت از مو را که می توانند دنبال کنند را با آنها در میان نگذارید تا زمانی که بتوانند دوباره به سمت شما برگردند؟ مراقبت از خود احتمالاً در این زمان نیز در اولویت آنها خواهد بود، بنابراین از الهام بخشی از شما قدردانی خواهند کرد. 
خواه این پیام را از طریق ایمیل یا در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید برقراری ارتباط با مشتری شما از این طریق تنها به تشویق وی کمک می کند تا در صورت امکان دوباره به شما مراجعه کنند.
5. دوره های آموزش آنلاین را تماشا کنید
آموزش آنلاین برای متخصصان زیبایی و مو فقط در یوتیوب نیست - بسیاری از برند¬های حرفه¬ای نیز مراکز آموزش آنلاین خود را به شما پیشنهاد می کنند تا درگیر آنها باشید. برخی از فیلم ها به صورت رایگان در دسترس هستند، سایر دوره های آموزشی عمیق ممکن است به هزینه نیاز داشته باشند - به هر ترتیب، فرصت های زیادی برای شما وجود دارد تا چیز جدیدی یاد بگیرید و به سالن برگردید تا مشتریان خود را بیش از پیش تحت تأثیر قرار دهید!

1 نظر

نرگس:
2020/12/08 13:36:49, 01:36:49 PM
پاسخ

با سلام. مطلب بسیار زیبا بود و ساده و روان نوشته شده بود. مرسی

نظر خود را بیان کنید