چگونه کسب و کار ناخن خود را راه اندازی کنید

نویسنده مدیر 2020/09/02 05:11:21 0 نظر

در چند سال گذشته، سالن های زیبایی از جمله کسب و کارهای دارای سریعترین رشد در انگلستان بوده اند. به طور خاص، صنعت ناخن در حال رونق است، زیرا مشتریان به دنبال مانیکورهای منحصربفردی هستند که بتوانند خودنمایی کنند و نیز در هفته شلوغ خود تا حدی زیباتر بنظر برسند.

بنابراین، با آماده شدن رقابت، آیا اکنون واقعاً زمان خوبی برای راه اندازی کسب و کار ناخن خودتان است؟

فرصت دارید - اما، شما باید آماده باشید تا برای آن کار کنید! راه اندازی کسب و کار ناخن شخصی شما، اگر می خواهید در آن موفقیت کسب کنید، به فکر، تحقیق و تمرین زیادی نیاز دارد.

برای کسانی که در این باره فکر می کنند، ما راهنمائی پر از اطلاعات در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار ناخن شما از خانه تهیه کرده ایم ...

محتویات:

نحوه راه اندازی کسب و کار ناخن

o ثبت کسب و کار شما

o گرفتن بیمه

o تنظیم طرح کسب و کار

o تهیه یک برنامه بازاریابی

برای راه اندازی کسب و کار ناخن به چه صلاحیت­هائی نیاز دارید؟

o چقدر طول می کشد که یک تکنسین معتبر ناخن شوید

• آیا کسب و کار ناخن من سودآور خواهد بود؟

• برای خدمات ناخن چقدر باید هزینه درخواست کنید؟

• سالن، موبایل یا کار در خانه - کدام یک بهترین گزینه است؟

• یک تازه کار در زمینه ناخن به چه مواردی نیاز دارد؟

o لیست تامین فناوری ناخن

نحوه راه اندازی کسب و کار جدید ناخن

در هنگام راه اندازی کسب و کار ناخن، چند گام مهم وجود دارد که باید در ابتدا بردارید تا کسب و کار شما به درستی و به صورت قانونی تاسیس شود ...

کسب و کار ناخن خود را ثبت کنید

اگر در اتاق نشیمن خود فقط چند ست ناخن برای دوستان خود انجام می دهید، احتمالاً نیازی نیست که خود را به عنوان یک کسب و کار ثبت کنید.

اما اگر آماده هستید که به یک تکنسین ناخن کاملاً سودآور تبدیل شوید، باید درآمد خود را ثبت کرده و از اعلام مالیات به آنها اطمینان حاصل کنید.

هنگام راه اندازی، بسیاری از تکنسین های ناخن خود را به عنوان یک تاجر صرف معرفی می کنند. این بدان معناست که شما در حال حاضر خود اشتغالی داشته و شخصاً مسئول تمام امور اقتصادی کسب و کار خود هستید.

برای انجام این کار، شما به موارد زیر نیاز دارید:

• یک شماره بیمه ملّی

• سابقه ای از کلیه درآمد و هزینه شما در طول سال مالی

• ارسال اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی شده در هر سال

• پرداخت مالیات بر درآمد از محل سودتان

حتماً کسب و کار مالی خود را پیگیری کنید تا بدانید چه زمانی به این مرحله می رسید.

برای خود ناخن یا بیمه زیبایی بگیرید

در انگلستان اکیداً توصیه می شود که هر فناوری یا کسب و کار ناخن خود اشتغالی تحت پوشش بیمه باشد.

چند نوع بیمه وجود دارد که باید هنگام شروع کسب و کار ناخن در نظر بگیرید:

• بیمه مسئولیت عمومی

• بیمه مسئولیت کارفرمایان

• بیمه املاک

• بیمه حوادث / بیماری شخصی

طرح کسب و کار تنظیم کنید

برنامه ریزی کلید موفقیت در کسب و کار جدید ناخن شماست!

قبل از تصمیم گیری بیشتر، نوشتن یک طرح کسب و کار خوب فکر شده باید در اولویت باشد. همچنین اگر می­خواهید برای شروع کار خود سرمایه گذاری یا وام دریافت کنید بسیار مهم است.

برنامه کسب و کار خود را خلاصه و مرتب نگه دارید و مشخص کنید که کسب و کار شما چیست، چگونه درآمد کسب می کند و چه گامهائی که برای دستیابی به این هدف برمی دارید.

گنجاندن یک طرح مالی نیز مهم است. برای تمام هزینه های خود و سودی که قصد دستیابی به آن را دارید بودجه ای واقع بینانه تعیین کنید.

منابع کافی برای کمک به شما در نوشتن طرح کسب و کار شما در دسترس است.

طرح بازاریابی تنظیم کنید

هنگامی که برای اولین بار کسب و کار خود را در زمینه ناخن راه اندازی کردید، ارائه کلمه ای در مورد آن یک وظیفه بزرگ محسوب می شود.

بنابراین اینکه چه مقدار از وقت خود را برای بازاریابی اختصاص می دهید، دست کم نگیرید - هر هفته تعداد ساعات مشخصی را به خود اختصاص دهید تا روی آن کار کنید.

با طرحریزی یک برنامه بازاریابی شروع کنید. درمورد اینکه مشتری ایده آل و مخاطب هدف شما چیست یا کیست تصمیم گیری کنید، سپس در مورد راه های دستیابی به آنها فکر کنید. برخی از این روش ها ممکن است به بودجه نیاز داشته باشند، بنابراین این مورد را در برنامه کسب و کار خود لحاظ کنید.

قدرت رسانه های اجتماعی را نیز فراموش نکنید. حساب فیسبوک برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات ضروری شما را دارد - نحوه یافتن شما، ساعات کاری شما، اطلاعات تماس و غیره.

نکته جالب در مورد کسب و کارهای ناخن این است که طبیعتاً بسیار بصری هستند. بنابراین، استفاده از اینستاگرام به عنوان اهرم به نفع شما نیز می تواند به شما کمک کند. تمام تلاش خود را برای ایجاد و به اشتراک گذاری مطالب با بیشترین تکرار به کار ببندید و نمونه هایی از کارهای خود ایجاد کنید.

برای راه اندازی کسب و کار ناخن به چه صلاحیت­هائی نیاز دارید؟

شرایط خاصی وجود ندارد که بتوانید برای راه اندازی کسب و کار ناخن، آنها را کسب کنید. با این حال، شما باید بیمه دریافت کنید و بسیاری از ارائه دهندگان برای پوشش دادن شما نیاز به اثبات صلاحیتها دارند.

بنابراین، اگرچه از نظر تئوری می توانید یک تکنسین ناخن خودآموز باشید، اما این کار توصیه نمی شود. یک دوره مناسب برای ناخن تمام عناصر ضروری را که باید بدانید، از استفاده صحیح از تقویت کننده های ناخن گرفته تا استاندارد سطح بالا، بهداشت، بهداشت و ایمنی و مراقبت از مشتری را پوشش می دهد.

بهترین شرایط برای شروع، گواهی سطح 2 یا 3 در فناوری ناخن یا درمان ناخن است. شما می توانید برای این کار در یک کالج تحصیل کنید، که اغلب قبل از ثبت نام نیاز به مدارکی جهت ورود دارد مانند تعدادی از GCSE ها یا مدارک قبلی در خصوص زیبایی.

چه مدت طول می کشد تا یک تکنسین معتبر ناخن شوید؟

تکمیل گواهینامه سطح 2 در فناوری ناخن ممکن است یک سال طول بکشد. شما می توانید دوره های تمام وقت و نیمه وقت را بیابید که به بهترین نحو متناسب با نیاز شما باشد.

ممکن است دوره های کوتاه تری پیدا کنید، اما ممکن است به اندازه کافی قوی نباشد که بتواند رضایت بیمه گذاران را جلب کند. همیشه برنامه درسی دوره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای دوره جامع ناخن هزینه می کنید.

هنگامی که شرایط اولیه ناخن خود را کسب کردید، ممکن است آماده باشید تا با کسب و کار خود شروع کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که یادگیری و آموزش به عنوان یک تکنسین ناخن هرگز به پایان نمی رسد! همچنین مهم است که به اصلاح مهارت های خود ادامه دهید و تکنیکهای جدید را یاد بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در بالای بازی خود قرار دارد.

آیا کسب و کار ناخن من سودآور خواهد بود؟

در سال 2019، گزارش شد که 60٪ از کسب و کارهای جدید در عرض 3 سال آینده از بین می رود - اما این نباید سرنوشت کسب و کار تازه کار و نوپای ناخن شما باشد!

رقابت در آرایشگاه ناخن بسیار شدید است، اما تا زمانی که شما یک طرح محکم داشته باشید، کنترل امور مالی خود را حفظ کرده و تحقیقات بازار خود را انجام می دهید، در بهترین جای ممکن برای کسب سود خواهید بود.

از همان ابتدا آنچه می توانید انجام دهید تا خود را از سایر کسب و کارهای ناخن موجود در این منطقه متمایز کنید. شاید شما بتوانید اولین نفری باشید که خدمات ناخن سبز را ارائه می دهید یا تمرکز شما بر زیبایی و دوست داشتن محیط زیست است. این واقعاً به شما کمک می کند تا برجسته شوید و ابزار بازاریابی خوبی برای شما ایجاد میکند.

هنگام شروع کار، باید این واقعیت را بپذیرید که کسب و کار ناخن شما بلافاصله سود زیادی نخواهد داشت. برای ایجاد یک پایگاه برای مشتری، قیمت های شما باید پایین تر نگه داشته شود تا برخی از علائق را به خود جلب کند. بسیاری از کسب و کارهای جدید ناخن از یک پیشنهاد مقدماتی برای خارج شدن از زمینه کاری استفاده می کنند.

روشهای دیگری نیز وجود دارد که می­توانید از کسب و کار ناخن خود نیز سود کسب کنید. خرده­فروشی محصولات ناخن به مشتریان شما می­تواند جریان جدیدی اضافه کند به ویژه اگر محصولاتی جهت کمک به آنها در حفظ مانیکور در خانه داشته باشید.

با کسب تجربه بیشتر، حتی می توانید به ارائه خدمات آموزش به تکنسین های جدید ناخن بپردازید. یا با گسترش افقهای دید خود، می توانید از خود برای مهمانی ها، رویدادهای مد یا حتی کشتی های تفریحی استفاده کنید!

برای خدمات ناخن خود چقدر باید هزینه مطالبه کنید؟

 

در ادامه این سوال که آیا کسب و کار ناخن شما سودآوری خواهد داشت یا خیر، قدم بعدی اطمینان از این مطلب است که اطمینان حاصل کنید مبلغ مناسبی بابت خدمات خود مطالبه می کنید.

ایده خوبی است که در مورد سایر کسب و کارهای ناخن خود در منطقه خود تحقیق کنید تا ببینید بابت خدماتشان چقدر هزینه مطالبه می کنند، اما این نکته مهم است که با آنها ملاقات نکنید فقط به این دلیل که فکر می­کنید که باید این کار را انجام دهید.

قیمت خدمات ناخن بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. مثلا در انگلستان، ناخن های ژل و اکریلیک بر اساس مکان سالن، تجربه تکنسین ناخن و کیفیت محصولات مورد استفاده می توانند از 15 تا 50 پوند هزینه داشته باشند.

اول از همه، شما باید بدانید که برای حمایت نه تنها از کسب و کار خود، بلکه از خودتان چه مقدار سود باید کسب کنید. هنگام درآوردن هزینه های یک درمان خاص، مطمئن شوید که در سال مالی همه موارد را در نظر می گیرید، از جمله:

هزینه های ثابت، مانند اجاره، قبض­های آب و برق، بیمه، هزینه­های وبسایت و غیره

خریدهای یکبار مصرف مانند برس های جدید ناخن، پرونده های الکترونیکی یا حوله ها

ملزوماتی که بصورت دوره ای خریداری می شوند مانند لاک ناخن، مونومر یا روغن کوتیکول که برای درمان استفاده می کنید

لوازم یکبار مصرف که نیاز به سفارش مجدد دارند، مانند پد پنبه ای و ماسک های صورت

اقلام متفرقه مانند چای و قهوه، مجلات و کارت های وفاداری

وقت شما - هم هزینه های شما برای درمان و هم سفر برای ملاقات و بازگشتن از قرار ملاقات اگر تکنسین سیّار ناخن هستید.

هنگامی که از هزینه هر روش درمانی مطلع شدید، آن را در هزینه های بیمه ملّی و مالیاتها یا بازپرداختهای وام را در نظر بگیرید. سپس، دریابید که قبل از نهایی کردن قیمتی که برای شما مناسب است، به چه میزان سود برای تأمین مخارج زندگی خود احتیاج دارید.

سالن، سیّار یا انجام دهنده کار ناخن در خانه - کدام یک بهترین است؟

یک تصمیم بزرگ دیگر برای اندیشیدن در مورد راه اندازی کسب و کار ناخن شما وجود دارد - کجا مستقر خواهید شد؟ 

چند گزینه مهم دیگر برای بررسی وجود دارد. خود را در یک سالن مستقر کنید یک تکنسین ناخن متحرک (سیّار) شوید یا خدمات ناخن را از خانه ارائه دهید.

در اینجا به برخی از مزایا و معایب اصلی نگاهی بیندازید  ...

نظرات مخالف

نظرات موافق

 

بدون هیچ اثری و شاید لازم باشد از بیمه گذار خانه یا صاحبخانه خود اجازه بگیرید

کمترین میزان سربار و انعطاف پذیر

اداره کسب و کار ناخن از خانه

میزان سفر تعداد مشتریانی که می توانید ببینید را کاهش می دهد

راحت تر برای مشتریان

تکنسین سیّار ناخن

شما باید به صاحب سالن اجاره یا کارمزد بپردازید

شما به پایگاه مشتری موجود سالن دسترسی دارید

اجاره اتاق در سالن

تعداد بالای سربار از جمله اجاره، نرخهای کسب و کار و مالیات

بهترین راه برای بیرون آوردن نام خود به عنوان یک نام مشهور در یک خیابان عالی

راه اندازی سالن خودتان

هنگام شروع کسب و کار ناخن خود، معمولاً بهتر است قبل از سرمایه گذاری مقدار زیادی پول در سالن خود، منتظر بمانید تا بیشتر به ثبات برسید. ابتدا با یکی دیگر از مدل ها شروع کنید.

یک فرد تازه کار و مبتدی در زمینه ناخن به چه چیزهائی نیاز دارد؟

هنگامی که همه چیز را برای کسب و کار ناخن خود آماده کردید، وقت خرید است!

قرار است یک لیست طولانی از مواردی باشد که شما برای اولین بار به عنوان یک تکنسین مبتدی ناخن با باز کردن کسب و کار به انها نیاز خواهید داشت.

برای ادامه کار نگاهی به لیست تامین ناخن فناوری ما بیندازید ...

خدمات ناخن ژل

o لاک ناخن ژل

o لامپ UV یا LED

o محصولات پاک کردن و آماده سازی ژل

منابع از وبلاگ ما:

بهترین محصولات از بین بردن لاک ناخن ژلی برای سالن ها

بهترین تاپ کت های ژلی برای افراد حرفه ای ناخن

the بهترین لامپ ناخن LED کدام است؟

خدمات ناخن اکریلیک

o پودرهای اکریلیک ناخن

o مایع اکریلیک

o سرهای اکریلیک ناخن

o قلم موهای ناخن

o چسب ناخن

o ژل سازنده

منابع از وبلاگ ما:

بهترین کیت های ناخن اکریلیک برای سالن شما

چگونه قلم موهای ناخن اکریلیک و ژل خود را تمیز می کنید؟

 • لوازم جانبی ناخن

o سوهان ها و بافرها

o لوازم هنری ناخن

o ابزارهای ناخن

o سوهان های برقی و جمع کننده های گرد و غبار

منابع از وبلاگ ما:

بهترین آموزش های هنر ناخن برای متخصصان زیبایی

تاکید بر علامت تجاری: جمع آوری سوهان های برقی و جمع کننده گرد و غبار Saeyang

مانیکور و پدیکور

o محصولات مانیکور

o درمان های ناخن و کوتیکول

o محصولات پدیکور

o ماساژ پا و کاسه های پدی (مربوط به پا)

ملزومات کسب و کار ناخن

o پد پنبه­ای و دستمال

o دستکش یکبار مصرف

o حوله های زیبایی

o موارد زیبایی

o لوازم التحریر سالن

o محصولات بهداشتی سالن ناخن

مبلمان سالن ناخن

o میز مانیکور

o میز مانیکور قابل حمل (برای تکنسین­های سیّار ناخن)

o چهارپایه مانیکور

o صندلی پدیکور

o چهارپایه پدیکور

o لوازم یدکی سالن ناخن

نظر خود را بیان کنید