اهمیت ظاهر در کسب و کار سالن شما

نویسنده مدیر 2020/08/04 07:33:36 0 نظر

 

در صنعتی که بنای آن بر خوب به نظر رسیدن و حس خوب مردم بنا شده است این نکته بسیار حائز اهمیت است که شما به عنوان صاحب سالن کارمندان خود را به این سمت هدایت کنید که مشتری موقری که با ظاهر شما روبروست را حفظ کنید و در عین حال مواظب زیباییها و ظاهر کلی سالن خود باشید.
 اینکه سالن شما و کارمندانتان چگونه ادراک (دیده) شوند بسیار مهم است و با میزان تجملی بودن مشتریان شما و در نهایت اینکه شما بعنوان یک کسب و کار چقدر سود آور هستید رابطه مستقیم خواهد داشت. ما قبلاً در مورد اهمیت بهداشت در سالن شما صحبت کردیم، ولی در مورد ارائه چهره ظاهر فضا و کارمندانتان در هر روز چطور؟ لباس یونیفرم می‌تواند موجب تفاوت شود ...
 لباس متحدالشکل نه تنها بی نهایت کاربردی و عملی است و باعث میشود لباس ها به واسطه وایتکس، رنگ یا واکس زود خراب نشوند بلکه لباس متحدالشکل هوشمند باعث می شود که آرایشگران و یا درمانگران شما نیز بسیار چشمگیر به نظر برسند. یک لباس متحدالشکل همچنین به شما کمک می کند تا در صورت نیاز به کمک مشتری بتوانید کارمندان را در سالن خود قابل شناسائی کنید، بنابراین اگر تازه سالن خود را باز کرده اید و یا می خواهید لباس های متحدالشکل خود را در سالن تأسیس شده خود متحول کنید وبسایت ما برای شما در جهت نمایش یک ظاهر حرفه ای و پیشرفته کامل است.
یادآوری زبان بدن ...
بخشی از حفظ یک ظاهر مثبت به زبان بدنی وابسته است که شما از آن استفاده می کنید. هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، از آنچه می گویید، تن صدای خود و زبان بدن غیر کلامی مانند ژست خود آگاه باشید. همه اینها ویژگی‌هایی هستند که خدمات مشتری بد و خوب را تعریف می‌کنند. 
در مورد تماس چشمی مداوم، احترام به فضای شخصی مشتریان شما و آگاه بودن از زبان بدن به کارمندان خود یادآوری کنید. اگر یک مشتری حس کند که مورد توجه کافی قرار گرفته است در مقایسه با یک تجربه بی تفاوت و ناخوشایند با یک آرایشگر یا درمانگر، بسیار بیشتر احتمال دارد که به سالن شما برگردد.
تازه نگه داشتن پارچه های کتان
کتان که مثل حوله‌های مو به صورت مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است رنگ خود را از دست بدهد یا به واسطه استفاده مکرر از وایتکس دچار لکه شود و ظاهر نازیبائی به خود بگیرد و وقتی مشتریان آنها را می بینند به سمت قضاوت کردن پیش می‌روند. برای اجتناب از این مهم، همواره اطمینان حاصل کنید که کل پارچه های کتانی شما برای هر مشتری تمیز است یا سعی کنید سرمایه‌گذاری اندک برای خرید یک ست جدید داشته باشید.
 از راه حل های ذخیره سازی هوشمند استفاده کنید
 به واسطه ابزارها و محصولات فراوانی که در دوروبر سالن شما وجود دارد و آرایشگران همانگونه که به آنها نیاز دارند آنها را بر می دارند به سادگی می‌توان دید که چطور سالن شما می‌تواند به سرعت تبدیل به یک سالن نامرتب کوچک تبدیل شود. برای ذخیره سازی لوازم یدکی سالن، وبسایت ما ایده‌آل بوده و می تواند در مورد سالن شما بسادگی قابل استفاده باشد به طوری که ابزارها و محصولات همواره در دسترس باشند.
به همه کارکنان خود یک مسئولیت ویژه بدهید ...
با مسئول کردن کارکنان خود بابت ظاهر شخصی و لباس متحدالشکل آنها، وظایف را در مورد مشاغلی که در طی روز نیاز به انجام دارند تفویض کنید و اطمینان حاصل کنید که سالن تمیز و مرتب باقی می ماند. این امر می‌تواند شامل تمیز کردن و سازماندهی انبار خرده‌فروشی یا اطمینان از زیبا به نظر رسیدن منطقه پذیرش شما دربرگیرد. 
ما ایجاد یک برگه تیک برای امضای کارها به هنگام تکمیل آنها را توصیه می کنیم.
 اگر می خواهید مشتریان را حفظ کرده و کسب و کار سالن خود را در جایگاهی قرار دهید که به مشتریان خود اهمیت میدهد راز آن حفظ ظواهر است.

 

نظر خود را بیان کنید