نحوه ارائه بهترین خدمات به مشتریان پس از قرنطینه

نویسنده مدیر 2020/07/29 12:51:37 0 نظر


ما می دانیم که بازگشایی سالن شما بعد از قرنطینه ناشی از کورونا ویروس کار ساده ای نبوده است.
اما، اکنون همه چیز آماده و در حال اجرا است، شما می خواهید مطمئن شوید که مشتریان به اندازه شما از افتتاح سالن شما خوشحال هستند!
با وجود چالش های جدیدی که کل تیم شما با آن روبروست، هنوز هم حفظ بالاترین استانداردهای خدمات به مشتریان و اطمینان از به تعویق نیفتادن کار مشتریان شما بسیار مهم است.
برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات به مشتریان پس از قرنطینه نگاهی به نکات ما بیندازید …
با ما مشاوره مجازی داشته باشید
برای کمک به کاهش مدت زمان رو در رو بودن با مشتری، مشاوره های مجازی در سالن ها پس از قرنطینه به یک هنجار تبدیل شده است. با این حال، مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما هنوز هم همان استاندارد خدمات را حتی از طریق تماس ویدیویی ارائه می دهید.
هنگام تنظیم مشاوره های مجازی با مشتری، اطمینان حاصل کنید که:
• شما از قبل، زمان مناسبی را با مشتری ترتیب می دهید.
• اگر از زوم استفاده می کنید، هنگام رزرو مشاوره، لینک ارسال کنید.
• اگر از Facetime یا WhatsApp استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که مشتری شماره درست شما را دارد و برای تماس آماده شده اید.
• از مشتریان بخواهید که در ابتدا تصویری از موهای خود را در روشنایی طبیعی ارسال کنند، به خصوص اگر قصد رنگ کردن مو را دارید.
• در طول تماس یادداشت برداری کنید تا دقیقاً آنچه را که مورد بحث قرار گرفته است به یاد بیاورید - حتی می توانید از طریق ایمیل، ایمیل پیگیری برای مشتری ارسال کنید، بنابراین در مورد آنچه توافق کرده اید سوء تفاهم وجود ندارد.
سعی کنید و به مشتریان کمک کنید تا در تماس ویدیویی هر چه قدر ممکن است احساس راحتی کنید - برای بسیاری از ما این یک قلمرو جدید محسوب می شود. یک اتاق آرام و مرتب و بدون عناصر پرت کردن حواس پیدا کنید تا تصویر حرفه ای خود را حفظ کنید و برنامه ای برای آنچه باید بپرسید تهیه کنید تا سکوت های ناخوشایند وجود نداشته باشد!
فراموش نکنید - اگرچه ممکن است کمی معمولی به نظر برسد، ولی شما هنوز هم باید هزینه های مشاوره از جمله نیاز به آزمایش میدانی را پوشش دهید.
در راهنمای ما برای اهمیت مشاوره مشتری بیشتر بخوانید.
PPE را به درستی استفاده کنید
اخیراً در وبلاگ در مورد PPE سالن زیاد صحبت کرده ایم. اما این کار نه تنها برای محافظت از کارمندان و مشتریان بلکه برای کمک به آنها در جهت احساس راحتی است. 
برای بسیاری از مشتری¬ها، ازسرگیری مجدد فعالیت های عادی آنها ممکن است آنها را نگران کند. بنابراین، ضروری است که به آنها نشان دهید که همه نگرانیها را جدی می گیرید، بدون اینکه باعث شوید آنها احساس ناراحتی کنند.
مطمئن شوید که همه اعضای تیم در مورد پوشیدن ماسکهای صورت، سایبان و دستکش همین قوانین را رعایت می کنند. اگر مشتری یک کارمند را در حال انجام کار متفاوتی ببیند، ممکن است نگران باشد که قوانین به درستی رعایت نمی شوند. صبح و عصر با کل تیم خود همراه باشید تا مطمئن شوید که همه از نحوه استفاده از PPE راضی هستند.
اگرچه پوشیدن سپر صورت و ماسک صورت بسیار مهم است، ولی بسیاری از ما عادت نداریم از این طریق با چنین موانعی ارتباط برقرار کنیم. داشتن لبخند دوستانه دشوارتر خواهد بود - بعلاوه، آغوش مربوط به (عبارت) خوش آمدید کاملاً خارج از کارتها (برنامه) هستند!
برای جبران این امر، سعی کنید مکالمات دوستانه و بهترین خدمات به مشتریان در سایر زمینه¬ها را ادامه دهید.
همچنین کمک می کند اطمینان حاصل کنید PPE شما تا حد امکان راحت است. برخی از محافظ¬ها برای حداکثر راحتی طراحی شده است، آنها دارای پدهای فومی فاقد لاتکس، هدبندهای تنظیم شده و صفحه نمایش مقاوم در برابر مه هستند.
مراقب کادر (پرسنل) خود باشید
چالش های جدید زیادی وجود دارد که هم شما و هم تیم شما در حال حاضر باید با آنها روبرو شوید. از سروکار داشتن با PPE گرفته تا فاصله گیری اجتماعی و همچنین سروکار داشتن با هر یک از مسائل یا نگرانی¬های شخصی خود. 
مهم است که در طی این دوره با تیم خود دلسوز باشید. اگر آنها احساس استرس داشته باشند، مشتری ها نیز اینگونه خواهند شد و اگر احساس کنند آرایشگر آنها خوشحال نیست ممکن است احساس ناراحتی کنند. به هر گونه نگرانی یا مشکلی که افراد تیم شما دارند گوش دهید و تمام تلاش خود را برای رفع آنها انجام دهید.
چقدر در مورد سلامت روان در سالن خود فکر کرده¬اید؟
آرام باشید
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم بازگشایی سالن شما می¬تواند برای همه - شما، کارمندان و مشتریانتان استرس زا باشد.
سعی کنید فضا را تا حد ممکن آرام و دوستانه نگه دارید. مشتری ها می خواهند احساس امنیت کنند، اما آنها نمی خواهند احساس کنند که انگار در حاشیه هستند! آرامش خود را حفظ کنید و به آرامی کارها را پیش ببرید و به همه افراد این امکان را بدهید که با تمهیدات جدید شما عادت کنند.
به یاد داشته باشید، شما هنوز هم می خواهید مشتریان از سفر خود به سالن شما لذت ببرند، حتی با همه چیزهایی که در جریان است.
خودتان را بیش از حد تحت فشار قرار ندهید

 


ما می دانیم که بسیاری از سالن ها فشار مالی را احساس می کنند، بنابراین شما ممکن است برای گرفتن هر چه بیشتر رزرو، فشار بیشتری را در خود احساس کنید.
سعی کنید آنچه را که واقعاً می توانید به آن رسیدگی کنید را انجام دهید و با این وجود برای ارائه خدمات مورد انتظار به مشتریان بقیه آن چیزی که کارمندان به آن نیاز دارند را برایشان تهیه کنید.
فراموش نکنید که به خودتان نیز فرصت دهید تا عملاً تجارت و امور مالی خود را نیز مدیریت کنید. احتمالاً هرگز قبلاً با چنین وضعیتی روبرو نشده اید، بنابراین مهمتر از هر زمان دیگری باید اطمینان حاصل کنید سالن شما تا حد ممکن کارآمد و مقرون به صرفه کار می کند.

نظر خود را بیان کنید