آیا می‌توانید حق الزحمه را از طریق کارت دریافت کنید؟ راهنمایی بر کار بدون وجه نقد بعد از دوران قرنطینه

نویسنده مدیر 2020/07/29 07:52:28 0 نظر

با بازگشایی سالن که در دست انجام است زمان آن فرا رسیده است که به حالت "نرمال جدید"ی وارد شویم - از آشنا کردن خودتان با تجهیزات حفاظت شخصی سالنی جدید گرفته تا کسب مشاوره های مجازی.
یک نکته مهم دیگر که باید در ذهن داشته باشیم این است که در سالن خود بعد از دوران قرنطینه پرداخت مبلغ را چطور بپذیرید؟
 در حالی که بسیاری از ما در حال حاضر از وجه نقد رویگردان هستیم پرداختهای از طریق عابر بانک در حال حاضر به عنوان بهداشتی ترین شکل پرداخت قابل انتظار است.
بنابراین این امر برای سالن شما به چه معناست؟ آیا آماده اید که بدون وجه نقد کار کنید؟ ما ملاحظاتی را در نظر گرفته ایم که به شما کمک می کند در این موارد آماده شوید. 
آیا می توانید حق الزحمه ها را از طریق پرداخت از طریق کارت عابر بانک را بپذیرید؟
در حالیکه ایمن نگه داشتن مشتریان و کارکنان اولویت شماره یک شماست تاثیرات دیگری نیز وجود دارند که ممکن است شما به آنها نیندیشیده باشید. برای مثال، مطالعات نشان داده است که افزایش روش¬های پرداخت غیر نقدی می‌تواند به این معنی باشد که آرایشگران حق الزحمه خود را از دست می دهند.
یک تحقیق توسط موسسه اسک تریدرز (Ask Traders) نشان داد که تقریباً ۸۰% آنهایی که از آنها سوال شد نگران این بودند که پول نقد آنها را در برابر عفونت ها آسیب پذیر ‌کند. اما بیش از ۶۰ درصد نیز گفتند که اگر وجه نقد دریافت نکنند کمتر احتمال دارد که این کار را انجام دهند. اگر شما نگران هستید که کارکنان شما حق الزحمه های خود را از دست بدهند باید به دنبال راههای دیگری بگردید. اما با این وجود این کار به آرایشگر واگذار می شود و پرداخت از طریق کارت عابر بانک گاهی منجر به اخذ مالیات از آرایشگر می¬شود.
اگر شما همچنان میخواهید حق العمل خود را با وجه نقد دریافت کنید مطمئن شوید که تا حد امکان این کار را به صورت بهداشتی انجام میدهید - یک ظرف بسته برای پول نگه دارید و مطمئن شوید که هم مشتری و هم کارمند بعد از دادن و گرفتن آن دست های خود را می شویند.
ایا مشتریان در مورد خط مشی پرداختی جدید شما اطلاع دارند؟
 اگر شما راههای دریافت مبالغ پرداختی از مشتریان را تغییر می دهید مطمئن شوید که آنها پیشاپیش و قبل از ملاقات با شما از این موضوع مطلع هستند.
 ارسال ایمیل یا پیامک به همراه همه رویه های بهداشتی و رویه های مربوط به سلامت که شما در جریان آنها هستید از جمله گزارش علائم کووید ۱۹ و سیاست فاصله گذاری اجتماعی شما می‌تواند ایده مناسبی باشد. مطمئن شوید که شما به مشتریان اجازه می‌دهید در این نقطه در جریان باشند که آیا شما فقط پرداخت از طریق عابربانک را می پذیرید.
 آیا هیچ‌گونه قانون و مقرراتی در مورد پرداخت از طریق کارت عابر بانک وجود دارد؟
به یاد داشته باشید که بابت پرداخت از طریق کارت عابر بانک شما حق ندارید هزینه بیشتری از مشتریان مطالبه کنید.
اگر ارائه دهنده خدمات مالی شما بابت پرداخت از طریق کارت عابر بانک از شما هزینه مطالبه می‌کند شما خود باید این هزینه را بپردازید. اگر قبلاً مشتریان وجه نقد می¬پرداختند این امر در حال حاضر می¬تواند تاثیر واقعی روی سود شما بگذارد - به ویژه زمانی که شما مجبور به سرمایه‌گذاری در تجهیزات حفاظت فردی و سایر رویه های جدید مربوط به بهداشت سالن هستید.
 اگر از حق الزحمه های تراکنش که می پردازید راضی نیستید می توانید سری به اطراف بزنید و ببینید که آیا می توانید برای تغییر به سمت ارائه دهنده خدمت دیگر معامله‌ بهتری انجام دهید یا خیر. 
شما همچنین می توانید افزایش قیمتهای خود را مد نظر قرار دهید و بدین وسیله این هزینه را پوشش دهید آن هم در صورتی که مطلقاً ضروری باشد - ولی افزایش هزینه صرف نظر از اینکه از چه روش پرداختی استفاده شود باید برای همه مشتریان اعمال شود.
آیا دستگاه کارت خوان شما قابل حمل است؟
 با فاصله گذاری اجتماعی که احتمالاً برای مدتی در سالن شما وجود خواهد داشت، شما قطعاً می خواهید مطمئن شوید که مشتریان می توانند تا حد ممکن عمل پرداخت را به صورت ایمن انجام دهند. اگر شما دستگاه کارتخوان ثابت دارید پذیرفتن پرداختها در اطراف صفحات محافظ و در فاصله اجتماعی دو متری بهینه در ابتدا برای شما دشوار باشد.
 دستگاه کارت خوان قابل حمل گزینه بهتری برای زمان بعد از قرنطینه است مانند دستگاه کارتخوانی که شما را به وای فای متصل می کند. این دستگاه ها این امکان را به شما می دهند که مشتریان شما در سر جای خود مبلغ را بپردازند و به کاهش آلودگی متقابل بالقوه در سالن کمک می کند. 
سایر برنامه های نرم افزاری دستگاه های کارتخوان نیز به شما اجازه می دهد از گوشی‌های هوشمند یا تبلت خود در قرار ملاقات بعدی با مشتری عمل رزرو کردن را انجام دهید و به این ترتیب در مورد اجتماع (جمع شدن) بسیاری از افراد در اطراف میز پذیرش نگرانی نخواهید داشت.

 

نظر خود را بیان کنید