نگه داشتن ایمن مشتری در سالن یا آرایشگاه شما تا آنجا که ممکن است

نویسنده مدیر 2020/07/26 09:46:49 0 نظر

 

با وجود استرس و اضطراب مداوم در جهان، ما شرط می بندیم که شرایط مشتری های شما بهتر می شود تا در نهایت خود را برای بازدید از سالن شما درمان کنند!
بنابراین، مهم است که شما آن را تا حد امکان لذت بخش کنید و تمام تلاش خود را بکنید تا مشتریان خود احساس امنیت و شادی کنند.
دولت راهنمایی¬های رسمی در مورد چگونگی بازگشایی خدمات تماس نزدیک را منتشر کرده است، که جزئیات کامل در مورد ایمن نگه داشتن مشتری - از جمله تهیه دستگاه ضدعفونی دست، برنامه ریزی قرار ملاقات¬های با فاصله بیشتر از هم و تمیز نگه داشتن و تهویه مناسب منطقه تا آنجا که ممکن است را در خود دارد.
ما نکات بیشتری را برای شما ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما در حین بازدید سالن از شما کار خود را به تعویق نمی اندازند ...
سر و صدا را در حد پائین پایین نگه دارید
تحقیقات علمی کنونی نشان می دهد که کووید 19 می تواند از طریق "ذرات معلق در هوا" که هنگام ایجاد سرفه، عطسه یا صحبت کردن ایجاد می شود، منتقل شود. به همین دلیل توصیه شده است که در مواقع غیر ضروری صدای خود را بالا نبریم. بنابراین، هنگامی که سشوار را روشن دارید، سعی کنید از مکالمه ای که شما را مجبور به صدای بلندتر از حد معمول می کند، خودداری کنید.
سالن را برای مشتریان خود بیش از حد شلوغ نکنید
قبل از قرنطینه، احتمالاً مشتری های شما عادت داشتند که با بخش پذیرش، ارایشگر موی خود، شخص دیگری که موهایشان را می شست و حتی ممکن است با شخص دیگری که فنجان قهوه برای آنها می اورد در تماس باشند.
اکنون، سعی کنید تماس مشتری خود با کارمندان را به حداقل برسانید - در صورت امکان آن را در حد فقط یک نفر نگه دارید.
به یاد داشته باشید - نام و مشخصات تماس همه افراد در سالن را بگیرید.
و همچنین با استفاده از PPE، مهم است که صورت عملیات هر کسی که در هر زمانی وارد سالن شما می شود - از جمله مشتری ها، کارمندان و افراد تحویل یا نگهداری از آنها- را نگه دارید. به آنها بگویید که شما این کار را می کنید تا آنها بدانند که ایمنی آنها را جدی می گیرید.
شما هنوز هم نیاز دارید با این اطلاعات همان رفتاری را داشته باشید که با داده های گرداوری شده از مشتریان. اگر می خواهید از آن برای اهداف بازاریابی نیز استفاده کنید، ابتدا حتماً سؤال کنید.
اگر هر یک از کارمندان شما تست کووید 19 آنها مثبت شد، با همه کسانی که آن روز در سالن حضور داشتند تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید.
مرتبط: تولید ناخالص داخلی برای سالن یا آرایش تجاری شما
آیا شما باید برای مشتریان PPE تهیه کنید؟
یکی از بزرگترین نگرانی های سالن ها و آرایشگاه ها که در حال حاضر با آن روبرو هستند هزینه کل PPE سالن جدید مورد نیاز برای خرید آنها - هم برای کارمندان و هم برای مشتریان است.
در جامعه مو و زیبایی بحث زیادی شده است که آیا باید قیمت های مواد مربوط به آنها برای پوشش دادن PPE افزایش یابد یا خیر. خیلی ها طرفدار این موضوع هستند، حتی اگر این فقط یک اقدام موقت باشد تا اینکه دوباره این کسب و کار مجدداً روی پاهای خود بایستد.  
اما، کاری که نباید انجام دهید این است که مشتریان را بدون داشتن PPE بگذارید. اگر می خواهید مشتریان ماسکهای صورت خود را بیاورند، از قبل به آنها اطلاع دهید. با توجه به اینکه ماسکهای صورت اکنون در مغازه ها اجباری شده است به احتمال زیاد مشتریان شما به هر حال یک عدد از آنها را با خود خواهند داشت.
صرفنظر از این موضوع، ایده خوبی است که فقط در صورت فراموش شدن، تعدادی از لوازم یدکی را برای مشتری آماده کنید - شما نمی خواهید مجبور شوید مشتری خود را از دست بدهید. اگر واقعاً نگران هزینه هستید، می توانید ماسکهائی را برای مشتریان به صورت در دسترس در نظر بگیرید که آنها را خریداری نمایند.
چه PPE و لوازم بهداشتی باید برای مشتری ها داشته باشید؟
در سالن ها، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که می توانید بهترین PPE و ملزومات بهداشتی را برای کسب و کار و مشتریان خود داشته باشید.
ماسکهای صورت
اگر شما برای مشتری ماسک صورت تهیه می کنید، احتمالاً یکبار مصرف آن ترجیح داده می شود تا اطمینان حاصل شود که تمیز و بهداشتی آن است.
ماسک صورت یکبار مصرف فقط باید چند ساعت زده شود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مشتری شما با خیال راحت آن را جدا کرده و قبل از ترک سالن، آن را در سطل زباله پوشیده شده قرار می دهد.
لباسهای راحتی یکبار مصرف
در توصیه رسمی دولت درباره خدمات دارای تماس نزدیک، توصیه می شود برای هر مشتری از لباسهای آرایشگری یکبار مصرف استفاده شود. اگر لباسهای یکبار مصرف در دسترس ندارید، باید لباس آرایشگاه معمولی شما بعد از هر مشتری شسته شود، بنابراین باید تعداد بیشتری (لباس آرایشگاه) خرید کنید تا مطمئن شوید که مقادیر کافی از آنها دارید.
حوله های یکبار مصرف
مانند لباس های شما، هر حوله آرایشگری که در سالن یا آرایشگاه خود از آن استفاده می کنید باید بعد از هر مشتری شسته شود. برای خدمات آرایشگری، در حالی که حوله ها به طور مرتب برای صورت مورد نیاز هستند، این امر می تواند فشار زیادی به چرخه لباس های شسته شده شما وارد کند تا از خشک و تمیز بودن آنها برای روز بعد اطمینان حاصل شود.
برای اینکه مشتری های خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید، می توانید به جای آن از حوله های یکبار مصرف استفاده کنید. آنها نرم و مناسب برای اصلاح بوده و همچنین به کاهش میزان انرژی لازم برای اجرای چرخه ماشین لباسشویی داغ شده در طول روز کمک می کنند.
PPE خود را نیز به درستی بپوشید
پوشیدن PPE فقط برای محافظت شما نیست - بلکه برای محافظت از اطرافیان شما نیز هست. برای هر مشتری که با وی برخورد دارید، باید محافظ صورت یا سایبان پوشیده شود تا بهترین محافظت را داشته باشد.
ما می دانیم که کار با سایبان چهره می تواند دشوار باشد، بنابراین پیدا کردن یکی از آن ها با کیفیت مناسب ضروری است.

 

نظر خود را بیان کنید