در حالی که سالن بسته است پنج کاری که برای کسب و کار سالن خود باید انجام دهید چه کارهایی هستند؟

نویسنده مدیر 2020/07/26 09:43:07 0 نظر

 

بستن درهای سالن شما در روزی که قرنطینه اعلام شد شاید یه تجربه سورئال برای شما باشد و احتمالاً در مورد آینده کسب و کار شما عدم اطمینان های قابل ملاحظه¬ای برای شما برجای می گذارد.
اما در حالی که صندلی‌های شما ممکن است خالی از مشتری باشد با این وجود شما می‌توانید در پشت درهای بسته کارهایی انجام دهید. زمان توقف در کار به شما فرصت جدیدی می دهد که بهبود هایی برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
زمانیکه کسب و کار سالن شما در طی چند هفته آینده بسته است نگاهی به ایده های ما بیندازید که در آن گفته شده چه کارهایی باید انجام داد.
سالن خوب خود را به خوبی تمیز کنید
همه ما اکنون بیش از هر زمان دیگری آگاه هستیم که تمیز و بهداشتی نگه داشتن سالن شما چقدر حائز اهمیت است. وقتی سالن ها بازگشایی می‌شوند این مهم درس در دستور کار هر فردی قرار می گیرد؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که رویه های بهداشتی سالن خود را مرور کرده اید.
 در حالی که شما هیچ مشتری ورودی و خروجی ندارید چرا خودتان سری به سالن خود نزنید تا اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که برای حفظ بهداشتی ترین رویه های سالن شما مورد نیاز است را در اختیار دارید یا خیر. ما می‌دانیم که کار کردن با ملزومات بهداشتی سالن در حال حاضر دشوار است بنابراین لیستی از همه چیزهایی که نیاز دارید تهیه کنید و هر زمان که امکان دارد آنها را به انبار خود برگردانید.
 درحالی که شما آنجا هستید در این مورد فکر کنید که آیا شما نیاز به هر علامتی دارید که به کارمندان در مورد رویه های بهداشتی خاطرنشان کند یا خیر و یا شاید حتی یک جلسه آموزشی برگزار کنید که اطمینان حاصل کنید که همگان دانش روز در مورد بهداشتی کردن و ضدعفونی کردن سالن را فرا گرفته اند. 
ملزومات خود را مجدداً سازماندهی کنید
وقتی سالن شما شلوغ است طبیعی است که نامرتب باشد! و چرا از این زمان برای تمیز کردن کامل سالن خود استفاده نکنید و هر چیزی را مرتب نکنید و بعد سر جای خود قرار ندهید؟ شما و تیمتان نه تنها می‌توانید به یک سالن خوب سازماندهی شده برگردید بلکه ممکن است سالن خود را مورد بازدید نیز قرار دهید و به نتایج جالبی دست یابید. 
وقتی در سالن خود هستید می‌توانید نگاه سریعی به انبار بیندازید و اطمینان حاصل کنید که هر چیزی را که برای بازگشایی سالن به آن نیاز دارید در اختیار دارید. اکنون می تواند زمان آن باشد که تعدادی محصول جدید را به سالن خود معرفی کنید - شما زمان کافی دارید تا ابتدا خودتان آنها را آزمایش کنید. 
شاید شما بخواهید محصولات دوستدار محیط زیست و ملزومات گیاهی بیشتری را به کسب و کار خودتان بیاورید - حال زمان مناسبی برای تحقیق در مورد آن‌ها و دریافت این موضوع است که آیا شما میتوانید امسال بودجه آنها را فراهم کنید یا خیر.
وب سایت خود را بهبود ببخشید 
مدیریت سالن چیزی فراتر از یک کار تمام وقت است بنابراین چیزهایی نظیر نگهداری وب سایت اغلب ممکن است جا بمانند.
حال سالن شما تمیز و مرتب است پس چرا چند عکس جدید از طراحی های داخلی برای به روز رسانی وب سایت خود نگیرید؟ یا از تعدادی از مشتریان خود بپرسید که آیا میتوانید از تصاویر اینستاگرام آن ها از سالن شما استفاده کرده و آنها را در گالری بگذارید؟ کل کارهای مربوط به برندینگ شما ثابت بوده و با همان لوگو در وب سایت و رسانه‌های اجتماعی شماست.
در مورد هر صفحه جدیدی که ممکن است اضافه کنید فکر کنید؛ شاید برخی از پروفایل ها برای تیم شما یا اطلاعات شما در مورد محصولاتی که از آنها استفاده می کنید – اگر از هر محصول سبز یا ملزومات دوستدار محیط زیست استفاده می کنید مطمئن باشید که آن را تبلیغ می کنید! مطمئن باشید که افراد می توانند دقیقاً متوجه شوند که کار سالن شما راجع به چه چیزی است؛ شما در چه زمینه ای برجسته هستید و چه کارهای بزرگی انجام می دهید. شما حتی می توانید با یک وبلاگ در زمان توقف کار خود شروع کنید و در مورد حفظ درمانهای مشتریان در خانه انها توصیه هایی ارائه دهید.
سوابق مشتریان و پایگاه داده خود را مرتب کنید 
این فقط سالن فیزیکی شما نیست که می تواند با مرتب شدن هر از چند گاهی پیش برود. این احتمال وجود دارد که بعد از گذشت زمان، پایگاه داده شما کارآمد شده و تنها مشتریانی که مشتاق به دریافت تماس شما هستند را در بر گیرد.
 در طی این زمان توقف، چرا به سراغ سایر نرم‌افزارهای مدیریت سالن نرویم و از آنها استفاده نکنیم؟ تعدادی از ابزارهای پایگاه‌داده و زمانبندی مبتنی بر رایانش ابری وجود دارند که می‌توانید به واسطه آن ها بررسی کنید که نرم افزار شما چقدر برای شما خوب کار می‌کند و شاید بتوانید نرم افزار دیگری را امتحان کنید. شاید نرم افزار های رزرو ارزش را بتوانید مدنظر قرار بدهید که برای سالن شما ارزش افزوده ایجاد می کنند یا از نرم افزارهای دارای قابلیت بازاریابی استفاده کنید که می‌توانند به شما بیشتر کمک کنند؛ نرم افزار هائی نظیر فارست.
شما به اندازه کافی زمان دارید که برخی چیزهای جدید را امتحان کنید و نگران این موضوع نباشید که قرار ملاقات های شما ممکن است فراموش شوند بنابراین ببینید که چه چیز دیگری مناسب شما خواهد بود.
 با سایر افراد در صنعت ارتباط داشته باشید 
در حالی که شاید ما از همدیگر دور باشیم جوامع بیش از همیشه به همدیگر نزدیک می شوند تا از یکدیگر حمایت کنند. چرا به آرایشگران همکار دیگر یا به صاحبان سالن پیام ندهیم تا ببینیم حال آنها چطور است؟ شما حتی می توانید بپرسید که آیا آنها تمایل دارند گروه واتساپی راه بیندازند و کسب و کارهای همکار سالنی کار خود را اضافه کرده و ببینید کجا می توانید توصیه های ارائه کرده یا از آنها پشتیبانی کنید.
در حالت طبیعی بسیاری از افراد مشغول در زمینه صنعت زیبایی و مو به رسانه های اجتماعی روی آورده اند تا خود را به روز نگه دارند. به یاد داشته باشید که فیسبوک و اینستاگرام صرفاً جهت دستیابی به مشتریان نیستند - شما می‌توانید در آنها به چیزهای مثبت زیادی در این صنعت اشاره کنید و مهارت خود را به آنهایی که نیاز به آن دارند پیشنهاد دهید.
به واسطه اطلاعاتی که بسیار رو به تغییر است و عدم اطمینانی که وجود دارد اکنون زمان مناسبی برای نشان دادن همبستگی بیشتر است.

 

نظر خود را بیان کنید