زمان مناسب بسط سالن شما به چند مکان چه زمانی است؟

نویسنده مدیر 2020/07/26 09:18:27 0 نظر

 

زمانی فرا می رسد که هر صاحب سالن رویای چیزهای بزرگتر و بهتر را در سر می پروراند. اگر کسب و کار در حال اوج گرفتن است و شما مشتریان وفادار بسیار زیادی دارید ممکن است وقت آن رسیده که مغازه ای در سایر مکان ها راه اندازی کنید. این را نمی گویم که این کار آسان است. رشد نام تجاری شما همیشه یک چشم انداز دشوار است: خارج از سرمایه گذاری مالی سنگینی که باید صادقانه و نسبتاً بی رحمانه در نظر بگیرید آیا می توانید محیطی با کیفیت و شخصی را که سالها در ساخت آن وقت صرف کرده اید را حفظ کنید یا خیر.
یکی از زنجیره های محکم انگلستان، گروه موی KH، از 22 سالن تشکیل شده است که در سراسر کشور واقع شده است و با سابقه طولانی و ادراک بالا در کسب و کار، در ادامه، نکات برتر آقای درن در مورد گسترش سالن خود را بخوانید ...
ایجاد پایه¬ای محکم ...
حتی به عنوان یک صاحب سالن موفق، این یک تصمیم بزرگ است که می توانید با باز کردن مکانهای بیشتر، کسب و کار خود را گسترش دهید. قبل از در نظر گرفتن رشد شغل خود با گسترش آن به چندین مکان، باید اطمینان حاصل کنید که ساختار آموزشی، خدمات مشتری و مسیرهای شغلی شما به خوبی تعریف شده و تا حد امکان قوی هستند. به دست آوردن درست این 3 عامل اساسی بسیار مهم است زیرا اینها مواردی هستند که برای شکل دادن و تعریف نام تجاری شما با هم جمع می شوند - و اینکه شما چگونه می خواهید این کسب و کار توسط تیمها، مشتریان و رقبای شما درک شود.
در مورد ایجاد یک فضای سالن عالی توصیه‌های بیشتری را بررسی کنید.
ظرفیت فعلی خود را بسنجید ...
اگر شما افت کار خود را نیز مورد بررسی قرار می دهید، ما واقعاً احساس نمی کنیم که زمان مناسب یا اشتباهی برای این کار وجود داشته باشد، اما این مهم است که اطمینان حاصل کنید که زیرساخت های کاری که انجام می شود امتحان و آزمایش شده است. بعضی اوقات، صاحبان سالن ها وقتی سالن کنونی خود را بسیار شلوغ می بینند، گسترش آن را مد نظر قرار می دهند، جایی برای بردن مشاغل به سطح بعدی وجود ندارد. این امر می تواند هم برای مشتریان و همچنین آرزوهای تیم سالن ناامید کننده باشد، بنابراین اگر کسب و کار به این مرحله رسیده باشد می تواند زمان ایده آل برای در نظر گرفتن گسترش (فعالیت) باشد.
آیا می توانید قول کیفیت یکسان را بدهید؟
قبل از ورود به نقطه عطف کار، مانند هر تصمیم بزرگ در کسب و کار، وقت آن است که جوانب مثبت و منفی را بسنجید. نکته مثبت این است که احتمالاً نام تجاری شما در نگاه عمومی، چه مشتریهای احتمالی و چه برای کارمندان بالقوه که به دنبال شغل در صنعت هستند قویتر خواهد شد. البته پاداشهای مالی نیز می تواند بیشتر باشد. با این وجود، نکته منفی در گسترش کار این است که نظارت و حفظ کیفیت و خدمات در سالنهای متعدد بسیار دشوار است.
و آخرین راهنمایی¬ها؟
مطمئناً، لازم نیست سالن های بیشتری را باز کنید تا بتوانید رقابتی بمانید. سالن های مستقل بسیار موفقی خارج از اینجا وجود دارند و بزرگ بودن لزوماً به معنای زیبایی نیست. به یاد داشته باشید، هرچه کسب و کار شما بزرگتر شود، نظارت و حفظ کیفیت سخت تر و سخت تر می شود، بنابراین اگر فقط یک سالن برای تمرکز کردن داشته باشید واقعاً باید حرفی برای گفتن داشته باشید!
آیا الهام گرفته اید که برند خود را گسترش دهید؟ اگر دید بیشتری به بحث ما دارید، دریغ نکنید و به ما بگویید!

 

نظر خود را بیان کنید