طراحی ماه سالن: الیزابت دیسی

نویسنده مدیر 2020/07/26 09:11:31 0 نظر

 

ممکن است سالن الیزابت دیسی بیشتر به واسطه طراحی داخلی گلدار اینستاگرامی خود شناخته شده باشد ولی این کار خدمتی است که داخل آن ارائه می شود و باارزش است. 
برای طراحی ماه سالن این ماه سری به سالن توسط الیزابت دیسی می زنیم تا در یابیم این کسب و کار مو، آرایش، زیبایی و عروس چطور در چیزی واقعاً خاص رشد یافته است.
سالن الیزابت دیسی چطور کار خود را آغاز کرد؟
سالن الیزابت دیسی در صورتی شکوفه ای رنگ خود را برای اولین بار در تاریخ نهم نوامبر ۲۰۱۹ باز کرد. این کسب و کار در اصل ۶ سال قبل تاسیس شد وقتی من وارد فصل جدیدی از زندگی می شدم ولی تا حدی به چهار راه زندگی رسیدم هم به عنوان فردی متاهل و هم فردی که به پایان سه سال سخت با یک بیماری ناتوان کننده رسیده است. 
از زمان تشخیص (بیماری)، تا آنجا که من می دانستم زندگی من به خاطر کارهای زیاد، قرار ملاقات‌های بیمارستان و کمبود استقلال یا فرصتی برای طرح ریزی برای آینده متوقف شده بود.
بنابراین وقتی پایان آن را در جلوی چشمان خودم دیدم با اشتیاق به ادامه زندگی خودم و انجام میکاپ و آرایش برای آن چیزی که به نظر می رسید مثل از دست دادن زمان باشد با تبدیل "شغل رویایی" خودم به واقعیت تنها گذاشته شدم. 
من تحت تاثیر حرفه خود قرار داشتم، در مورد کسب و کار پرهیجان و یک شخص واقعی بودم. ولی بیش از آن، من می خواستم به هر زنی چیزی که شایسته¬اش است به وی عطا کنم چیزی که من با آن کشمکش داشتم تا در آن سه سال بیماری آن را احساس کنم حسی از زیبایی و اطمینان به خود بود.
چطور در مورد زیبایی شناسی سالن تصمیم گرفتید؟
من همیشه عاشق طراحی داخلی همه چیزها بوده ام (مکان شادی که به آن اعتراف می کنمHome Sense  است!). من برای همیشه از هر چیزی که به آن جذب شوم الهام می گیرم و آنها "عامل افسانه¬ای" برای من محسوب می¬شوند؛ از تاسیسات گلدار گرفته تا نمایش پنجره های دارای مد عالی، و از شیرینی های یک شهر زیبا گرفته تا سبک دکور گرانقیمت .
من می خواستم برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و و زیبا جهت اینستاگرام، عناصر را از تمام الهاماتی که پیدا کرده ام ترکیب کنم. یک سرزمین واقعی GLAM (اسم خاص شرکت) برای همه خانمها برای تجربه کردن و مشتاق بودن به اشتراک گذاشتن در اینستاگرام ..
فرایند طراحی، شخصی بود. من به صورت دستی (با مداد و کاغذ قدیمی) همه چیز را در کتاب "ایده ها" ی خودم از طراحی بیرونی گرفته تا فضای داخلی طراحی کرده و سپس با برخی از تاجران با استعداد و قابل اعتماد، از نجارها گرفته تا خیاط¬های اثاثه یا لوازم داخلی، تزئین کنندگان و کاشی کاران کار کردم تا چشم انداز GLAM را زنده کنم.
چگونه می توانید از رقبای خود متمایز شوید؟
در صنعتی که بسیار اشباع شده است برجسته بودن ناشی از شلوغی سالن بسیار حائز اهمیت است. در Glam الیزابت دیسی، تیمی از کارفرمایان دختر با استعداد حضور دارند که اکنون در کنار خودم کار می کنند تا اصالت همه چیز را نشان دهیم که خدمت، دکوراسیون سالن و مهارت ما را در برمی گیرد.
همه ما مفتخریم که شور و شوق خود را نسبت به ارائه سطح خدمات به مشتریان مانند نشان دهیم که هیچ کس چنان خدمتی ارائه نکرده است! 
این سالن برای بسیاری از مراجعان ما فرار از واقعیات را پیشنهاد می کند؛ مکانی امن که می توانید بدون هیچگونه ترسی از قضاوت شدن بخندید، گریه کنید و یا ناامیدی های خود را بیرون بریزید. اخلاق ما این است که کاری می¬کنیم که زنان در هنگام بیرون رفتن از در زیبای صورتی ما به بهترین شکل به نظر برسند و چنین احساسی داشته باشند و بدینگونه آنها را توانمند می سازیم ... و به همین دلیل است که ما بسیار فراتر از یک سالن هستیم - ما یک سالن خواهرانه هستیم (به مشتری مانند خواره خود نگاه می کنیم). 
ما بسیار فراتر از یک سالن هستیم - ما یک سالن خواهرانه هستیم (به مشتری مانند خواره خود نگاه می کنیم).
به نظر شما رسانه های اجتماعی برای کسب وکار سالن شما چقدر مهم است؟
من فکر می کنم وقتی که یک کسب و کار سالنی را اداره می کنید رسانه های اجتماعی سکوی قدرتمندی محسوب می شود که برای شما جهت "باز کردن در" برای مشتریان جدید بالقوه فرصت شگفت انگیزی (و رایگان) فراهم می¬کند؛ همچنین مشتری های وفادار و موجود خود را در مورد هرگونه اطلاعیه هیجان انگیزی آگاه سازید، نمونه کار خود را به نمایش گذاشته و به عنوان یک برند ارائه دهید.
هدف من از طریق رسانه های اجتماعی Glam توسط الیزابت دیسی این است که هم الهام بخش و هم تأثیرگذار باشم، در عین حال که پیام مثبت و سلامتی را نیز در مورد زیبایی به تصویر می¬کشم.
چگونه می توانید با آخرین روندهای صنعت به روز بمانید؟
من برای همیشه از سایر هنرمندان پیشرو در صنعت و همچنین افراد خلاق جدید و نوظهور الهام گرفته ام. من به عنوان یک عاشق بزرگ مد، همیشه با خواندن متن های ماهانه مانند VOGUE و ELLE همیشه به روندهای فصلی توجه دقیقی داشته ام. من همچنین وبلاگ¬ها را می¬خوانم، سری به Pinterest می¬زنم و نمایش¬های قدم زنی را به صورت آنلاین به جریان می اندازم تا ببینم روند مورد نیاز بعدی چه خواهد بود.
با این وجود، هر چقدر روندها تأثیرگذار باشند، مهم است که درک کنیم که یک زمان و مکان برای آنها وجود دارد. مهم این است که مد نظر قرار دهید که آیا آنها واقعاً قابل پوشیدن و مکمّل مشتری ای که شما روی صندلی خود دارید هستند یا خیر. 
به نظر شما چه چیزی یک سالن موفقیت آمیز ایجاد می¬کند؟
یک کلمه ... خدمت.
شما می توانید زیباترین فضای اینستاگرامی سالن را ایجاد کنید که دختران در اطراف ساختمان در صف تجربه کردن آن باشند اما اگر آنها از آن در صورتی رنگ به بیرون بروند و نتوانند خدمتی را دریافت کنند که آنها را متعجب نسازد! مانند انتظاراتی که طراح داخلی پیشنهاد می¬دهد ... سالن بیش از آن خواهد بود که یک سالن افسانه¬ای باشد.
به سایر افرادی که مایل به باز کردن سالن هستند چه توصیه ای دارید ؟
راه اندازی یک کسب و کار و باز کردن یک سالن کار سختی است، اما این کار پاداشهای بیشماری نیز برای شما دارد. همه کارها را با شور و غرور انجام دهید؛ از درمانی که ارائه می دهید، تجربه مشتری که ارائه می دهید، تا استانداردی که محوطه سالن شما بواسطه آن تمیز می شوند … . به یاد داشته باشید که ماه سپتامبر همیشه به خود افتخار می کند و شور و شوق دیدار و فراتر از انتظارات مشتری حرکت کردن شما را نمایش می دهد.
در سال 2020 و بعد از آن چه انتظاری می توانیم از شما داشته باشیم؟
در ماه نوامبر، اولین سال کامل خود را در سالن جشن خواهیم گرفت (البته با کیک و صدای فش فش!) بنابراین تمرکز ما این است که به عنوان یک برند در کنار گسترش تیم و معرفی درمانهای جدید، به منظور براورده کردن تمام نیازهای مشتریانمان، استانداردهای فوق العاده خدمات سالن خود را حفظ کنیم.
فضای داخلی سالن را با نمایشگرهای پنجره ای فصلی، تازه، سرگرم کننده و شگفت انگیز نگه دارید (برای مشاهده مطالب به روز، نگاهی به وبسایت ما بیندازید) ب و سایر شگفتی های وبسایت ما را مشاهده کنید. ما فکر می کنیم این مهم برای جذب مشتری های جدید از طریق درب صورتی بسیار زیبا نه تنها ضروری است بلکه باعث تحریک مشتری کنونی ما نیز می شود.
و امّا در مورد آینده ... جهان صدف GLAM ما است!

 

نظر خود را بیان کنید