شما می دانید که وقتی... شما در سالن کار می کنید

نویسنده مدیر 2020/07/11 13:11:09 0 نظر

 

همه چیز، از ناخن های رنگ آمیزی گرفته تا زخمهای مداوم پا، ما 10 دلیل دیگر برای تثبیت این واقعیت داریم که می دانید که وقتی... شما در سالن کار می کنید

10. شما بعد از گذشت یک روز طولانی به خانه می آیید و به دوست پسر / شوهر خود می گویید: "من در یک چشم به هم زدن امروز کار 20 نفر را راه انداخته ام."

9. بعد از کار، شما نمی خواهید حداقل یک ساعت پس از گذراندن روز همان صحبت ها و مکالمات را بارها و بارها تکرار کنید. "مادرت چطوره؟" "آیا شما آخر هفته کارهای خوبی انجام می دهید؟"

8- علیرغم پوشیدن دستکش، ناخن های شما دائماً با رنگ مو یا لاک ناخن آغشته (رنگی) می شوند، مانیکور زیبا برای خود را فراموش کنید.

7. هر وقت با شخصی جدید آشنا شدید و به آنها می گویید که شما یک آرایشگر هستید، بلافاصله پاسخ می دهند: "شما با موهای من چه کار می کنید؟"

6. با گذراندن روزهای خود در حالت ایستاده، قیچی در دست و یا ایستاده بر فراز یک لگن شستشو، شما دچار پا درد و کمردرد می شوید. اگرچه، به جنبه روشن کار نگاه کنید بهانه های بیشتری برای ماساژ وجود دارد.

5- هنگامی که مشتریان، خود در محل کار نیستند، در یک سالن هستند که معمولاً آخر هفته است، وقتی نمی دانید تعطیلی شنبه چطور می گذرد ولی می دانید که در یک سالن کار می کنید.

4- هر عدد نمایانگر یک رنگ است! "اوه به ساعت نگاه کنید 9:16 است" - اکنون سر شما بلوند بنفش خاکستری بسیار روشن است.

3. پیشنهاد فنجان چای یا قهوه فراوان به مشتریان در تمام طول روز، اما دم کرده … شما سرد است.

2. بعد از گذراندن چهار ساعت برای کمک به دیگران جهت حاضر شدن، تا زمان رسیدن تاکسی، تمام دوستانتان عالی به نظر می رسند اما به نظر می رسد شما موهای شلخته ای دارید ...

1. و سرانجام، با وجود پوشیدن دستکش و پیش بند، شما هنوز هم بعد از موم بیکینی، موهای زائد روی لباس خود پیدا می کنید ... خوب است.

نظر خود را بیان کنید