راز موفقیت در صنعت زیبایی را از کارشناس بپرسید. با لیندا استیووارت

نویسنده مدیر 2018/11/03 06:34:41 0 نظر

 

در اینجا در سالن دیرکت، ما عاشق یادگیری داستان های موفقیت از صنعت مو و زیبایی هستیم. Rainbow Room International قطعاً بعنوان یکی از بهترین سالنهای بریتانیا رتبه­بندی می شود که قبل از تبدیل شدن به بزرگترین گروه سالنی در اسکاتلند، اولین بار در کشور از فویل هنگام رنگ آمیزی مو استفاده کرده است.

Rainbow Room International با آکادمی آموزشی خود، تضمین می کند که همه متخصصان موی آنها همیشه در حال یادگیری و ارتقای مهارت های خود هستند. تیم هنری آنها حتی برای رویدادهایی مانند MOBOS، هفته مد روز لندن و VMAs MTV نیز آرایشگرهای مناسبی هستند.

بنابراین، برای نسخه این ماه "از کارشناسان بپرسید"، ما با نیمی از تیم شوهران و همسرانشان که مالک و گرداننده لیندا استیوارت، Rainbow Room International بودند صحبت کردیم تا نحوه ایجاد یک سالن با قدرت ماندن را بیابیم.

بهترین مشاوره­ای که می توانید به آرایشگرها - آرایشگرهای انفرادی و یا سایر اعضای قدرتمند – که تازه کسب و کار مو را شروع کرده­اند بدهید چیست ؟

همیشه در مورد این صنعت با انگیزه و پرشور باشید، با آخرین روندها و آنچه که در صنعت اتفاق می­افتد، به روز باشید و به طور مداوم با حضور در دوره های مختلف و رشد مهارت ها و دانش خود، خود را تحت فشار بگذارید.

اگر می خواهید کسب و کار خود را شروع کنید، برنامه ای در دست داشته باشید و اهدافی را که می خواهید برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که تیم فوق العادّه­ای دارید که واقعاً محرّک سالن شما است و بهترین خدمت را برای مشتریان شما ارائه می دهد تا باعث شود آنها بارها و بارها دوباره (به سالن شما) بازگردند.

از کجا الهام می گیرید که آرایشگاه خود را تازه و نوآورانه نگه دارید؟

ما از همه جا الهام می گیریم، چه از افراد در حال تماشا، معماری و (طراحان) داخلی و یا نمایشگاه­های فشن و همچنین از سایر نام های باور نکردنی در آرایشگری در این صنعت و تیم بین المللی Rainbow Room ما. تیم ما الهام­بخش هر روزه ماست و همیشه به دنبال آخرین روندها و نوآوری­ها برای بازگرداندن به سالن­ها است.

چه کسی بر شما تاثیرگذار است که شما یک آرایشگر فوق العاده شوید و چرا؟

مدیران هنری ما، سوزی مک گیل و دایلن بریتین، الهام بخش خوبی برای ما هستند. مهارت­های آرایشگری آنها فوق العاده است و این نشان می دهد که دو سال از آرایشگران سال اسکاتلند گذشته است. ما یک تیم هنری باور نکردنی در Rainbow Room International داریم و می بینم که کار آنها واقعا الهام بخش و دارای انگیزه است – و باعث می شود شما بخواهید حتی آرایشگر بهتری شوید!

پایه­گذاری یک گروه سالنی خارج از لندن چگونه بود؟

این کار به طرز باورنکردنی هیجان انگیز بود چون گلاسگو نیاز مبرم به یک گروه سالنی بزرگ داشت! وقتی آلان، همسر من و مالکانRainbow Room International  نخستین سالن 2600 فوت مربع را در منطقه خرید اصلی گلاسگو در سال 1979 افتتاح کردیم، افراد بدبین می­گفتند که (این کار) موثر نخواهد بود، اما آلان می­دانست که مشتریان بدنبال چیزی بیش از "رفتن صرف به آرایشگاه­ها" هستند. او از نقش قبلی خود به عنوان مدیر هنری در بزرگترین سالن مو و زیبایی در جهان یعنی هارودز دریافت که اهمیت دادن به مشتری – خدمت رسانی به مشتری همراه با آرایش مو با کیفیت خوب تصاعدی – راه پیشرفت رو به جلو است.

او آگاه بود که این امر به او در دستیابی به هدف نهایی خود کمک می­کند تا مفهومی از سالن ایجاد کند که در آن زمان به عنوان چشم انداز در نظر گرفته می­شد؛ مفهومی که بالاترین استانداردهای آرایش مو، اهمیت دادن به مشتری و آموزش را ارائه داده و در عین حال برای اعضای تیمش یک حرفه مادام­العمر و آینده مالی امن فراهم می کند.

شما فکر میکنید چه چیزی در موفقیت گروه بزرگ سالن­های Rainbow تاثیرگذار بوده است؟

موفقیت سالن­های Rainbow Room International  ما قطعاً به لطف تیم صمیمی ماست. ما در Rainbow Room مثل یک خانواده هستیم و تعداد زیادی از اعضای کارمندان ما خویشاوند بوده یا با هم ازدواج کرده­اند.

بالاخص، دارندگان حق الامتیاز ما بخش مهمی از گروه سالن ما هستند. بسیاری از آنها از همان آغاز سفر Rainbow Room International ما با ما بوده اند و برای سال های متمادی وفادار مانده­اند. بدون این اعضای وفادار، سختکوش و پرشور تیم، ما به جایی نخواهیم رسید. ما از آنها و بخاطر پشتیبانی آنها و آنچه که برای سالن های ما در جهت کمک به رشد ما انجام داده اند بسیار سپاسگزاریم.

آیا همکاری نزدیک با یکدیگر دشوار است؟

ابداً - دو ذهن بهتر از یک کار می­کند! و این عالی است که بتوانیم ایده ها را از یکدیگر جدا کرده و به صورت یک تیم برای غلبه بر مشکلات و مسائلی که ممکن است در طول روز بوجود آید کار کنیم.

برخی از ابزارهای مورد علاقه خود برای استفاده را نام ببرید.

سشوار دایسون سوپرسونیک قطعاً یکی از ابزارهای مورد علاقه ما در Rainbow Room International می باشد، زیرا در چنین زمان کوتاهی نتایج خیره کننده ای به دست می­دهد؛ و یک نوآوری باور نکردنی است!

ما همچنین محصولات (شرکت) Schwarzkopf Professional را در سالن­هایمان داریم که شگفت­انگیز هستند. از دامنه Schwarzkopf Igora ColorWorx گرفته تا BlondMe، این برند دارای مجموعه ای فوق العاده از رنگ ها و محصولات نوآورانه است که واقعا ما را قادر می سازد با حفظ مشتریان مو در همان بهترین حالت خود، به صادرات فکر کنیم. ما نتوانستیم درخواست کنیم که با یک برند بهتر کار کنیم!

فکر می کنید رسانه های اجتماعی چگونه صنعتی را که شما بخشی از آن هستید را شکل داده است؟

من فکر می کنم رسانه های اجتماعی صنعت را به شکل گسترده­ای شکل داده­اند. رسانه های اجتماعی جایی هستند که بسیاری از مشتریان برای مویشان به ویژه از افراد مشهور که سبک های جدید خود را به صورت آنلاین نمایش می دهند الهام می­گیرند.

الهام گرفتن از رسانه های اجتماعی در جهت در جریان قرار گرفتن از آخرین روندها برای ارایشگران بسیار سودمند است. این کار همچنین یک راه عالی برای سالن ها برای ارتقاء خود، خدمات خود، پیشنهادات ویژه قیمتی و تغییرات در مو است که خود آنها به دست آورده اند و نیز ابزار مناسبی برای الهام بخشیدن به مشتریان و نشان دادن چیزهائی که سالن شما می تواند انجام دهد به مردم دنیا و جلب مشتریان جدید را از طریق در است.

رسانه­های اجتماعی آنقدر بزرگ هستند که این نکته حائز اهمیت می شود که مطمئن شوید سالن شما (در آن) حضور دارد. رسانه­های اجتماعی همچنین به مشتریان یک راه آسان برای بازبینی سالن می دهد، به شما این فرصت را می دهد که اگر بازبینی­های منظم و خوبی داشته باشید واقعا اعتبار خود را افزایش دهید.

آینده آرایش مو را به چه سمت و سوئی می­بینید؟

صنعت آرایشگری همیشه در حال رشد و تکامل است و چه کسی می­داند که آینده ما را به کجا خواهد برد. آرایش مو در همه اوقات بواسطه تکنیک­های جدید در حال تغییر محصولات رنگی و ابزارهایی است که باید (برای کار) بر آنها مسلّط شد. من هیجان­زده هستم که ببینم آینده برای این صنعت و گروه سالنیRainbow Room International ما چگونه است!

نظر خود را بیان کنید