چطور اطمینان حاصل کنید سالن زیبایی شما رقابتی باقی می ماند؟

نویسنده مدیر 2018/10/01 07:10:52 0 نظر

 

در بازار بسیار رقابتی نظیر صنعت سالن، مهم این است که هر کاری که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که سالن زیبایی شما در برابر سالن های مشابه در منطقه شما مرتبط و رقابتی باقی می ماند.

این یک حقیقت کلی است که مشتریان همیشه وفادار نیستند بویژه اگر قیمت درمان­ها آنها را به این مسیر رهنمون سازد. رقابتی ماندن یک کار دشوار است پس ما کمک­های بریگت اوکوفی که بنیانگذار Blush and Blow است را فهرست کرده­ایم تا بهترین نصایح وی جهت رقابتی ماندن را دریابیم و ببینیم که وی چگونه این تاکتیک ها را در کسب و کار سالن خود پیاده­سازی می ­کند.

بریگت؛ به نظر شما چه UPSs یک سالن زیبائی را در یک بازار اشباع برجسته می­ سازد؟

"اولین چیز اینست که از لحظه­ای که مشتری به سالن نزدیک می­شود یا از در وارد می شود باید یک عامل شگفت­آور برایش وجود داشته باشد که می­تواند چیزهای ساده­ای نظیر یک لبخند واقعاً دوست­داشتنی و دوستانه برای خوشامدگویی به آنها یا گلچین برجسته و وسیعی از رنگهای ناخن باشد که در جلوی انها اتفاق می­افتد".

راهنمای ما در خصوص اینکه چگونه کاری کنیم که مشتریان حس کنند در سالن شما مورد استقبال قرار گرفته­اند را چک کنید.

"دوم اینکه صحبتهای فنّی شما باید عالی باشد. سوم اینکه خدمات مشتری شما باید خارج از این دنیا باشد. و در نهایت، نکته ای که نیازی به گفتن ندارد اینکه سالن باید تمیز، مرتب و بسیار پاکیزه باشد".

شما شخصاً چطور موفق شدید سالن خود را از رقبای خود برجسته سازید؟

"من فکر میکنم این حقیقت که ما تنها سالن در لندن هستیم که سشوار، زیبائی، مراقبت از پوست و خدمات زیبائی را بصورت کارشناسانه زیر یک سقف ارائه می­دهیم به این معنی است که مردم مجبور نیستند برای نیازهای زیبائی خود به جای دیگری بروند. ما همچنین این کار را در یک جو دوستانه و سرگرمی با افرادی انجام می دهیم که حساب کاربری اینستاگرام داشته و قادر به انجام کارهای خاصی هستند.  

می خواهیم بدانیم از رسانه اجتماعی و بخصوص اینستاگرام چطور می توان برای جذب مشتریان جدید و افزایش حضور خود در سالن استفاده کرد. راهنمائی های ما را در how to attract new clients through social media. دریافت کنید.

رسانه اجتماعی چطور کمک کرده کسب و کار سالن زیبائی رقابتی ­تر شود؟

"در نتیجه قدرت تبلیغات با استفاده از رسانه اجتماعی (که رایگان بوده و لذا برای همه در دسترس است) کسب و کارها تحت فشار هستند که مطمئن شوند انچه در حسابهای خود ارائه می دهند چشمگیر بوده و متفاوت است چون سالن­های بسیاری وجود دارند که حسابهای اینستاگرام دارند".

"همچنین مشتریان واقعی قادرند بازخور ارائه دهند، هم بازخور خوب و هم بد و آن را برای همه قابل دیدن سازند و این یعنی کسب و کارها پاسخگو دانسته می­ شوند.

و کلمات خاص بریگت؟ "هرگز اسوده خاطر، تنبل یا خسته نشوید در غیراینصورت شما شایسته شکست خوردن هستید".

نظر خود را بیان کنید