چطور سود بیشتر برای سالنتان را از طریق بسته های درمانی اهرم کنید؟

نویسنده مدیر 2018/08/14 09:58:56 0 نظر

آیا تابحال به فکر ایجاد بسته های درمانی قراردادی برای بهره¬مندی مشتریان سالنتان افتاده¬اید ولی هنوز مطمئن نباشید که از کجا شروع کنید؟ شاید شما قبلاً بسته های درمانی پیشنهاد کرده باشید ولی می خواهید انها را اصلاح کنید تا اطمینان حاصل کنید آنها از نظر مالی عملی هستند؟ ممکن است اینطور باشد که شما کاملاً مطمئن نباشید که چطور به فروش درمانهای گرانقیمت¬تر به مشتریان خود نزدیک شوید. 
در مقاله امروز، ما به دنبال این هستیم که چطور سودها را از طریق ارائه بسته¬های درمانی برای کسب و کار سالن شما افزایش دهیم و برای مشتریان شما مواردی را اضافه کنیم. ما دیدگاه¬های دو کارشناس در این زمینه را در مورد اینکه چه کاری انجام دهیم که بسته¬های درمانی در کسب و کار سالن موثر واقع شوند ارائه می¬دهیم.  
مبانی ایجاد بسته های درمانی ... یک کارشناس می گوید:
به درمانها بعنوان افزایش¬دهنده سودها نگاه نکنید من به آنها بعنوان براورده¬کننده نیازهای موی مشتریان نگاه میکنم. مردم زمان کمی دارند و در ازمایش ما درمان¬هائی را نمی¬خواهند که 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد – آنها چیز فوری می خواهند که هر وقت در صندلی آرایش هستند استفاده شود. مشتریان ما انقدر پرمشغله هستند که بنشینند و از درمان 30 دقیقه ای لذت ببرند – آنها در مورد این فکر می¬کنند که چه کار دیگری باید انجام دهند.
1. کم ولی بیشتر وقت¬ها
هزینه درمانهای آنی متغیر است که ممکن است مبلغ زیادی بنظر نرسد ولی بخاطر شیوه¬ای که بعنوان بخشی از هر خدمت به آنها توصیه میکنیم آنها براورده کننده حدود 23% سود سالانه ما هستند. 
2. آشانتیون ممنوع
هر درمانی که ما پیشنهاد می دهیم هزینه دارد – برای زمانیکه ارایشگر تا دیروقت کار می کند ما به استفاده از درمانها بصورت رایگان اعتقاد نداریم. ما نصف درمان را در سالن انجام داده و نصف دیگر را به مشتری می دهیم که در خانه انجام دهد.  
3. دیده شدن امری کلیدی است
درمانهای ما همگی در بطری¬های کوچکی تامین می شوند که ما اطمینان داریم در سراسر سالن قابل دیدن هستند بعلاوه اینکه ما همیشه به مشتری نشان می دهیم که از چه چیزی استفاده می کنیم و چرائی آن را توضیح می¬دهیم. همگی این موارد در مشاوره دقیق صورت می گیرد و دقیقاً تعریف می¬شود که هر مشتری در طی آن قرار ملاقات خاص به چه چیزی نیاز دارد. ما سوالاتی می پرسیم و در می¬یابیم آیا موی مشتری خشک است یا شکننده یا اینکه آیا انها دریافته¬اند که رنگ آنها بسیار سریع محو می شود یا خیر. به محض اینکه ما همه اطلاعات را داشته باشیم درمان مناسب برای موی آنها را پیشنهاد می¬کنیم. ما بسته به نیازهای خاص مشتری از گستره درمانهای GOLDWELL Dual Senses و نیز دامنه Kerasilk آنها استفاده می کنیم. 
4. صراحت بهترین حالت است
ما منو (فهرست) درمانی نداریم چون شیوه¬ای که کار می¬کنیم برای تک تک مشتریان بسیار صریح است. من می توانم ببینم که یک منو اگر درمان¬ها را معرفی کند و بخواهد اگاهی از موارد در دسترس را افزایش دهد چگونه می¬تواند برای بعضی سالن¬ها موثر واقع شود؛ ولی ما رویکرد تجویز/مشاوره را ترجیح می دهیم. 
یک کارشناس تفکرات خود در مورد بسته¬های درمان را به اشتراک می گذارد ...
شما فکر می کنید بسته¬های درمان چگونه می تواند به افزایش سود کمک کند؟
در جو اقتصادی امروز، بیشتر مشتریان انتخاب و ارزش را مهم می¬دانند. با ایجاد بسته¬های خاص که متناسب با مشتری شما باشد شما می توانید خدماتی که تمایل دارید پیشنهاد دهید را متناسب ساخته و گزینه های خدماتی که مشتری ممکن است معمولا مد نظر قرار ندهد را بگنجانید – به یاد داشته باشید که هر چه مشتری در سالن شما از خدمات بیشتری استفاده کند کمتر احتمال دارد سالن شما را ترک کرده و جای جدیدی را امتحان کند!
 بهترین شیوه ای که یک بسته¬ درمانی را با هم جمع کنید چیست؟ چه چیزی را باید مد نظر قرار دهید؟ 
هنگام بررسی بسته¬های خود به هزینه¬های خدمات اساسی که تمایل به ارائه آن دارید نگاه کنید و سپس مد نظر قرار دهید که چه چیزهای بیشتری را می¬توانید همچنان اضافه کنید که تاثیرگذاری مالی کمتری روی سالن داشته باشد. بعنوان یک مثال اساسی، شما می¬توانید اصلاح و سشوار، درمان پوست سر و ماساژ سر را پیشنهاد دهید؛ طوری روی آن قیمت بگذارید که هزینه اصلاح و سشوار، هزینه محصول استفاده شده در درمان پوست سر را پوشش دهید و ماساژ سر فقط زمان شما را بگیرد (یک دستیار برای انجام درمان و ماساژ داشته باشید که هزینه حداقلی برای سالن خواهد بود). 
بسته¬های¬ درمانی در گذشته چگونه برای شما سودمند بوده¬اند؟
بسته¬های¬ درمانی یک الحاقیه (افزودنی) فانتزی برای سالن هستند؛ و به مشتریان شما خدمات با تخفیف و اختیاری ارائه می¬دهند و مقدمه¬ای برای درمانهای جدید یا گزینه هایی هستند که ممکن است مشتریان معمولاً آنرا مد نظر قرار ندهند ولی تشویق می شوند در آینده مجدداً در آن سرمایه¬گذاری کنند.
این بسته ها برای هدیه و کادوهای قبل و بعد از ازدواج بینهایت خوب عمل می کنند و می توانند باعث شوند که مشتری آگاه از دخل و خرج حس کند که در خدمات متناسب شده و پول خود صرفه جوئی می کند تا با بودجه و نیازهای فردی وی متناسب شود.

نظر خود را بیان کنید