ایده های رقابت رسانه اجتماعی برای کسب و کار سالن شما

نویسنده مدیر 2018/08/01 06:04:44 0 نظر

در سال 97، کانالهای رسانه اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک رسانه های کامل ایجاد یک جامعه برای برند سالن شما هستند درحالیکه مجموعه مهارتهای کارکنان شما را نشان می دهند. این امر نه تنها باعث می شود نام سالن شما بیشتر در یاد بماند بلکه احتمال دارد مشتریان بیشتری را تشویق کند که وارد شوند. 
در مقاله امروز نگاهی به ایده های رقابت رسانه اجتماعی برای کمک به کسب و کار سالن شما می اندازیم چه شما ارایشگر مو باشید یا سالن آرایش داشته باشید. و ما از تعدادی از کارشناسان سالن دعوت کرده ایم که بینش خود در مورد رسانه اجتماعی موفق برای سالن را با ما در میان بگذارند و رویکردها و تفکرات خود را به ما ارائه دهند.
تفکرات کارشناسان در مورد رسانه اجتماعی برای سالنها ...
در مورد دستیابی به مشتریان جدید بالقوه ... 
"رسانه اجتماعی بسط این موضوع است که چگونه سالنها از طریق تبلیغات دهانی همیشه مشتریان جدیدی جذب کرده اند. بجای حرف زدن در مورد یک سالن بزرگ، اکنون مردم به توصیه ها در اینستاگرام یا وبلاگها نگاه می کنند. این برای ما خبر خوبی است چون به این معنی است که دسترسی بسیار گسترده¬تری داریم و محتوائی که در حسابهای رسانه اجتماعی خود می گذاریم می¬تواند واقعاً منعکس کننده چیزهای دوروبر سالن باشد".
در مورد محتوای مطلوب رسانه اجتماعی 
"اکنون قطعاً اینستاگرام محتوای مطلوب رسانه اجتماعی من است چون محتوای بصری دارد که می¬توانید خلاق باشید و برخی از جالبترین کارهای خود را نمایش دهید. جامعه پیرامونی اینستاگرام نیز بزرگ است – تعجب انگیز است که قادر باشیم با مشتریان و کارشناسان این صنعت در سراسر دنیا صحبت کنیم. من فعلا واقعاً از ایجاد فیلم برای صفحه فیسبوک خود لذت می¬برم چون شیوه ای فانتزی برای نشان دادن شخصیتی فراتر از سالن است." 
در مورد رقابتهای رسانه اجتماعی ...
"رقابتها مادامیکه خوب صورت گیرند می توانند روش خوبی برای مشارکت با فالورهای رسانه اجتماعی شما باشند. من هنگام پیشنهاد یک جایزه کیفیت واقعا خوب و هدف گرفتن آن به سمت افراد خاصی که در حالت طبیعی به برند من علاقمند هستند به بیشترین موفقیت دست یافتم. نقطه¬ای وجود ندارد که رقابت¬ها را به سمت جذب افرادی هدایت کند که فقط بخاطر اشانتیون¬ها در آن حضور دارند. مطمئن شوید با افراد نابغه¬ای ارتباط برقرار می کنید که به کاری که انجام می دهید علاقمند هستند". 
یکی از کارشناسان دعوت شده یکی از چهره های "طراحی سالن ماه" است. در اینجا، کارشناس دیگر به 4 سوال سریع در مورد رسانه اجتماعی موفق برای کسب و کارهای سالن پاسخ می دهد. 
رسانه اجتماعی چگونه شیوه جذب مشتریان جدید توسط کسب وکارهای سالنی را تغییر داده است؟
"رسانه اجتماعی تبلیغات را برای کسب و کارهای کوچکتر بسیار ساده¬¬تر می سازد. این حوزه دارای دسترسی بی پایان بوده و محتوای اجتماعی همان جائی هستند که مردم اکنون به آنجا می روند تا خدمت و سالن مطلوب بعدی خود را با جستجوی مکانهائی که دوستانشان رفته¬اند و هشتگ¬هائی که افراد استفاده کرده اند بیابند!!!. 
رقابتهای رسانه اجتماعی چگونه به مردم کمک می کند به کسب و کار/برند خود بپردازند؟
"با ترغیب واردشوندگان به رقابت برای رفتن به صفحه دوستان و تشویق به مکالمه، حرفهائی پیرامون کسب و کار شما و پیشنهادهای جالب و هیجان انگیز شما برای مشتریان احتمالی ایجاد می شود. به اندازه کافی کنجکاو کردن مردم برای بازدید از شما حتی اگر در رقابت پیروز نشوند واقعاً روش ساده¬ای برای جذب مشتریان جدید است"!. 
کدام سایت رسانه اجتماعی برای کسب و کار شما مفیدترین بوده است؟ 
"اینستاگرام، بخاطر  دیداری بودن صنعت ما!"
ایا نظرسنجی ها روش اثربخشی برای دریافت بازخورد از مشتری است؟
"بله، دریافتن چیزی که برای مشتریان شما اثربخش است؛ آنهم مستقیماً از مشتریان شما، هوش شما را می رساند و بسیار مهم است."

 

نظر خود را بیان کنید