آیا لامپ LED برای درمان ژل پالیش بهتر است یا اشعه فرابنفش ؟

نویسنده مدیر 2018/07/29 11:23:54 0 نظر

 

بطور سنتی، لامپهای UV سالها مورد استفاده قرار گرفته اند و در مقایسه با همتایان LED خود بسیار قیمت منطقی­تری دارند. ولی آیا این لامپها نسبت به LED محبوبیت کمتری پیدا کرده­اند؟ و ایا واقعا مهم است که چه نوع لامپی استفاده شود؟

همه اینها به اولویت شخصی برمی گردد! لامپهای ناخن در طبقه­بندی LED یا UV قرار می گیرند که به نوع حبابهای داخل آن و نوری که گسیل می کنند اشاره میکند ولی چند تفاوت کارکردی وجود دارند که آنها را متمایز می سازد.

نقطه اصلی فروش لامپ LED زمانی است که می تواند هنگام استفاده از آن در مقایسه با درمان با لامپ UV صرفه جوئی شود. معمولاً لامپ LED یک لایه از ژل پالیش را در عرض 30 ثانیه درمان خواهد کرد که بسیار سریعتر از 2 دقیقه زمانی است که لامپ 36 واتی برای انجام همین کار نیاز دارد. به هر حال، اینکه این کار در بلندمدت در زمان شما صرفه جوئی کند یا خیر به این موضوع بستگی دارد که شما پوشش رنگ بعدی را با چه سرعتی بتوانید استفاده کنید در حالیکه یک دست شما در لامپ است!

بیشتر لامپ­های UV چرخه حباب (عمر) 1000 ساعت دارند ولی توصیه می شود که حبابها هر 6 دقیقه تغییر می کنند. لامپهای LED باید به مدت 50,000 ساعت دوام داشته باشند که به این معنی است که شما هرگز نباید نگران تغییر حبابها باشید. پس در حالیکه انها ممکن است بطور قابل ملاحظه ای گرانتر باشند و در وهله اول نیاز به سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند شما باید در نظر داشته باشید هنگام بررسی گزینه های خود، روی جایگزین های حبابی چقدر هزینه خواهید کرد.

درحالیکه ثابت شده است که در معرض UV قرار گرفتن حداقل اسیب را به پوست مشتریان می رساند یا هیچ اسیبی نمی رساند اگر هر گونه تردیدی دارید دراینصورت بهترین گزینه، استفاده از LED است چون از هیچ نور UV استفاده نمی کنند و لذا هیچ خطری ندارند.

درنهایت شما باید چک کنید که ایا برند ژل پالیشی که شما در حال استفاده از ان هستید با لامپ LED سازگار است یا خیر. همه ژل پالیش­ها با لامپ UV سازگار خواهند بود ولی تنها برندهای منتخب می توانند با LED نیز درمان شوند. این نشان خواهد داد که چه نوع لامپی می تواند با این محصول مورد استفاده قرار گیرد.

نظر خود را بیان کنید