اورلی و مانیکور فرانسوی

نویسنده مدیر 2018/07/24 07:38:22 0 نظر ناخن,

 

مانیکور فرانسوی یک کار کلاسیک محسوب می شود ولی از کجا شروع شد؟ ... این کار با PINK آغاز شد.

تاریخچه اورلی

در اوایل دهه 70، جف پینک و همسرش اورلی در جستجوی رویای آمریکا به این کشور مهاجرت کردند.  

در 1975، جف یک فروشگاه کوچک جهت تامین لوازم زیبائی باز کرد و نام آن را Jeff Pink Beauty Supply (تامین زیبائی جف پینک) گذاشت و در این زمان بود که یک مانیکوریست از وی پرسیده بود ایا می تواند تقویت کننده ناخن ایجاد کند یا خیر. جف رومئو را ایجاد کرد که یک موفقیت آنی بود. سپس وی شرکت خود را اورلی نام نهاد.

جف در یک محصول دیگر یعنی ریدگه­فیلر (پرکننده لبه ناخن) موفقیت بیشتری یافت که امروزه هنوز در زمره پرفروشترین ها جای دارد!

بزودی بعد از اینکه وی دیدگاهی ایجاد کرد که صنعت ناخن را برای همیشه تغییر داد ... مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی چطور بسیار محبوب شد؟

پالیش ناخن اورلی در فیلمهای متعدد بعنوان تامین کننده وسایل زیبائی برای استودیوهای مختلف هالیوود مورد استفاده قرار گرفت. جف با مشکل مطرح شده کارگردان هالیوود مواجه شد... او چندین ساعت در روز را صرف تغییر پالیش ناخن می کرد و نیازمند دیدگاه چندجانبه به ناخن بود که متناسب با همه وسایل دیگر باشد. سپس جف شروع به جستجوی یک دیدگاه جدید در مورد ناخن کرد.

جف پاسخ دادن به مشکل هالیوود را ماموریت خود می دانست. راه حل وی مانیکور فرانسوی اورلی بود. مانیکور فرانسوی نگاه منعطفی است که در صنعت ناخن شناخته شده ترین است. این کار اولین تجربه وی در شب خاص "نایت فور" جان تراولتا در روز شنبه بود که بواسطه ستاره­های پاپ نظیر چر که قهرمان این سبک در کل دهه 1970 بود به شهرت رسید.

اورلی چطور از موفقیت مانیکور فرانسوی سود برد؟

اورلی بخاطر موفقیت مانیکور فرانسوی رشد قابل ملاحظه ای داشت و جف همچنان به نواوریهایی برای ایجاد تحول در صنعت ناخن می اندیشید.

جف اورلی را با فقط 3 کارمند به اتاق پشتی فروشگاه لوازم زیبائی برد. در 2012، اورلی بیش از 21 میلیون محصول را در بیش از 100 کشور به فروش رساند و جوایز بیشماری برد.

جف پینک هنوز در این زمینه سکاندار است و هیچ علائمی از توقف به این زودی ها را از خود نشان نمی دهد؛ وی می گوید "اورلی" بچه من است و من هنوز عاشق کاری هستم که انجام می دهم.  

نظر خود را بیان کنید