چطور به اینجا رسیدم: هنرمند میکاپ کار

نویسنده مدیر 2018/07/15 06:36:45 0 نظر

 

با نمونه کاری که شامل کار بر روی چهره کامرون دیاز، نشریات ویرایشی مانند مجله هارودز و ماری کلر و همچنین برندهای طراح مانند بری (Burberry) و شرکت دیوایت (The White Company)، سالی کوالهایم (Sally Qualheim) به مدت بیش از 20 سال چهره های زیبایی در کسب و کار هنر آرایش ایجاد کرده است.

ما اخیرا با سالی همگام شدیم تا بیشتر در مورد نظر وی در مورد صنعت هنر میکاپ و آنچه که او بیشتر در مورد شغلش از آن لذت می برد بدانیم.

اولین خاطره شما از قدردانی / هشدار بخاطر آرایش برجسته (شما) چیست؟

 

یکی از نخستین و واضحترین خاطرات آرایش حین تماشای مویرا شیرر در (فیلم) کفش های قرمز به عنوان یک کودک جوان است. من کاملاً محو زیبایی و فانتزی بودن آرایش او شدم.

بخاطر اسکاندیناویائی بودن من، فلسفه کار من دست کم گرفته شده، حداقل بوده و در کل در مورد برجسته سازی زیبایی طبیعی است.

چه زمانی تصمیم گرفتید تبدیل شدن به یک هنرمند آرایش حرفه تمام وقت شما شود؟

من امیدوار بودم از همان لحظه ای که دانشکده میکاپ را ترک کردم این امکان وجود داشته باشد، اما تا زمانی که توسط اولین عامل تایید شوم اینطور نشد، من رسماً در راه پیمودن مسیرم بودم.

یک چیزی که شما آرزو داشتید قبل از مبادرت به شروع کار حرفه­ای خود در صنعت آرایشگری به شما گفته شود چیست؟

صنعت می تواند چقدر رقابتی و دشوار باشد. شما باید قوی، مثبت و بسیار مصمّم به موفقیت باشید.

بهترین مشاوره­ای که می­توانید به افرادی بدهید که تازه در حال شروع کسب و کار آرایش/زیبایی هستند چیست؟

همیشه خود را در دسترس قرار داده و شور و شوق خود را نشان دهید. حرفه خود را خوب بیاموزید، هر چقدر می توانید به هنرمندان آرایش کمک کنید، تماشا کرده و یاد بگیرید.

تمرین کنید، امتحان کنید، نمونه کار خود را ایجاد کنید و خود را به عوامل و هنرمندان دیگر بشناسانید. روابط کاری ایجاد و بخشی از یک تیم باشید. سعی نکنید قبل از اینکه بتوانید بدوید قدم بزنید. اعتماد به نفس، قوه تشخیص و حرفه ای بودن برای مدت طولانی در چنین صنعت رقابتی ضروری است.

وقتی برند و وضعیت شما رو به بهبود است چگونه به عنوان هنرمند میکاپ کار به حرفه خود پایبند و ریشه­دار می­مانید؟

من از کار در تیمی که در مورد ایده های هنرمندان دیگر گزافه گوئی می شود لذت می برم. این کار شما را باز نگه می دارد و شما را خلاق می سازد. در پایان روز، شما در هر صورت تنها به اندازه آخرین کار خود خوب هستید.

تا به امروز ویژگی برجسته شغلی شما چیست؟

لحظات شگفت انگیز بسیاری وجود داشته نظیر کار با افراد مشهور، مدل های زیبا، سفر به مکان های عجیب و غریب و شگفت انگیز و کار در کنار هنرمندان با استعداد ... به عنوان یک طرفدار بزرگ یووس سنت لوران، زمانی که من در تحریریه ای کار می کردم که عکس های کلکسیون وی در باغ ماژورل در مراکش به تصویر کشیده می شد احساس میمون و مبارکی داشتم.

چه کسی مدل مشهور مورد علاقه شما بوده و چرا؟

من عاشق کار با ارین اوکانر بودم. یک زن با زیبایی منحصر به فرد، با اعتماد به نفس و ظریف.

برای اینکه خلاقیت و به روز بودن خود را حفظ کنید از کجا الهام می گیرید؟

الهام برآمده از زندگی و هنر است. من هر اندازه که ممکن است اطلاعات بصری زیادی جذب می کنم: طبیعت، فیلم ها، نقاشی ها، مجلات، کتاب ها، نمایشگاه ها، مسافرت ها، مردم ... جدا نشدن و حفظ روندها و محصولات جدید و ترکیب آن با سبک خود امر مهمی محسوب می شود

نظر خود را بیان کنید