کیت ضروری برای آرایشگران رو به پیشرفت در این فصل مهمانی

نویسنده مدیر 2018/06/27 11:29:20 0 نظر

 

فصل مهمانی کریسمس بدون شک یکی از شلوغ ترین دوره ها در تقویم صنعت خدمات است. و در حالی که این بخش از سال به لحاظ جسمی و ذهنی به شدت خسته کننده است، ملاقات بسیار جالبی با مشتریان جدید ایجاد می کند، و باعث می شود مشتریان موجود احساس خوب و هیجان انگیزی بابت جشن ها داشته باشند.

چه شما یک آرایشگر سیّار باشید و یا به خانواده و دوستانتان کمک کنید، فصل مهمانی می تواند با ملزومات کیت شما گره بخورد. وقتی ملزومات کم باشند در اینجا در Salons Direct ما مجموعه­ای فوق العاده از لوازم جانبی مو برای کیت شما در طول این دوره پرمشغله داریم.

اکنون به چیزی نیاز دارید؟ ما گزینه های تحویل فوق العاده ای برای روز بعد در دسترس داریم!

آیا تجهیزات حمل و نقل خود را بررسی کرده اید؟ هنگامی که شما در حال حرکت هستید، مهم است که شما جایی امن، با دوام و ضد آب برای انباشته کردن مواد خود داشته باشید.

کیف چرخ دستی (مدل)HAITO DUO  ما را ملاحظه کنید که دارای یک کیف بزرگتر و یک کیف کوچک است که می تواند به دسته چرخ دستی قابل حمل متصل شود. هر کیف حاوی جیب­ها و قطعات متنوعی برای همه ملزومات و وسایل ضروری شماست، تا مطمئن شوید که آنها با خیال راحت ذخیره می شوند.  

آیا این فقط مختص ما است یا اینکه گیره­ها به محض اینکه از بسته بیرون می روند به طور مرموزی گم میشوند؟ اگر شما در این فصل مهمانی برخی از مدل موهای UP-DOS (سبک موی زنانه که در آن مو جمع شده و دور از صورت و گردن بسته می شود) را (برای خود) درست می کنید، به تعداد زیادی گیره مو جهت کار نیاز خواهید داشت. زمانی که به آنها بیشتر نیاز دارید به لحاظ تعداد کم نداشته باشید، مطمئن شوید کیت شما گزینه های گیره را به تعداد کافی داراست. ما HAIR TOOLS 2 "TRIPLE WAVE GRIPS را توصیه می کنیم- شما 500 عدد را در یک بسته دریافت می­کنید و آنها بخاطر در دسترس بودن در (رنگهای) قهوه­ای، سیاه و بلوند برای طیف وسیعی از مشتریان مناسب هستند.

مرتب چک کردن کیت شما جهت حصول اطمینان از این موضوع که در شرایط کاری مناسبی قرار دارد نکته بسیار مهمی است. پس از همه اینها، کیت ابزار شما بسط نام تجاری شماست و به شما اجازه می دهد که کار خود را به بهترین استاندارد انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که آینه شما در طول استفاده منظم و حمل و نقل زنگ نزده یا ترک نخورده باشد. شما واقعا نمیخواهید به یک مشتری کار جدید را از طریق یک آینه شکسته نشان دهید! آینه BOND STREET BACK ما را امتحان کنید - که یک محصول قوی و با دوام است - برای ارایشگران رو به پیشرفت ایده­آل است!

اطمینان حاصل کنید که شما بر بخش هایی از مو که در حال کار با HEAD JOG DINO KLIPZ ما هستید کنترل دارید. کیت شما که (به رنگهای) سیاه و صورتی موجود است هرگز چندان خوب به نظر نمی رسید! ارتفاع مدل موی UP-DO و فصل سشوار زدن اطمینان داده است که هیچ وقت برای ذخیره­سازی این ملزومات پایه ارایشگری زمان بهتری وجود نداشته است.

آیا شما برای فصل مهمانی آماده هستید؟

نظر خود را بیان کنید