برای سالن جدیدم چه چیزی باید بخرم؟

نویسنده مدیر 2018/06/26 08:55:03 0 نظر

 

تبریک! شما سالن رویاهای خود را پیدا کرده اید و اکنون حاضرید تمرکز خود را از پیدا کردن محل مناسب تغییر داده و بر روی اتفاقات داخل فروشگاه تمرکز کنید. یکی از گام های بعدی این است که تصمیم بگیرید چه مبلمان و تجهیزات سالنی برای خرید مورد نیاز است. و چون این فرآیند بسیار زیاد است، می تواند کاملا سنگین باشد.

حتی اگر شما یک فروشگاه با نام تجاری جدید را باز کنید، انتظار می رود که یک خدمت کاری کاملا حرفه ای برای مشتریان خود راه اندازی کنید؛ پس از آن، آنها برای درمانهای شما پول خوبی می پردازند. بنابراین، مهم است که انتخاب گسترده ای از تجهیزات را داشته باشیم تا تمام نیازهای مو و زیبایی ما را براورده کند.

برای کمک به شما در طول این فرایند، ما راهنمای مفیدی از محصولات مطرح کرده­ایم که شما برای شروع کار سالن خود به آنها نیاز خواهید داشت.

سالن مبلمان:

در هر دو سالن مو و زیبایی، تعدادی از قطعات مختلف مبلمان وجود دارند که برای حداکثر راحتی مشتریان و البته درمان آنها مورد نیاز هستند!

مبلمان لوتوس مبلمان سالنی با کیفیت بالا با بهترین قیمت ارائه می دهد! ، لوتوس هر چیزی را که برای هر آرایشگر یا سالن زیبایی مورد نیاز است را در اختیار دارد که برای Salons Direct منحصر به فرد است. امروز مبلمان سالنی لوتوس را بصورت انلاین خرید کنید.

• میز پذیرش - برای مشتریان جهت رزرو و گزارش به افراد هنگامی که به قرار ملاقات خود می رسند.

میزهای مد روز - اگر شما در شرف باز کردن یک مغازه آرایشگاه هستید یا یک آرایشگر هستید یکی از مهمترین چیزهایی که شما خریداری می کنید، صندلی است که مشتریان شما مدل موی فشن شده خود را داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که به راحتی و بدون هیچ مشکلی قادر به حرکت به سمت بالا و پایین هستید، این امر به شما اجازه می دهد در زوایای مختلف به موهای انها دست یابید.

نقاط شستشو - واحدی که در آن شما بتوانید موی مشتریان خود را شستشو دهید باید در هر سالن آرایش مو وجود داشته باشد. آنها در طیف متنوعی از رنگ­ها و سبک­ها در قیمت های متناسب با افراد در دسترس هستند.

واحدهای مد روز سازی – چه واحد جدا شده بوسیله دیوار یا واحد مجزا، هر دو برای هر سالنی لازم هستند تا به مشتریان اجازه دهند نتایج نهائی درمانهای خود را ببینند. این واحدها قفسه مفیدی برای ذخیره­سازی نیز دارند.

تخت­های زیبایی - اگر شما درمان­هایی را انجام می­دهید که مستلزم این باشد که مشتریان دراز بکشند، مانند اپیلاسیون، در اینصورت تخت زیبایی خرید مهمی محسوب می شود.

• چرخ­های دستی­ - برای صرفه جویی در تجهیزات نگهداری از یک انتهای سالن به طرف دیگر، یک چرخ دستی خریداری کنید. شما می توانید آنها را با لوازم جانبی (مانند گیره­ها و بیگودی مو) پر کنید که برای درمان مشتریان به انها نیاز دارید

صندلی­ها یا کاناپه­ها - اگر شما با یک مشتری ارتباط نزدیکی دارید، و مشتری بعدی شما از راه می رسد، شما باید جایی برای آنها جهت نشستن و انتظار داشته باشید. همچنین، اگر یک کارمند نیاز به میز کار داشته باشد یا باید کتابها را بررسی کند، یک صندلی برای پشت میز پذیرش خریداری کنید.

غرفه­های نمایش – برای نمایش محصولات شما برای مشتریان ایده­آل است.

قفسه مجله – به مشتریان خود اجازه دهید قبل یا در طی درمان، مجله یا روزنامه­ای جهت خواندن انتخاب کنند. چنین قفسه­ای سالن شما را مرتب و قابل ارائه خواهد کرد.

زیرپائی – برای ارایشگران لازم است که اطمینان حاصل کنند حین اینکه موی مشتریان را کوتاه کرده و مدل می دهید مشتریان شما حداکثر راحتی را دارند و نیز انها را متعادل نگه می دارند.

چهارپایه - مدفوع - بدون توجه به خدماتی که در سالن خود ارائه می دهید، شما باید از مدفوع برای انجام درمان استفاده کنید

ماشین لباسشویی و خشک­کن – هر دو برای هر سالنی ضروری است. فکر کنید که چند مشتری از در شما وارد می شوند و برای درمان خود نیاز به حوله دارند. اطمینان حاصل کنید که بعد از ورود هر مشتری، عمل شستشو و پاکیزه کردن را انجام می دهید تا مطمئن شوید که سالن شما بهداشتی و تمیز است.

به دنبال مبلمان برای سالن خود هستید؟ اینجا دامنه بزرگی از (محصولات) ما را بررسی کنید!

ملزومات ارایشگری:

برای شما که در حال راه اندازی یک آرایشگاه یا آرایشگری هستید می تواند یک روند طولانی باشد که مشتریان شما آن را می گذرانند - از شستشو گرفته تا کوتاه کردن، خشک کردن و مد روز کردن، شما از تجهیزات زیادی استفاده خواهید کرد تجهیزاتی از قبیل:

• لوازم جانبی کوتاه کردن- برس، انتخاب قیچی، تیغه برای چهره های با مدل موهای مختلف

• حوله­ها و روپوش­ها - برای محافظت از لباس مشتریان

• برای شستن - شامپو، تهویه مطبوع و درمان

• برای خشک کردن - مو خشک­کن، حوله، شانه

• برای مد روز زدن - مو خشک کن، انبر، چوب کوتاه، بیگودی، انتخاب برس، اسپری مو، پماد

رنگ مو - دستکش، فویل، کاسه جهت همزنی، پیش بند، قلم موها برای استفاده، اسپری آب، حوله، پراکسید، سفید کننده و طیف گسترده ای از رنگها. امروز فروشگاه 11 برای قیمت 10 روی لوله های رنگ مو آنلاین!

• اسپری ضد عفونی کننده - برای پاک کردن قلم موها و تجهیزات پس از درمان مشتریان

• لوازم جانبی - اکستنشن مو، کلاه گیس، کیتهای مراقبت در خانه و مجموعه­های هدیه

طیف گسترده ای از ملزومات آرایشی را اینجا ببینید.

ملزومات زیبائی:

در یک سالن زیبایی، طیف گسترده ای از درمان های در دسترس وجود دارد. این مهم است که در مورد خدماتی که برای مشتریان خود ارائه می دهید و آنچه کارکنان شما آموزش می بینند که انجام دهند فکر کنید.

• ناخنها - انتخاب گسترده ای از رنگ های صیقلی ناخن، رنگهای ژل صیقلی، لامپ UV / LED، اکریلیک، سوهان­های ناخن، استون، بافرها، روغن های کوتیکول، ابزارها، حوله های دست و سرهای ناخن

• اپیلاسیون - گرم کننده اپیلاسیون، طیف وسیعی از اپیلاسیون، لوسیون قبل از اپیلاسیون. لوسیون پس از اپیلاسیون، تمیزکننده تجهیزات، نوارهای اپیلاسیون، اسپاچولا (مرهم زن)، رول تخت و موچین

• برنزه کردن - ماشین برنزه اسپری، چادر/کابین، مایع برنزه کننده، استخراج کننده، دستکش، تختهای یکبار مصرف، لباس زیر یکبار مصرف و پوشش کف محافظ

• چشم ها - انتخاب اندازه های تک تک مژه ها، رنگ مژه، ظرف مخصوص داپلین، سازنده رنگ، قلم موی رنگ آمیزی، چسب و قطعه­های زیر چشم

طیف گسترده ای از تجهیزات زیبایی را در اینجا ببینید.

سالن تجهیزات اداری:

هر کسب و کار به دایره اداری خود نیاز دارد - و سالن ها متفاوت نیستند. این امر برای نظارت بر فعالیت های روزانه در داخل سالن شامل رزروهای مشتری، جزئیات کارکنان، مدیریت پول و سایر کارهای روزانه مورد نیاز است. برای اطمینان از اینکه این بخش کسب و کار سازماندهی شده و هموار و کارآمد کار می کند تجهیزات زیر باید ضرورت باشد ...

• یک لپ تاپ یا رایانه - این از جایی است که شما می توانید پشت صحنه کسب و کار خود را اداره کنید. برای اطمینان از اینکه کارکنان و جزئیات مشتری امن هستند، مطمئن شوید که همه چیز بوسیله رمز محافظت شده است. شما می توانید داخل و خارج کسب و کار را کنترل کنید و همچنین از طریق رسانه های اجتماعی به تبلیغ سالن خود بپردازید. ما توصیه میکنیم که یک آدرس ایمیل ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند یک خط را برای اطلاعات یا رزرو داشته باشند.

تلفن - چه تلفن همراه باشد یا خط تلفن ثابت، اطمینان حاصل کنید که سالن شما دارای شماره تماس است، بطوریکه مشتریان می توانند با شما برای رزرو وقت ملاقات تماس بگیرند.

رزرو قرار ملاقات - به شما اجازه می دهد قرار ملاقاتها با مشتری را زمانبندی کرده و زمان کارکنان خود را مدیریت کنید. هر کسی که وارد شود، شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا جائی برای وی دارید یا خیر.

لوازم التحریر – چیزهای اساسی مورد نیاز است اما همه ما به آن نیاز داریم. اطمینان حاصل کنید که اگر مشتریان نیاز به چند درمان داشته باشند و شما نیاز دارید به سرعت هزینه­ها را درآورید قلم، مداد (مناسب برای تغییر قرارهای لغو شده در رزرو قرار ملاقات) و ماشین حساب دارید.

دستگاه کارتخوان – در حال حاضر، بیشتر مکان­ها کارت را در اختیار شما قرار می دهند بنابراین اطمینان حاصل کنید که شما تا به­روز هستید و مشتریان می توانند به این روش پرداخت کنند.

• جایی برای جمع آوری نکات - اگر سالن شما آنها را می پذیرد! بهترین مکان به این منظور میز پذیرش است

دیگر ملزوماتی که سالن شما نیاز دارد ...

در کنار تمام این محصولات واقعا مهمی که شما باید بخرید، قطعه­های عمومی­تری نیز وجود دارد که باید مطمئن شوید برای آنها بودجه تنظیم کرده­اید، از جمله:

• تمیز کردن تجهیزات برای فروشگاه

• قلم مو و خاک انداز

• دستمال توالت

• سفید کننده

• سطل زباله

• و کاغذ توالت

هنگام راه­اندازی سالن خود، نظر خود را با ما در میان بگذارید که فکر می کنید چه وسایلی از همه مهمتر هستند.

نظر خود را بیان کنید