چطور اطمینان حاصل کنید کارکنان وقتی تنها کار می کنند ایمن هستند؟

نویسنده مدیر 2018/06/18 08:28:47 0 نظر

 

بسته به اندازه کسب و کار سالن شما، این به این معنی است که در نقاط خاصی در طی روز کاری، کارکنان سالن شما باید بتنهائی کار کنند. اگر شما یک آرایشگر یا درمانگر سیّار باشید همین امر صادق است - در برخی موارد ممکن است بصورت 1-2-1 نفری با یک مشتری بدون حضور هیچ کس دیگری کار کنید.

در مقاله امروز، ما بهترین توصیه های خود را در مورد این موضوع با شما در میان می­گذاریم که چگونه هنگام تنها کار کردن یا کار با مشتریان برای اولین بار، اطمینان حاصل کنید شما و/یا کارکنان سالن شما ایمن می مانند. ما همچنین کمک تکنسین ناخن BABTAC در طی سال و برنده جوایز زیبائی حرفه ای سال 2018، کتی بارنز از آکادمی کتی بارنز را فهرست کرده ایم تا تفکرات وی در مورد این موضوع را با شما در میان بگذاریم.

کتی، برای کسی که تنها در سالن کار می کند چه توصیه ای دارید؟

وقتی که در صنعت زیبایی مشغول به کار هستید، درمانگران اغلب زنانی هستند که وقتی تنها کار می کنند بیشتر نگران هستند. من توصیه می کنم تا همیشه حداقل دو نفر در یک سالن حضور داشته باشد. اول، برای ایمنی شخصی درمانگران، به خصوص هنگام انجام دادن آنچه که می تواند درمانهای صمیمی در نظر گرفته شود، مانند ماساژ بر روی مشتریانی که اولین بار مراجعه می کنند.

همچنین می توانید ، هشداردهنده­ها و کلمه ایمن در اتاق داشته باشید و همواره از وجود تلفن همراه خود بر روی وضعیت "سکوت" اطمینان حاصل کنید. این کار برای ایمنی درمانگر و مشتریان در صورت تصادف یا موارد اضطراری نیز ضروری است. در حالی که این امر در قانون نیست، ولی اگر کمتر از 5 کارمند داشته باشید که یک کارمند آموزش کمکهای اولیه دیده داشته باشید، رویه خوب این است که اطمینان حاصل کنید حداقل همیشه یک کارمند سرکار آموزش کمکهای اولیه دیده است.

آیا تا به حال از مواردی که در آن یک درمانگر در هنگام کار به تنهایی دچار مشکل شده است شنیده اید؟

من از درمانگران شنیده ام که حوادث را با مشتریان مرد انتظار دارند که خدمات غیر حرفه ای را انتظار داشته باشند. بهترین راه برای مقابله با این، آرام و حرفه ای باقی می ماند، اما در مورد درمان هایی که ارائه می شود، بسیار محکم است. اگر احساس راحتی به مشتری نداشته باشید، به مدیران اطلاع دهید و مودبانه از مشتری بخواهید که ترک کند.

آیا تا به حال از مواردی که در آن یک درمانگر هنگام تنها کار کردن دچار مشکل شده است شنیده اید؟

من از درمانگران شنیده ام که اتفاقاتی را با مشتریان مرد تجربه کرده اند، مشتریانی که انتظار یک خدمت غیر حرفه ای داشته اند. بهترین راه برای مقابله با این مشکل، آرام و حرفه ای باقی ماندن است، اما در مورد درمانی که ارائه خواهد شد بسیار محکم باشید. اگر با درمان مشتری احساس راحتی نمی کنید به مدیریت اطلاع دهید و مودبانه از مشتری بخواهید که برود.

هنگام کار با تلفن همراه، برای اطمینان از ایمنی، همواره اطمینان حاصل کنید که هر کجا هستید یک نفر جای شما را می داند، خواه این کار را با فراهم کردن یک کپی از دفترچه خاطرات خود انجام می دهید یا با داشتن یک مکان­یاب تنظیم شده در تلفن خود، بنابراین مکان شما می تواند ردیابی شود.

کارکنان سالن تنها در حال انجام درمان ...

در اینجا در Salons Direct، هر کجا امکان دارد، همیشه توصیه می کنیم که در گروههای دوتائی کار کنید و اگر مجبور هستید کار خود را انجام دهید، همیشه بگذارید کسی بداند که کجا هستید و با چه کسی هستید.

وقتی که کارکنان سالن برای اولین بار درمانهای خودشان را انجام می دهند این نکته مهم است که اطمینان حاصل شود که آنها می توانند خدمات سطح بالایی را ارائه دهند درحالیکه مطمئن باشند که می توانند از تجارب هر تعداد مشتری استفاده کنند.

کشف: راهنمای کامل رسیدگی به مشتریان مختلف

کدام جنبه از درمان ناخن نیاز به بیشترین راهنمایی دارد؟

من فکر می کنم این مهم از فردی به فرد دیگر متغیر است چون ممکن است یک تکنولوژی برای یک فرد آسان به نظر برسد و فرد دیگری ممکن است نیاز به راهنمایی بیشتری داشته باشد. به طور کلی، من می گویم سخت ترین درمان ناخن که می شود بر آن مسلط شد بهبود L & P ACRYLIC است. بسیاری از عناصر برای اطمینان از این مطلب وجود دارند که درمان مطمئن و درست و با درک از شیمی و برداشتن منجوق؛ فرم صحیح یا اتصال سر منجوق، کنترل محصول و درک ایمنی و استفاده از آن در نزدیکی پوست انجام می شود.

بدون تمرین مداوم از تمام این عناصر، شما نمی­توانید ارتقا پیدا کنید. حذف عادتهای بد از فیلم­های یوتیوب و رسانه های اجتماعی که ترک آنها در اسرع وقت مهم است می تواند بسیار آسان باشد.

وقتی اولین نفر از شما شروع به کار می کند تکنسینهای کارآموزی آکادمی خود را چگونه هدایت می کنید؟

کارآموز علاوه بر اینکه باید قادر به انجام درمان در حد استاندارد مناسب باشد مهمترین نکته اینست که مطمئن باشیم که تکنسین های کارآموز با دانش کافی در آناتومی و فیزیولوژی، بهداشت و ایمنی و کارهای کسب و کار و سالن وارد این صنعت می شوند.

نظر خود را بیان کنید