5 نکته برای جذب هزاران نفر به سالن شما

نویسنده مدیر 2018/06/10 12:26:11 0 نظر

 

1. پیشنهادهای ویژه خود را ارتقا دهید

همه افراد یک چیز را دوست دارند خواه اغوا کردن مشتریان جدید باشد یا دادن حق انتخاب برای خدمات بیشتر باشد؛ (به هر حال) چیزی را انتخاب کنید که دست شما همیشه باز باشد و به نفع شما باشد.

10 تا 20% تخفیف روی خدمت براق کردن رنگ رایگان یا رنگ بعدی آنها بعد از 4 هفته جهت حفظ رنگشان در قسمت بالای مو به این معین است که شما نه تنها در عرض یک ماه انها را برمی گردانید بلکه بیشتر احتمال دارد که در عین حال برای سشوار، رنگ یا اصلاح بعدی جای خود را رزرو کنند و این یعنی برد-برد !

2. در اینستاگرام فعال باشید

رسانه اجتماعی برای جذب افراد زیاد یک الزام است پس اطمینان حاصل کنید که سالن شما یا منطقه ارایشگر بسیار هوشمندانه بنظر برسد. ابزارها و محصولات رنگی ارایشگر در حال نمایش، ظروف سفالی زیبا جهت تازه سازی محیط و ابزارهای کوچک دیگر در یک کنار استفاده می شوند – انها مانند غبار طلائی برای این جمعیتی هستند که به دنبال شکار تصاویر هستند. اطمینان حاصل کنید که در مورد منطقه حمام خود نیز فکر می کنید. یک اینه که خوب بدرخشد و تعدادی تصویر زمینه شگفت انگیز یک پیش زمینه کاملی برای سلفی رنگی و اصلاح جدید فراهم می سازد.

3. هر چیزی که می دانید به آنها اموزش دهید.

با رسانه اجتماعی و تعداد زیادی محصولات مو در سرانگشت آنها، مشتریان از سبک ارایش و مراقبتهای موی خود بیشتر از قبل راضی می شوند و این جائی است که تحقیقات نشان می دهد این افراد پول خود را آنجا خرج می کنند. با نشان دادن محصولات جدید به انها که بتوانند رنگ خود را مدت زمان طولانیتری نگه دارند یا نشان دادن راههائی که موی خود را در سر داشته باشند اعتماد آنها را جلب کنید بطوریکه بتوانند نسبت به شرایط خود به خود ببالند. ممکن است شما فوراً فروشی نداشته باشید ولی این کارها خوراک اندیشه آنها برای بارهای بعدی خواهد شد.

4. تجربه سالنی منحصربفردی ایجاد کنید

سالن ها روزبه روز باید هوشمندانه­تر عمل کنند. چه جائی برای مانیکور، منوی ابمیوه یا سالن فروش قهوه باشند مد نظر قرار دهید که چه پیشنهادات بیشتری می توانید در کنار رنگ و اصلاح ارائه دهید که تجربه بیشتری از بازدید از سالن شما به انها بدهد. این موارد هستند که می­توانند انها را از عادت رنگ کردن موی آنها در خانه بیرون کشیده و آنها را به سالن شما بکشانند. یک منطقه با مبلهای خنک که دوستان بتوانند بنشینند و یک مکان دنج با همسران خود داشته باشند که موی خود را به شما سپرده اند می تواند بهترین سرمایه گذاری باشد که شما تابحال داشته اید.

5. انها را ترغیب کنید علاقه خود را در میان بگذارند

با نوشتن نام مشتریان خود در کمپین #ارایشگران این کار را بهتر انجام می دهند (#StylistsDoItBetter) انها را ترغیب کنید که تصاویری گذاشته و با ترغیب به رقابت، سالن شما را لایک کنند.  این حقیقت را تبلیغ کنید که برای بهترین تصاویر گرفته شده در سالن در آن ماه جایزه کنار گذاشته اید و دسترسی اجتماعی شما باید همراه با عطش آنها برای موفقیت افزایش یابد. همه چیز از یک سشوار رایگان گرفته تا اصلاح با نصف قیمت باید جزو ترفندهای شما باشند.

نظر خود را بیان کنید