طراحی سالن بی نظیر

نویسنده مدیر 2018/05/28 07:44:24 0 نظر

 

وقتی آرایشگر (دارن تری) تصمیم گرفت فرضیه های خود را بازسازی نماید تا به سالن خود یک برند با ظاهری جدید بدهد عشق زیاد وی به هنر الهام بخش این بازسازی بود. او ایده هائی داشت از اینکه چطور می خواست هنری نمادین را به سالنش وارد کند تا میان مشتریان همهمه ایجاد کند.
این طراحی کلاسیک تنها یک نقاشی کلاسیک در سالن Lotus Hair Stylists نیست. مشنریان همچنین نسخه اقتباس گرفته شده از بانکسی را تحسین می کنند که (فرد) نقش اصلی را در حال سشوار کشیدن نمادین نشان می دهد و مورد استقبال محیط طبیعی چوبی پائیزی آرام قرار گرفته است.
دارن می خواست تجربه مشتریان خود از سالن را ارتقا دهد و چه راهی بهتر از دیوارنماهای هنری کلاسیک دلخواه مشتری از کاغذ دیواری دیوارنما!
دارن گفت: "من من برای مدتها فکر می کردم وقتی تصمیم گرفتیم بازسازی کامل انجام دهیم چطور می خواهم کاری کنم که فضای محیط برای ما موثر باشد. من عاشق درخشندگی انبوه بین اثر میشل آنجلو و بانکسی  هستم. همچنین عاشق این حقیقت هستم که این دو اثر 500 سال از هم اختلاف دارند. اثر دیگر، دیوارنمای درخت مسیر در پاییز و روشنایی و سایه و رنگهای گرم ناشی از آن شگفت انگیز هستند". 
"ما همواره این باور را داشتیم که انجام کار روی موی سر شما باید بسیار بیشتر از چند بار قیچی کردن (مو)، قبض و نشان دادن راه خروج باشد. سالن جدید چنان عامل مناسبی برای حس خوب داشتن ایجاد کرده که قبلاً می توانستیم بگوئیم پروژه یک موفقیت بزرگ بوده است.

نظر خود را بیان کنید