چطور با مرکز (NOT ANOTHER SALON) از طریق رسانه اجتماعی مشتریان جدیدی جذب کنیم؟

نویسنده مدیر 2018/05/14 07:23:30 0 نظر

 

 صفحات رسانه اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توییتر اگر به صورت اثربخشی مورد استفاده قرار گیرند می توانند نه تنها مشارکت با برند سالن شما را افزایش دهند بلکه می‌توانند از طریق انباشتی از مشتری‌هایی که برای شما در دسترس هستند (و در غیر اینصورت در دسترس نبودند) کسب و کار جدیدی برای شما ایجاد کنند.  وقتی صحبت از استفاده از رسانه اجتماعی برای بازاریابی سالن شما می‌شود اینجا در سالن دیرکت ما قبلا بهترین رویه را برای شما ذکر کردیم. ما در مورد بهترین ابزارها جهت استفاده و اهمیت عکسبرداری و تگ کردن بحث کردیم.

 

 یک نمونه از سالنی که به صورت موفق کسب و کار خود را از طریق رسانه اجتماعی بازاریابی کرد نات انادر سالن (NOT ANOTHER SALON) است. ما با رنگپرداز/آرایشگر نات انادر سالن (NOT ANOTHER SALON)، هریت استوکس همراه شدیم تا برخی از رازهای راهبرد موفق رسانه اجتماعی نات انادر سالن  (NOT ANOTHER SALON)  را دریابیم.

 

 آیا قالب (تم) مهم است؟ قالب رنگ؟ همه تصاویر با مرزها و غیره؟

 

 قالب ضروری نیست ولی من به شما توصیه می کنم کاری کنید که صفحه شما جالب و باثبات به نظر برسد. برخی از افراد از مرزهایی استفاده می‌کنند که پروفایل خودرو برجسته نمایند که من هم بسیار آنها را دوست دارم و هم قبلاً از آنها استفاده می‌کردم ولی دریافتم که این مرزها تصویر من را کوچک کرده و و تحریف اندکی در آن به وجود می آورد و تاثیر کامل آن را از بین می برند.

 

 برای مثال صفحه استارباکس به لحاظ بصری واقعاً زیباست و آنها به هیجان/قالب رنگی معین برای هر فصل در کل سال اصرار دارند. ۹۸% تصاویر اینستاگرام نات انادر سالن (NOT ANOTHER SALON) همگی در چهار دیوار سالن گرفته شده است.

 

 وقتی شما در صفحه به سمت پایین حرکت می کنید می‌توانید تقریباً شور و هیجان را در سالن تصور کرده و حس می کنید که قبلاً بخشی از آن بودید و می دانید چه انتظاری دارید. من فکر می کنم مهمترین نکته این است که شما تحت تاثیر قرار می گیرید.

 

مالکان سالن چطور می‌توانند دریابند که بهترین زمان برای گذاشتن یک مطلب جهت مشارکت در کار چه زمانی است؟

 

شما می‌توانید صفحه اینستاگرام خود را به یک پروفایل کسب و کار تغییر دهید. این امر به شما اجازه می دهد که بر فعالیت صفحه خود بازنگری کرده و همچنین در مورد چگونگی عملکرد پست های شما، بهترین زمان ها جهت گذاشتن پست و اینکه فالوورهای شما از چه کشوری هستند  به شما بینش می‌دهد. همچنین به شما اطلاعاتی می دهد مبنی بر اینکه فالوورها/مخاطبین خود را درک کنید. همیشه زمانی را به استراحت اختصاص دهید تا بتوانید بررسی کنید و بینید که هر آنچه که موفقیت آمیز باشد دنیائی از تفاوت ایجاد می کند.

 

 آیا NAS  تا به حال متوجه شده است که از ثابت قدم بودن در رسانه اجتماعی مشتریان جدیدی جذب کرده است؟

 

 ۸۰ درصد مشتریان جدید ما در واقع از اینستاگرام هستند!

 

رسانه اجتماعی مکان اصلی ما برای تبلیغ و جایی است که این نسل به دنبال الهام گرفتن از آن است. ما در مورد این که چه کسی هستیم و چه کاری انجام می دهیم مشتریان را امتحان کرده و به آنها آموزش می دهیم؛ بنابراین آنها از قبل در مورد ما می‌دانند قبل از اینکه وارد شوند و بدینگونه در زمان صرفه جوئی می شود. تقریباً تمام مشتریان جدید ما قبل از اینکه وارد شوند می‌دانند که اینوکس چیست!

 

 بهترین نکات جهت ایجاد بازخورد واقعاً عالی در اینستاگرام چیست؟

 

 عکس، محتوا و باثبات بودن مطلقاً امری کلیدی محسوب می شود! کاری کنید که تصاویر شما موی تمیز، براق با نور عالی به نظر برسد و از یک دوربین مناسب استفاده کنید- منظورم یک دوربین مناسب بزرگ نیست بلکه منظور یک آیفون مناسب است. محتوای خود را با ثبات نگه دارید و آنچه که می خواهید به داخل سالن بیاورید را تبلیغ کنید. همچنین شخصیت بخشی به صفحه شما در مقایسه با صفحه کسب و کار باعث می شود افراد بیشتری به صفحه شما مراجعه کنند.

آیا هشتگ زدن موثر واقع می­شود؟

من چندان از هشتگ استفاده نمی‌کنم چون فردی نیستم که بخواهم از کلمات زیاد در اینستاگرام استفاده کنم. من اعتقاد دارم که هشتگ­ها موثر واقع می شود چون کار شما در قسمت جستجوی افراد ارتقا می یابد و این در صورتی است که افراد به دنبال جستجوی چیزهایی باشند که با هشتگ­ها و صفحه شما مرتبط باشد.

 اینستاگرام بسیار هوشمند است چون بر فعالیت‌های شما بازنگری کرده و سپس پست­ها یا صفحاتی را به شما توصیه می‌کند که شما به آنها علاقمند هستید. همواره روی برند رنگ و محصولاتی که از آنها استفاده میکنید تگ کنید. برای مثال اینکه ما از رنگ لوریل استفاده میکنیم پس من همیشه بر روی عکسهای @lorealeducationuk, @notanothersalon & @innoluxe تگ می­کنم. با هشتگ زدن و لایک کردن برندهای بزرگ به قسمت بالای صفحه نروید چون آنها بابت لایک زده شدن توسط شرکتهای دیگر از شما تشکر نمی‌کنند. بر یک برند تمرکز کنید.

نظر خود را بیان کنید