روش تمیز کردن برس های آرایشی

نویسنده مدیر 2017/07/08 07:56:53 0 نظر عمومی,


 

آیا تا به حال متوجه پدیدار شدن تعدادی جوش روی گونه های خود، دقیقا جایی که برس رژگونه را می کشید، شده اید؟ اکثر خانمها در بخشهایی از مراحل آرایش صورت خود از برس های آرایشی استفاده می کنند و چون برسها به خاطر نحوه ی کاربردشان اصولا عمر طولانی دارند کاربران مادامی که موهای برس سالم باشند از آن استفاده می کنند بدون اینکه آن را تمیز کنند.

برس های آرایشی باید به طور منظم شسته شود و حتی بسیاری از متخصصان توصیه می کنند که حتما هر هفته برس های تان را بشویید. برای شستن برس های آرایشی 2 روش وجود دارد؛ اول، استفاده از شوینده ها و ضدعفونی کننده های ویژه که حرفه ای تر است، برس سالم تر می ماند و میکروب و باکتری ها به خوبی کشته می شوند و روش دوم، استفاده از شامپو بچه است.

پرزهای برس آرایشی به خوبی گرد و خاک و آلودگی های محیط را در خود جای می دهند و در زمان استفاده، این آلودگی ها به پوست صورت منتقل شده و باعث به وجود آمدن جوشهای چرکین می شوند. نگران نباشید تنها با تمیز کردن برس میتوانید از شر این آلودگی ها رها شوید.

وجود قلم موهای آرایشی در لوازم آرایش، از ضروریات است. قلم موهای خاصی وجود دارند که برای رسیدن به چهره ای عالی، به وجود آن ها نیاز خواهید داشت. با این حال یکی از چیزهایی که خیلی ها از آن چشم پوشی می کنند شستن قلم موهای آرایشی شان است! قلم موهای آرایشی می تواند باکتری و آلودگی های بیشماری را پس از استفاده به خود جذب کند. پس شست و شوی مداوم و صحیح آن ها بهترین راه برای این است تا اطمینان حاصل کنید که باکتری و آلودگی ها به پوست شما آسیب نمی رساند.

برس های آرایشی مانند برس سایه و رژگونه یکی از وسایلی هستند که اگر به موقع تمیز نشوند می توانند باعث ایجاد آکنه و جوش در صورت شما شوند. با ما همراه شوید تا بدانید برس های آرایشی را چگونه باید تمیز کنید.

شما از حوله خود هفته ها استفاده نمی کنید بدون اینکه آن را بشویید، بنابراین نباید از برس آرایشی خود استفاده کنید، مگر اینکه آن را بشویید. بیشتر ما، تنها این کار را می کنیم، از یک برس آرایشی کثیف برای هفته ها (گاهی ماه ها!) استفاده می کنیم و این خیلی فاجعه آور است. به علاوه، اگر برس آرایشی خود را به طور منظم نشویید، احتمال جوش زدن، پوست کدر و حتی بیشتر، چین و چروک را افزایش می دهید! در هر صورت، شستن برس آرایشی خیلی کار طاقت فرسایی نیست. اینجا چند نکته برای تمیز کردن برس آرایشی برایتان آورده ایم که توصیه می کنیم یک بار در هفته انجام دهید.

نظر خود را بیان کنید