برای داشتن یک مانیکور جذاب به چه چیزهایی توجه کنیم؟

نویسنده مدیر 2017/04/05 11:15:59 0 نظر ناخن,

این یک حقیقت انکار ناپذیره که برای تکمیل ظاهری فریبنده و جذاب، داشتن یک مانیکور زیبا و مناسب لازمه. استایل های مختلف و متنوعی از مانیکور وجود دارند، طراحی ناخن ساده و کلاسیک یا استفاده از برچسب های رنگی و شلوغ در طراحی ناخن، بسته به اینکه سلیقه ی ما یا استایل و نوع لباس پوشیدنمون چطوریه، هر کدوم از این سبک ها ممکنه برامون مناسب باشند. به طور کلی برای این که بدونیم کدوم نوع مانیکور برای ما مناسب تره باید به نکات زیر توجه کنیم:
 
به فکر هماهنگی و هارمونی ظاهر خودمون باشیم:
 
اگر میخواهیم لاک ناخن قرمز بزنیم حتما باید به فکر هماهنگ کردن رنگ قرمز با رژ لب خود باشیم.
 
اگر دوست داریم از رنگ های تیره تر لاک ناخن استفاده کنیم توجه کنیم که رنگش با بخشی از لباسمون هماهنگ باشه. برای مثال اگر تصمیم گرفتیم لباس مشکی بپوشیم، ناخن هامون رو مانیکور با لاک مشکی یا قرمز کنیم و یا اگر لباس آبی پر رنگ می پوشیم از لاک ناخن طیف آبی استفاده کنیم.
 
جزئیات کوچک اما مهم:
 
همه ما دوست داریم جزئیات بیشتری در مانیکور های خود به کار ببریم. مثلا استفاده از خطوط طلایی در قسمت انتهایی ناخن ها و یا استفاده از برچسب های مخصوص طراحی ناخن. به یاد  داشته باشیم اگر از این طراحی ها فقط روی یک یا دو ناخن استفاده کنیم، نمایی زیباتر از ناخن ها به نمایش خواهیم گذاشت و این طرح های ظریف ظاهر دست ها رو فریبنده تر جلوه خواهند داد.
 
یک نکته ی مهم دیگر:
 
اگر اهل لاک زدن هستیم و دوست داریم زود به زود رنگ لاکمون رو عوض کنیم حتما به یاد داشته باشیم که ناخن های ما هم مثل پوست یا موهایمان نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند، بهتره هر از گاهی به ناخن هامون استراحت بدیم و مثلا برای یک هفته لاک نزنیم، به جای آن در طول این یک هفته با محصولات مراقبت از ناخن مثل لاک های تقویت کننده، انواع روغن ها و ویتامین ها، به ناخن هامون رسیدگی کنیم.

نظر خود را بیان کنید