۵ عادت خوب برای داشتن موهایی سالم

نویسنده مدیر 2017/04/05 10:12:00 0 نظر مراقبت مو,

زندگی روزمره، انقدر ما رو درگیر کرده که گاهی از موها مون و رسیدگی بهشون غافل میشیم. اما نباید فراموش کرد که درصد زیادی از زیبایی یک زن، به مو های او بستگی داره. با رعایت چند نکته که چندان وقتی از شما نمیگیره و بیشتر یک جور عادته، می تونید زیبایی مو هاتون را حفظ کنید و از آن لذت ببرید.
 
1- موها را از قسمت میانی حالت دهید:
 
اگر طرفدار مو های حالت دار و فر هستید برای این که ظاهر طبیعی تری داشته باشید تنها قسمت میانی موها را فر کنید. به این ترتیب هم مو ها حالت طبیعی تری می گیرند و هم نوک موها از خطر آسیب های ناشی از حرارتی که به مو ها تحمیل می شوند مانند موخوره، در امان می ماند.
 
2- به ریشه موها نرم کننده نزنید:
 
اگر مو های نرمال و یا چرب دارید، نرم کننده فقط باعث میشه مو هاتون زودتر از موعد طبیعی خودش شروع به ریزش کنه. همیشه نرم کننده را فقط به ساقه موها بزنید و فراموش نکنید که وظیفه نرم کننده تنها باز کردن گره های مو است و شامل هیچ گونه ماده مغذی نیست، پس لازم نیست روی کف سر ماساژ داده شود.
 
3- روغن های مغذی و براق کننده:
 
این روغن ها به موها درخششی طبیعی می دهند. فقط کافیست چند قطره از آن را روی ساقه مو ها بزنید، هم باعث میشه مو ها براق شوند هم ساقه مو ها را تغذیه می کند.
 
4- قبل از دوش گرفتن به موها نرم کننده بزنید:
 
اگر مو هایی ضخیم و زبر دارید قطعا بعد از دوش گرفتن و هنگام خواب مو ها به هم گره می خورند . پیشنهاد ما استفاده از نرم کننده هایی است که نیاز به شستشو ندارند. قبل از دوش گرفتن مو ها را به این نرم کننده ها آغشته کنید و خوب شانه بزنید.
 
5- از ماسک مو استفاده کنید:
 
اگر در منزل هیچ نوع ماسک مویی نداشتید، یک سر به آشپزخانه بزنید. روغن نارگیل را بردارید و با آووکادو له شده مخلوط کنید و روی مو ها بگذارید. تاثیر فوق العاده ای روی مو ها میگذاره.
 
به همین سادگی و با صرف کمترین زمان، میشه موهایی سالم و زیبا داشت. کافیه یک نیم نگاهی به سبک زندگیتون داشته باشید.

نظر خود را بیان کنید