آیا از قدرت اهرمی اینستاگرام برای کسب و کار سالن ناخن خود استفاده می کنید؟

نویسنده مدیر 2020/11/23 12:45:08 0 نظر

 

روزها به سرعت می گذرد درحالیکه گنجاندن چهره در فهرست کسب و کار محلی یا تبلیغات ساده در روزنامه هفتگی موثرترین راه برای ارتقای کسب و کار آرایشگاه ناخن شما است. در سال 2021، کسب و کارهای سالن نیاز به حضور اختصاصی در شبکه های اجتماعی دارند تا به جذب مشتریان جدید و ایجاد یک جامعه وفادار کمک کنند.

ما قبلاً بهترین راه های ایجاد صفحه فیسبوک موفق برای سالن شما را ذکر کرده ایم و در اینجا بهترین راه های استفاده از اینستاگرام به نفع کسب و کار شما به اشتراک می گذاریم.

چرا اینستاگرام؟

اینستاگرام ذاتاً یک رسانه تصویری است. به همین دلیل پتانسیل دسترسی به مخاطبان گسترده را دارد و آن را به بستری ایده­آل جهت به نمایش گذاشتن هنر ناخن زیبا و خلاقانه­ای که از کسب و کار شما بیرون می آید تبدیل می کند. با بیش از 25 میلیون پروفایل تجاری در سراسر جهان و 200 میلیون کاربر اینستاگرام که حداقل روزانه از 1 نمایه تجاری بازدید می کنند - کسب و کار سالن ناخن شما در اینستاگرام مشارکت خوبی خواهد داشت.

ما توصیه می کنیم یک صفحه تجاری اینستاگرام راه اندازی کنید که به شما اجازه دهد:

• فعالیت صفحه خود را مورد بازنگری قرار دهید

• اطلاعات مربوط به عملکرد پست های خود را مشاهده کنید

• بهترین زمان های پست گذاشتن را دریابید

• ببینید فالوورهای شما از کجا هستند.

ارزش دارد برای مطالعه دقیق این اطلاعات وقت بگذارید تا مخاطب/ فالوورهای خود را درک کنید که چه کسانی هستند و چه علاقمندی هائی دارند.

چه چیزی باید در اینستاگرام پست کنم؟

ما اکیداً توصیه می کنیم که همه آرایشگاه های ناخن خلاق، کارهای ناخن خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارند. شما نه تنها می توانید گستره وسیعی از مهارت های برآمده از سالن خود را به نمایش بگذارید بلکه می توانید طیف متنوعی از خدماتی که ارائه می دهید را به نمایش بگذارید. مشکلی نیست که یک مانیکور فرانسوی براق در کنار ناخن روشن stiletto ombre داشته باشید - شما هرگز بطور کامل کامل نمی دانید مخاطبان شما به دنبال چه هستند! اگر اتفاقاً کارهای دیگران را بارگذاری می­کنید - شاید برای الهام گرفتن یا صحبت در مورد رنگ یا تکنیک استفاده شده - همیشه اطمینان حاصل کنید که به منبع تصویر اعتبار داده و برچسب گذاری (تگ) کنید.

چگونه می توانم در اینستاگرام فالوور جذب کنم؟

برای ایجاد این اهداف مهم، توصیه می کنیم در زمان هایی که مخاطبان شما بیشتر مشارکت دارند به طور مرتب محتوا ارسال کنید. (این اطلاعات را می توانید در برگه اطلاعات اینستاگرام خود که در بالا ذکر کردیم بیابید)

به منظور گردآوری محتوای داخلی خود، با شرکت دادن ناخن­کاران در اینستاگرام جدید خود، یک کتابخانه ایجاد کنید. آنها را ترغیب کنید که از هر کار ناخن به خصوص کارهائی که به آن افتخار می کنند عکس سریع بگیرند. هرچه محتوای شما بیشتر باشد مخاطبان شما نیز بیشتر شرکت خواهند کرد زیرا می­دانند که می­توانند از خبرمایه شما انتظار محتوای سازگار و با کیفیت داشته باشند.

هشتگ­ها

وقتی صحبت از افرادی می شود که در جستجوی یافتن محتوای شما هستند هشتگ ها بطور باورنکردنی مفید هستند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برای هر پست 30 هشتگ داشته باشید، اگرچه ما توصیه می کنیم از 4-5 هشتگ مرتبط برای توصیف پست خود استفاده کنید - به عنوان مثال اگر تعدادی هنر ناخن مطبوع ایجاد کرده اید از هشتگ #nailart استفاده کنید یا اگر روی اکریلیک یا ناخن های ژله ای کار کرده اید از gelsnails# استفاده کنید - هشتگ های دیگر مانند #stilettonails یا#nailsonfleek  در میان کاربرانی که به دنبال محتوای مرتبط با ناخن هستند محبوب هستند. ما همچنین توصیه می کنیم هشتگ مربوط به محصولاتی که استفاده کرده اید را به کار ببرید - حتی می توانید برند موجود در عکس خود را برچسب گذاری کنید تا توجه آنها را جلب کرده و وزن (اهمیت) بیشتری به پست خود بدهید.

رقابتها

مسابقات نیز یک روش مفید برای جذب دنبال کنندگان (فالوور) جدید و بهبود تعامل در پست­های شما است. آیا نمی خواهید راجع به این موضوع که چه چیزی را اجرا کنید فکر می کنید ؟ می توانید از فالوورهای فعلی خود بخواهید تا به منظور دستیابی به درمان ناخن رایگان، تصویری از ظاهر ناخن موردعلاقه خود که سالن شما ایجاد کرده است در جدول زمانی خود قرار دهند. اطمینان حاصل کنید که آنها صفحه شما را تگ می کنند تا فالوورهای آنها بدانند شما چه کسی هستید! شما هرگز نمی دانید آنها ممکن است تمایل به بررسی شما نیز داشته باشند.

استوری­های اینستاگرام

با استفاده از گزینه "stories" در حساب خود، فرهنگ سالن خود را زنده کنید. شما می توانید درمان های ناخن در حال انجام، مشتری قبل و بعد از کار، یا پروفایل کارکنان که خود و سالن خود را به مخاطبان شما معرفی می کنند را به نمایش بگذارید. این رویکرد شخصیتی به مشتریان فعلی و آینده این امکان را می دهد تا نسبت به نوع آرایشگاه ناخنی که شما در آن هستید حس خاصی بدست آورند.

برای اینستاگرام وقت بگذارید

درک می کنیم که به روزرسانی اینستاگرام می تواند وقتگیر باشد - ما همیشه توصیه می کنیم یک فرد اختصاصی را برای بارگذاری مطالب به صورت روزمره معرفی کنید - شاید پذیرشگر میز جلوی شما بتواند کمک کند؟ و در عین حال که ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید به طور معمول از این پلتفرم استفاده کنید، اینستاگرام واقعاً توانایی ایجاد تغییر جهت تعامل با نام تجاری شما را دارد در حالی که در مورد کار خارق العاده شما بازاریابی دهان به دهان را انجام می دهد!

نظر خود را بیان کنید