لوازم یدکی ضروری که هر آرایشگری به آنها نیاز دارد

نویسنده مدیر 2020/11/23 12:28:44 0 نظر

برای تبدیل شدن به یک آرایشگر عالی، اصلاح مهارت¬های شما ضروری است و همینطور هم داشتن ابزارهای مناسب!
چه یک آرایشگر باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده باشید داشتن تجهیزاتی که استانداردهای شما را برآورده نمی کند می تواند بسیار ناامید کننده باشد.
علاوه بر این، هنگامی که در حال رشد کسب و کار آرایشگاه خود هستید تمایل دارید که آنها نیز حرفه¬ای به نظر برسند.
بنابراین، ما لیستی از برخی از بهترین لوازم جانبی آرایشگاه را که هم کاربردی و هم شیک هستند گردآوری کرده¬ایم. کدام یک را به فروشگاه خود اضافه خواهید کرد؟
برخی از لوازم جانبی مورد علاقه ما که هر آرایشگری برای فروشگاه خود نیاز دارد را کشف کنید!
با استفاده از این موبرها و ریش تراش¬ها به جزئیات توجه کافی داشته باشید ...
در کنار ریش تراش آرایشگری، مطمئن شوید که می توانید هرگونه محوشدگی را با بهترین اصلاح و تراشی که می توانید بیابید کامل کنید. در جزئیات نکات مهمی نهفته است!
وسایل سبک وزن نه تنها بخشی از نمای بیرونی مسی و براق بنظر می¬رسند بلکه از یک فویل طلایی ضد حساسیت از جنس تیتانیوم با تیغه های لرزان تشکیل شده و به شما امکان می دهد تا حد ممکن به مشتری نزدیک شوید - برای اتمام کار محو کردن ایده¬آل است. می¬توانید آن را شارژ کنید یا اگر واقعاً مشغول هستید از نوع شارژی آن استفاده کنید تا کار را برای مدت طولانی¬تری ادامه دهید.
وقتی نوبت به ایجاد تیزترین لبه¬ها و حاشیه¬های مو می رسد چرا نباید از دستگاههای اصلاح پیشرفته¬تری استفاده کنیم؟ با 120 دقیقه استفاده از فقط 3 ساعت شارژ، می¬توانید دقیق¬ترین جزئیات را با تیغه فولادی ژاپنی بسیار گسترده ارائه دهید.
سبک¬ترین سشوار دنیا را امتحان کنید
این فقط آرایشگاه ها نیستند که باید در یک سشوار حرفه ای با کیفیت عالی سرمایه گذاری کنند. زمان های کار خود را تا حد ممکن با سشوارهای با کیفیت حفظ کنید. در حال حاضر نه تنها سبک¬ترین سشوار موجود در بازار می تواند توسط شما استفاده شود بلکه در بین کم¬صداترین ها بوده و دارای زمان خشک شدن سریع است. حتی گفته می شود که با بهترین برندهای بازار رقابت می کند.
با این ابزارهای اصلاح شیک شوید
هر آرایشگری به ابزارهای اصلاح با کیفیت بالا نیاز دارد. اما حتی بهتر است از ابزارهای اصلاح که عملکرد خوبی دارند و همچنین باعث می شوند آرایشگاه باتجربه بنظر برسد استفاده شود. 
تیغه دست ساز ریش تراش باید روی پوست سر خورده و دسته چوبی و کیف چرمی باید به جذابیت آرایشگاه اضافه کند.
هر آرایشگری به یک کاسه اصلاح احتیاج دارد. اما آیا ریش¬تراش شما از یک سبک منحصر به فرد با طراحی منحصر به فرد مانند کاسه اصلاح مسی عالی برخوردار است؟
سرانجام، هیچ وسیله آرایشگری بدون برس اصلاح خوب کامل نیست. بهترین برسها از موهای متراکم، مناسب طبیعت و دسته محکم از چوب درخت فان ساخته می شوند.
موارد ضروری جهت بهداشت خود را فراموش نکنید
بهداشت در هر آرایشگاه کاملاً ضروری است. اگر قبلاً مواد بهداشتی را امتحان نکرده اید، توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. این مواد نه تنها تیغه های ریش تراش یا موبرهای شما را خنک، تمیز و روان می کند، بلکه آنها را ضدعفونی نیز می کند.
مرتب و منظم بودن همچنین به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید آرایشگاه شما تمیز می ماند. ریش¬تراش¬های خوب باید یک وسیله ضروری برای هر آرایشگری باشد چرا که نه تنها از میز کار محافظت می کند بلکه برای نگه داشتن ابزارهای تمیز جهت حرفه ای به نظر رسیدن نیز بسیار مناسب است.
از ابزارهای اصلاح موی با کیفیت استفاده کنید
وقتی بهترین قیچی آرایشگاه را برای فروشگاه خود پیدا کردید هنوز چند ابزار مورد نیاز برای هر آرایشگر در کیت آنها وجود دارد.
آخرین بار چه زمانی شانه اصلاح خود را تعویض کردید؟ زمان آن رسیده است که شانه¬های باکیفیت¬تری را امتحان کنید. دندانه-های دوطرفه برخی شانه ها به شما این امکان را می دهند تا به راحتی بین تکنیک¬های اصلاح تغییر ایجاد کنید - ما فکر می کنیم این طراحی برای آرایشگاه ها نیز کاملاً مشخص است.
آیا هنگام تلاش برای خاتمه بخشیدن به جزئیات، با موهای درهم و شلخته دست و پنجه نرم می کنید؟ ما فکر می کنیم هر آرایشگری دقیقاً به همین دلیل به ریش¬تراش های حرفه ای نیاز دارد. اگر برداشتن آن آسان باشد، شما می توانید به سرعت موها را در محل خود درست نگه دارید و به شما این امکان را می دهد که بر روی ناحیه ای که نیاز به توجه شما دارد تمرکز کنید.
سرانجام، هر آرایشگری به یک بطری اسپری آب نیاز دارد. اما چرا سراغ یک بطری ساده برویم؟ یک بطری معمولی ساده برای پاشیدن سریع آب یا کرم بعد از اصلاح بعد از آرایش مناسب است در حالی که شخصیت بیشتری برای آرایشگاه شما به ارمغان می آورد. پس چرا آن را دوست نداشته باشیم؟

 

 

نظر خود را بیان کنید