چطور تکنسین مژه شوید؟

نویسنده مدیر 2020/11/22 10:48:22 0 نظر

صنعت مژه مصنوعی در حال حاضر خوب و واقعاً رونق گرفته است! جستجوی Google برای 'اکستنشن مژه' از فقط 2،900 جستجو در سپتامبر 2015 به عدد بزرگ 22،200 در سپتامبر 2019 رسیده است.
این تقاضای بسیار زیاد فرصت خوبی برای تکنسین¬های مژه فراهم می کند. خدمات مژه نیمه دائمی مطمئناً یک روند عالی برای رشد آرایشگران است – اما، چگونه این کار را ادامه می دهید؟ 
تبدیل¬شدن به یک تکنسین مژه کاری نیست که یک شبه انجام دهید و نیاز به آموزش، صلاحیت و سختکوشی دارد. با این¬حال، این کار خدمتی است که واقعاً می¬تواند نتیجه دهد چه یک سالن را اداره کنید چه از خانه کار کنید.
ما  Urodaرا برای ابزارهای با کیفیت عالی اکستنشن مژه به شما پیشنهاد می¬کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک تکنسین اکستنشن مژه نگاهی به راهنمای ما بیندازید.
  "چطور می توانم تکنسین اکستنشن مژه شوم؟" ...
  آیا برای انجام اکستنشن مژه مجوز دارید؟
از نظر قانونی، باید برای انجام اکستنشن مژه در ایران مجوزهای خاصی داشته باشید و برای راه اندازی کسب و کار خود در زمینه مژه، به آموزش یا صلاحیتهای خاصی نیاز دارید.
اولین و مهمترین نکته اینست که آموزش و صلاحیت¬ها به شما کمک می¬کند اطمینان حاصل کنید که آسیبی به مشتری خود وارد نمی¬کنید. برای استفاده از اکستنشن مژه، از مواد شیمیایی و موچین تیز روی یک منطقه بسیار حساس استفاده خواهید کرد. اگر به چشمان کسی آسیب برسانید، احتمالاً با دردسر جدی حقوقی روبرو خواهید شد و همچنین یک فرد بسیار ناراحت از خود خواهید داشت.
ثانیاً اثبات صلاحیت¬ها احتمالاً توسط بیمه¬گر مسئولیت عمومی شما مورد نیاز خواهد بود. باز هم اگرچه از نظر قانونی لازم نیست اما قویاً به شما توصیه می¬شود که بیمه مسئولیت عمومی را به عنوان یک متخصص زیبائی داشته باشید چون در صورت ادعای غرامت علیه شما، از شما محافظت می¬کند.
برای بسیاری از بیمه¬گران مسئولیت عمومی، اثبات صلاحیت¬ها یا آموزش لازم است تا بتوانید برای درمان¬هایی که ارائه می دهید - از جمله افزودن اکستنشن مژه، پوشش دهید. 
برای انجام اکستنشن مژه به چه صلاحیت¬هائی نیاز دارید؟
اکنون احتمالاً نمی دانید دقیقاً به چه صلاحیت¬هائی نیاز دارید تا بتوانید با خیال راحت اکستنشن مژه¬ها را در سالن خود انجام دهید.
یک جستجوی سریع در Google برای «صلاحیت¬های اکستنشن مژه» صدها گزینه برای انتخاب دوره¬ها در سراسر کشور به شما می دهد. پس، از کجا می دانید کدام یک از همه بهتر است؟
قبل از هر چیز، با بیمه¬گر خود مشورت کنید تا بفهمید که آیا نیازهای شما از طرف شما وجود دارد تا بتوانند چیزهائی که شما پیشنهاد می¬دهید را پوشش دهند. 
توسط انجمن¬های صنفی زیبایی به کسانیکه قصد انجام درمان در خانه را دارند دوره¬های معتبر توصیه می شود. برخی صلاحیت¬ها نیاز به ارزیابی¬های بیشتری دارد اما برای کسانی که از یک سالن کار می¬کنند مناسب است.
دوره های زیادی شما را ملزم به انجام مطالعات موردی می کند. این موارد باید در مدت زمان مشخصی پس از پایان دوره شما انجام شود. شما باید استفاده از اکستنشن مژه را بر روی دوستان، خانواده یا سایر داوطلبان نشان دهید. قبل از اینکه صلاحیت خود را بدست آورید این مورد توسط یک متخصص باتجربه ارزیابی می شود.
قبل از ثبت نام در دوره اکستنشن مژه، اطلاعاتی بخواهید راجع به اینکه دقیقاً چه چیزی در آن دوره¬ها گنجانده می¬شود. ضروری است که دوره شما تمام الزامات بهداشتی و ایمنی را پوشش دهد. اگر کاملاً مبتدی هستید بررسی کنید که آیا برای پیوستن به دوره آموزشی نیز تجربه قبلی لازم است یا خیر. 
چه مدت طول می کشد که تکنسین مژه شوید؟
بسیاری از دوره¬های گواهینامه اکستنشن مژه فقط یک روز آموزش حرفه ای را پوشش می¬دهند.
با این حال، تبدیل شدن به یک تکنسین مجاز مژه، بیش از 24 ساعت طول می¬کشد!
استفاده از اکستنشن مژه ممکن است مشکل باشد و می¬تواند ماه ها طول بکشد تا آماده شوید دریافت هزینه سرویس¬دهی از مشتری را شروع کنید. اگر بلافاصله یاد نگیرید که این کار را انجام دهید پشتکار لازم است - حتی ممکن است بیش از یک دوره آموزشی طول بکشد.
پس از احراز صلاحیت، ممکن است هنوز بخواهید متوسط دوره¬های آموزش بیشتری را برای اصلاح و یادگیری تکنیک¬های جدید بگذرانید.  
آیا اکستنشن مژه بی خطر است؟
شما به عنوان یک فرد حرفه¬ای می خواهید اطمینان داشته باشید که درمانی که ارائه می دهید کاملاً بی خطر است. همه ما بصورت آنلاین داستانهای ترسناکی از مشتریانی دیده¬ایم که با واکنش¬های حساسیتی دردناک یا حتی عفونت¬های ناشی از اکستنشن حرفه¬ای مژه خود مواجه شده¬اند!
با این حال، تا زمانی که به تمام نکات بهداشتی و ایمنی عمل می کنید مشتریان شما باید کاملاً ایمن باشند تا از اکستنشن مژه استفاده کنند. این یعنی:
• انجام آزمایش پچ (تست آلرژی) از قبل
• تمیز و استریل نگه داشتن تمام وسایل زیبایی شما
• بررسی علائم آسیب قبل و بعد از هر بار استفاده در مورد مشتریان شما
• هر وقت کار روی مژه¬ها را انجام دادید در مورد مراقبت¬های بعدی صحیح به مشتریان خود توصیه¬هائی کنید.
برای اکستنشن مژه چقدر باید هزینه مطالبه کرد
درمان معمولاً حدود 90 دقیقه طول می¬کشد. اگر مشتری شما بخواهد آنها را برای مدت طولانی حفظ کند احتمالاً لازم است هر 2 - 3 هفته برای پر کردن مجدد برگردد - هزینه این کار به شما بستگی دارد.
با این¬حال، وقتی تازه کار خود را شروع می کنید باید هزینه¬های کمتری بابت اکستنشن مژه خود مطالبه کنید. در حالی که پایگاه مشتری و مهارتها ایجاد می¬کنید می توانید پیشنهاد نیم¬بها برای ادامه کار خود ارائه دهید.
نحوه تبلیغ اکستنشن مژه
پس شما بالاخره به یک تکنسین خبره در زمینه مژه تبدیل شدید! ممکن است اکنون از خود بپرسید بعد چه خواهد شد؟ چگونه کسب و کار خود را شروع می کنید؟ چگونه خود را تبلیغ می کنید؟
اگر قبلاً در یک سالن مشغول کار بودید در حال حاضر یک پایگاه مشتری برای کار خواهید داشت که یک شروع عالی است! سعی کنید برنامه تخفیف به مشتریان وفادار خود ارائه دهید تا آنها و دوستانشان را برای خدمات خود معرفی کنید - یا حتی برای ایجاد شهرت، رویداد مشتری برگزار کنید. 
اگر در کسب و کار زیبایی کاملاً تازه¬وارد باشید با چالش¬های دیگری روبرو خواهید شد. اجاره مکان یا اتاق در سالن یک روش خوب برای دسترسی به مشتریان است، اما شما باید اجاره را پرداخت کنید، بنابراین برای هزینه های شروع کار آماده باشید.
اگر در خانه یا به عنوان یک تکنسین مژه سیّار کار می کنید مهمتر است که نام خود را در خارج از آن نیز مطرح کنید. با داشتن یک وبسایت و پروفایل¬های فعال در شبکه¬های اجتماعی، مطمئن شوید که کسب و کار شما تا حد امکان بصورت آنلاین قابل مشاهده است. عکسهایی از بهترین روشهای درمانی خود را به اشتراک بگذارید و صلاحیت¬های خود را به نمایش بگذارید!
به یاد داشته باشید تبلیغات دهان به دهان همچنان یکی از مهمترین تبلیغات است، بنابراین مشتریان خود را تشویق کنید تا در مورد کارهای بزرگ شما تبلیغ کنند.
آیا آماده هستید که به یک تکنسین واجد شرایط برای مژه تبدیل شوید؟ ما تمام لوازم زیبایی که به صورت آنلاین نیاز دارید را اینجا در سالنی¬لند داریم!

 

نظر خود را بیان کنید