چگونه می توان زمام امور کسب و کار سالن خود را به طور موثری (به فرد یا افراد دیگری) واگذار کرد

نویسنده مدیر 2020/11/09 13:47:43 0 نظر

شما بعنوان صاحب سالن، عادت کرده¬اید که مسئول هدایت کشتی¬ای باشید که کسب و کار سالن یا آرایشگاه شما محسوب می¬شود. با توجه به این نکته، اگر به فکر ادامه کار، بازنشستگی یا توزیع برخی از مسئولیت¬های خود به یک مدیر هستید سپردن کار به شخص دیگر وقتی عادت به کنترل دارید کار دشواری محسوب می شود.
به طور طبیعی شما می¬خواهید اطمینان حاصل کنید که برای همه افراد در کسب و کار خود بهترین کار را انجام می دهید اما دانستن اینکه کار از کجا شروع شود دشوار است. در مقاله امروز قصد داریم در صورت تحویل گرفتن مسئولیت در سالن، به عنوان نقطه شروع درمورد آنچه باید در نظر بگیرید و تحقیق کنید به شما کمک کنیم. 
چگونه می توان به طور موثر زمام کسب و کار سالن خود را تحویل داد ...
آیا به دنبال استخدام مدیر برای اداره روزانه سالن خود هستید؟
به هر دلیلی، ممکن است شما در فکر استخدام مدیر برای اداره امور روزمره سالن خود باشید. این امر در نهایت یک تصمیم بسیار مهم است چون این شخص باید:
• با تجربه
• امانتدار
• سازمان یافته
• باوقار
• و قابل اعتماد باشد.
ما همیشه توصیه می¬کنیم هنگام جستجوی فرد مناسب وقت بگذارید. شما نمی¬خواهید در استخدام عجله کنید و سپس متوجه شوید که بعد از اینهمه تلاش نمی توانید آنها را ترک کنید تا از سالن مراقبت کنند و اینگونه احساس کنید که برای همیشه آنها را می پائید. شاید شما از قبل شخصی را در ذهن خود داشته باشید که قبلاً برای شما کار کرده است؟ اما به یاد داشته باشید هرچقدر هم که این فرد ممکن است یک متخصص زیبایی درمانی، رنگ آمیزی مو، آرایشگر زنانه یا مردانه خارق العاده ای باشد اما آنها برای مدیر سالن شدن مطلقاً نیاز به زیرکی لازم در کسب و کار دارند. مدیریت روزمره سالن به شخصی احتیاج دارد که بتواند با همه کارمندان، مشتری ها و مشکلات مخرب مثل مشکلات خوب و بد مقابله کند.
از هر مسیری انتخاب کنید که اقلام را روی کاغذ بیاورید مهم این است که روند مصاحبه خود را با دقت برنامه ریزی کنید، تا آنجا که ممکن است منصف ولی قاطع باشید. این واقعاً ایده خوبی است که به اعضای دیگر تیم خود اجازه دهید با نامزدهای سمت ملاقات کنند (مگر اینکه از داخل استخدام کنید). به هر حال، ممکن است کسی روی کاغذ خارق العاده به نظر برسد اما اگر با تیم و فرهنگ فعلی شما متناسب نباشد در صنعت مردم¬محور سالن¬ دوام نخواهد داشت.
آیا به بازنشستگی یا فروش بالا فکر می کنید؟
اگر می خواهید کسب و کار سالن خود را بفروشید بسیار مهم است که به دنبال ارزیابی کارشناسی شده باشید تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار سالن شما با توجه به بازار در آن مقطع زمانی خاص با بهترین قیمت به فروش می رسد. آماده باشید بعید است که این امر یک فرایند سریع باشد. پردازش فروش کسب و کار، همانند فروش خانه ممکن است ماهها به طول انجامد. در تعیین ارزش واقعی کسب و کار سالن چند فاکتور وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند - این موارد شامل دارایی¬هایی مانند مبلمان سالن، شهرت و فهرست مشتریان و همچنین تصویر کاملی از درآمد و زمینه¬های اصلی سود می باشد.
همچنین بسیار بسیار مهم است که شما فروش سالن خود را با صلاحدید سختگیرانه و دقیق حفظ کنید زیرا مشتریان ممکن است نگران شده و به جای دیگری بروند. از دست رفتن باور افرادی که به کسب و کار شما باور دارند از ارزش آن می کاهد و اطلاعات فروش که به سمت اشتباه برود می تواند برای کسب و کار بسیار منفی باشد.
اطمینان حاصل کنید که شما راهبرد خروج صحیح و بجا دارید
به عنوان بخشی از برنامه کاری شما، مهم است که در مورد چگونگی حرکت سالن به جلو در صورت تصمیم به ترک، ایده داشته باشید. البته، با همه موارد از این دست، ما قویاً به شما توصیه می کنیم که هنگام تهیه سندی مانند این یا فروش کسب و کار سالن خود، بدنبال مشاوره حقوقی حرفه ای باشید. وقتی کسب و کار سالن شما رشد می کند یا شرایط شخصی شما تغییر می کند سالن شما ملزم به جان سالم به در بردن از تغییرات چشمگیر است – نکته کلیدی، آماده شدن برای آن است. و همانطور که ما همیشه اینجا در سالنی¬لند می گوییم برنامه ریزی کنید، تحقیق کنید و همیشه به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

 

نظر خود را بیان کنید