با این نکات و محصولات، درآمد خرده فروشی آرایشگاه خود را افزایش دهید

نویسنده مدیر 2020/11/07 11:03:51 0 نظر

 

هر از چندگاه راهبرد خرده فروشی سالن خود را مرور می کنید؟ با کارهای بسیار زیاد دیگری که در دست دارید این کار می تواند چیزی باشد که در حاشیه قرار می گیرد!

با این وجود، خرده فروشی سالن یک بخش فوق العاده مهم کسب و کار شما است. امروزه بیش از هر زمان دیگری مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند از آنها در خانه استفاده کنند تا خودشان نتایج سالن را از آنها بدست آورند. سعی کنید نهایت استفاده را (از این موضوع) ببرید!

اگر می خواهید نظر جدیدی در این باره اعمال کنید راهنمای ما را بخوانید تا ببینید آیا راهی وجود دارد که بتوانید امسال فروش خرده فروشی خود را افزایش دهید یا خیر.

چرا خرده فروشی در سالن مهم است؟

اولین دلیل اینکه احتمالاً فکر می کنید خرده فروشی برای سالن شما مهم است افزایش درآمدی است که می تواند برای شما موجب شود. اگر حتی فقط نیمی از مشتریان شما در هنگام قرار ملاقات خود یک کالای خرده­فروشی سالنی خریداری کنند می توانید سودآوری قابل ملاحظه ای به کسب و کار خود اضافه کنید.

اما غیر از سود آیا می دانید چرا خرده فروشی برای کسب و کار سالن شما مهم است؟ صحبت فقط در مورد پول نیست. راهبرد خرده فروشی خوب برای سالن همچنین باید:

• به شما این امکان را بدهد که به مشتریان خود نشان دهید در محصولی که روی موهای آنها استفاده می کنید متخصص هستید

• به آموزش مشتریان خود در مورد بهترین روش برای حفظ نتایج و مراقبت از موهایشان در خانه کمک کنید

• به شما که آرایشگر هستید در مورد روش های مختلف استفاده از محصولات سالنی شما آموزش دهیم

• اگر به درستی انجام شود می توانید با مشتریان خود رابطه مبتنی بر اعتماد ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که شما کارشناس هستید. مشتریان شما برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن و مشاوره به شما مراجعه می کنند. آنها می خواهند بدانند که شما چه فكر می كنید!

چگونه محصولات را در سالن خرده فروشی کنید؟

برای بسیاری از آرایشگران، کلمه "خرده فروشی" یک کلمه ترسناک است. به نظر "پر فروش" می رسد و می تواند برای کسانی که نمی خواهند مشتری خود را ناراحت کنند احساس ناخوشایندی ایجاد کند.

با این حال، حقیقت این است که تعداد بسیار کمی از ما در واقع بطور طبیعی فروشنده متولد شدیم! خرده فروشی محصولات نیازی به مکالمات زشت با مشتریان ندارد. در عوض، می­توان از طریق یک سلسله آموزش بیشتر برای مشتریانتان به آن نزدیک شد - اگر محصولات را دوست دارید این اشتیاق را با آنها به اشتراک بگذارید.

آیا برای بهبود استراتژی خرده فروشی سالن خود به مشاوره بیشتری نیاز دارید؟ برای کمک به افزایش فروش خرده فروشی در سالن این نکات را در نظر داشته باشید ...

محصولات مناسب را انتخاب کنید - قبل از شروع فروش، مطمئن شوید که محصولاتی را انتخاب کرده اید که به اصل بودن آنها اعتقاد دارید. آیا آنها با آراستگی سالن شما مطابقت دارند؟ آیا آنها را به یک دوست توصیه می کنید؟ در غیر این صورت، احتمالاً مناسب نیستند.

با مشاوره شروع کنید - هر قرار ملاقات در مورد مو باید با یک مشاوره خوب به مشتری شروع شود. درک درستی از نگرانی های اصلی موها و اهداف موهایشان داشته باشید.

مکالمه ایجاد کنید - به مشتری خود بگویید که هنگام استفاده از آن روی موهای خود از چه محصولاتی استفاده می کند. به آنها بگویید چه فوایدی دارند و از آنها بپرسید که معمولاً از چه چیزی استفاده می کنند. کارهای روزمره موهای آنها را بشناسید و در مورد محصولاتی که می توانند از آنها بهره­مند شوند پیشنهادهای مفیدی ارائه دهید.

آخرین ملاقات آنها را به خاطر بسپارید - مراقب باشید با گفتن حرف های یکسان در هر بار ملاقات مشتری ها را منصرف نکنید. این کار درست به نظر نمی­رسد. اگر برای آخرین ملاقاتشان از محصول جدیدی استفاده کرده اید سعی کنید از آنها بپرسید که نظرشان راجع به آن چیست. بعلاوه، اگر علاقه زیادی به آن نداشتند می توانید محصول دیگری را امتحان کنید که ممکن است بیشتر دوست داشته باشند.

محصولات را آموزش دهید - اگر آرایشگران نمی دانند که شما چه کالاهایی را در سالن دارید نمی توانید از آرایشگران خود انتظار فروش داشته باشید. بسیاری از برندهای حرفه ای دارای مطالب آموزشی هستند که می توانید برای اطمینان از اینکه همه پرسنل شما در مورد تمام محصولاتی که در انبار دارید متخصص هستند از آنها استفاده کنید.

خودتان آنها را امتحان کنید! - حتی بعد از یک جلسه آموزشی، بعضی اوقات بهترین راه برای شناختن محصولات اینست که خودتان آنها را امتحان کنید. به آرایشگران خود نمونه هایی بدهید تا با خود به خانه ببرند تا بتوانند به مشتریان اطلاع دهند که شخصاً آن را امتحان کرده اند. این امر به اعتماد سازی کمک می کند و به آرایشگران کمک می کند تا دانش بیشتری در مورد نحوه استفاده از محصولات داشته باشند.

وقتی به پایان وقت ملاقات می رسید مطمئن شوید که استندهای خرده فروشی سالن شما محصولات را به وضوح نمایش می­دهد تا مشتریان بتوانند آنچه در دسترس است را ببینند.

می توانید بسرعت پیشنهاد دهید و از آنها بپرسید که آیا آنها مایل به خرید هر یک از کالاهایی که امروز استفاده کردند هستند یا خیر. اگر آنها نه بگویند - نگران نباشید! بسیاری از مردم خریدهای آنی را دوست ندارند بنابراین ممکن است دفعه دیگر به فکر خرید باشند.

خرده فروشی چه کالاهایی را باید در سالن انجام دهید؟

یکی دیگر از سخت ترین قسمت های خرده فروشی سالن انتخاب بهترین محصولات برای استفاده و فروش است!

اول از همه، شما باید مطمئن باشید که واقعاً می توانید از محصولات انتخابی خود سود خوبی کسب کنید. شما همچنین می خواهید میانگین مشتریان خود را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که نقطه قیمتی تعیین شده همانی است که آنها توانایی خرید آن را دارند اما هنوز کیفیت سالن را نشان می دهد.

در مورد هر محصول نیز دلیل بیاورید. بخاطر داشته باشید که کدام یک برای موهای آسیب دیده، موهای رنگ شده، موهای فر و غیره بهترین هستند. به این ترتیب می توانید به راحتی در­یابید کدام محصولات برای هر مشتری مناسب است.

سرانجام، مراقب سرعت فروش هر محصول باشید. اگر محصولی دارید که خیلی کندتر از سایر محصولات حرکت می کند دلیل این مسئله را دریابید - آیا خیلی گران است؟ آیا آرایشگران می­دانند که مشتریان از آن خوششان نمی­آید؟ امتحان کنید و این مشکلات را رفع کنید یا اگر موثر واقع نمی شود قبل از اینکه بیشتر روی آن سرمایه­گذاری کنید آن را با محصول دیگری جایگزین کنید.

محصولات پرفروش سالن ما به خرده فروشی در سالن ها

نگاهی به برخی از پرفروش­ترین محصولات سالن ما بیاندازید که برای خرده فروشی به مشتریان جهت مراقبت از مو در خانه مناسب هستند.

برای مشتریانی که موهایشان آسیب دیده است

محصولات با کیفیت

اگر محصولات باکیفیتی به مشتریان در سالن پیشنهاد دهید خدمات شما همینجا خاتمه نمی یابد. مشتریان به حفظ نتایج خوب خود با محصولات خرده فروشی در منزل ادامه می دهند؛ محصولاتی نظیر:

  • محصولات مکمّل مو
  • حالت دهنده مو
  • نرم کننده مو و ...

یکی از هدایای خوبی که می توان به مشتریان داد دستیابی به نتایج مطلوب با محصولات باکیفیت است.

اینطور نیست که هر مشتری پس از پرداخت هزینه­های درمان سالن خود بخواهد خرید بزرگی انجام دهد. بنابراین، داشتن برخی از اقلام کم ارزش در میز پذیرش سالن شما ایده خوبی است.

محصولات درمانی عالی برای موهای خشک و آسیب دیده ارائه دهید مثل محصولاتی که حاوی روغن های آرگان و جوجوبا باشد و بتواند برای آخر هفته یا مسافرت ایده آل باشد.

برای مشتریانی که موهای بلندی دارند

وقتی مشتریانی دارید که موهای بلند مانند قلب برایشان حائز اهمیت است و اینکه آنها در خانه چطور بنظر برسند برایشان مهم است. آنها ممکن است با انتهای موی تازه اصلاح شده و مطبوع سالن شما را ترک کنند اما ساییدگی و شکنندگی روزانه می تواند بسرعت منجر به آسیب شود!

برای مشتریانی که موهای رنگی دارند

آیا مشتریان شما می دانند چرا شامپوهای سالنی برای مو بهتر هستند؟ برخلاف شامپوی ارزان قیمت، بیشتر شامپوهای حرفه ای با مواد شیمیایی دارای آسیب رسانی کمتر و مواد مغذی بیشتر تولید می شوند.

سعی کنید از مارک های تجاری که از مواد اولیه خوب 'مو' ساخته شده استفاده شود. این طیف وسیع همچنین شامل مجموعه منحصر به فرد از محصولات می شود که از رنگ موی سالم و باکیفیت محافظت می کند.

سعی کنید از بهترین برندهای پرفروش شامپو استفاده کنید که بتواند بهترین محصول خرده فروشی برای سالن شما باشد.

 

نظر خود را بیان کنید