نحوه پاک کردن لاک ناخن از روی سطوح

نویسنده مدیر 2020/11/01 11:21:50 0 نظر ناخن,

لاک ناخن ریخته؟ چکه کرده؟ لک کرده؟ هرچه سریعتر عمل کنید بهتر!

چه روی فرش ریخته باشد چه روی لباس شما باشد یا صرفاً در موهای شما باشد، همیشه پاسخ، پاک کننده لاک ناخن نیست ... اکثر مواد به حلّال­هایی که قبلاً در اطراف خانه ریخته­اید به خوبی پاسخ می دهند.

 برداشتن لاک از چوب

از پاک کننده لاک الکلی ناخن ، روی چوب استفاده نکنید چرا که در واقع باعث بدتر شدن اوضاع در انتهای کار می شود و لکه های جدید و حتی بدتری ایجاد می کند. با این وجود یک روش واقعاً آسان برای پاک کردن لاک از روی چوب وجود دارد. فقط کافی است که با استفاده از اسپری موآن را به پایین اسپری کنید و بگذارید حدود 20 ثانیه قبل از پاک کردن آن بماند. ممکن است لازم باشد این روند را چند بار تکرار کنید اما از استون اثربخش­تر است - زیرا به سطح چوب آسیب نمی رساند.

از بین بردن لاک از روی پارچه

این مشکل رایج ترین مشکل لاک ناخن و پیچیده ترین آن است زیرا پاک کننده لاک ناخن می تواند با برخی از رنگ ها و پارچه ها واکنش دهد. قبل از استفاده، باید آزمایش لکّه انجام دهید تا مطمئن شوید که بعد از کار آن را کاملاً می توانید بشویید. اگر پاک کننده لاک گزینه شما نیست،

 

می توانید از اسپری مو استفاده کنید. معمولاً حلال خشک کننده نیز می تواند لاک را پاک کند بنابراین اگر نمی توانید آن را از خانه به بیرون ببرید آن را به داخل پاک کننده های محلی خود بریزید.

 

پاک کردن لاک از مو

رفع این مشکل ساده است! اگر لاک هنوز مرطوب است فقط مقداری پاک کننده لاک غیراستونی را گرفته و آن را از رشته های لاک شده از بالا به پائین عبور دهید. اگر از قبل خشک شده است نرم کننده یا روغن را به آرامی وسط موهای خود بمالید تا زمانی که بتوانید لاک را پاک کنید.

پاک کردن لاک از فرش

اول از همه اینکه فرش شما چه رنگی است؟ اگر روشن یا سفید باشد استفاده از پاک کننده لاک غیراستونی احتمالاً بهترین گزینه شماست. اگر تیره باشد رنگ می­تواند با ماده پاک­کننده تداخل پیدا کند بنابراین سعی کنید بر روی اسپری مو ریخته یا روی آن الکل بمالید. لاک را با اسفنج یا حوله های کاغذی لک­دار کنید و اگر به نظر می رسد که ریخته شدن لاک همچنان ادامه دارد تسلیم نشوید ... می خواهید مطمئن شوید که تا آخرین ذرّه را بیرون می کشید.

 

 

نظر خود را بیان کنید