رعایت حداکثر ایمنی مشتری در سالن یا آرایشگاه شما

نویسنده مدیر 2020/11/04 10:37:50 0 نظر عمومی,

با استرس و اضطراب زیادی که در جهان در جریان است ما شرط می¬بندیم که زمانی مشتریان شما خیالشان راحت شده و سرانجام خود را مهمان سالن شما می¬کنند!
بنابراین، مهم است که شما این کار را تا حد امکان لذت بخش کرده و تمام تلاش خود را انجام دهید تا مشتریان شما احساس امنیت و شادی کنند.
دولت¬ها راهنمای رسمی در مورد چگونگی بازگشایی خدمات دارای تماس نزدیک منتشر کرده¬اند که دارای جزئیات کامل در مورد چگونگی ایمن نگه داشتن مشتریان است - از جمله تهیه ضدعفونی کننده دست، تعیین وقت ملاقات¬های جدا از هم و تا حد ممکن منطقه را تمیز نگه داشتن و دارای تهویه مناسب کردن. 
برای اطمینان از اینکه مشتریان شما بابت هیچگونه مشکلی در هنگام بازدید از سالن شما این بازدید را به تعویق نمی¬اندازند ما چند نکته دیگر ارائه داده ایم ...
سر و صدا را پایین نگه دارید
تحقیقات علمی فعلی نشان می دهد که کرونا می تواند از طریق "ذرّات معلق در هوا" که هنگام سرفه، عطسه یا صحبت کردن ایجاد می شود منتقل شود. به همین دلیل، به ما توصیه شده است که در صورت لزوم صدای خود را بالا نبریم. بنابراین، هنگامی که سشوار شما روشن است سعی کنید از هر مکالمه ای که شما را مجبور می کند بلندتر از حد معمول صحبت کنید خودداری کنید. 

بین مشتریان خود ازدحام بیش از حد نکنید
قبل از قرنطینه سراسری، احتمالاً مشتری¬های شما عادت داشتند که با مسئول پذیرش، آرایشگر آنها، شخص دیگری که موهایشان را می¬شوید و حتی ممکن است شخص دیگری که برای آنها یک فنجان قهوه می آورد در تماس باشند.
اکنون، سعی کنید تماس مشتری خود با کارمندان را به حداقل برسانید - در صورت امکان این تماس را فقط برای یک شخص نگه دارید. 
بخاطر بسپارید - نام و اطلاعات تماس همه افراد در سالن را نگه دارید.
علاوه بر استفاده از تجهیزات حفاظت فردی، مهم است که لیستی از همه کسانی که هر زمان به سالن شما می آیند - از جمله مشتریان، کارمندان و کارکنان تحویل یا نگهداری، با خود نگه داشته باشید. به آنها بگویید که شما این کار را انجام می دهید تا بدانند که ایمنی آنها را جدی می گیرید.
شما هنوز هم باید با این اطلاعات مانند هر داده¬ای که از مشتریان جمع آوری می کنید رفتار کنید. اگر می خواهید از آن برای اهداف بازاریابی نیز استفاده کنید ابتدا مطمئن شوید که راجع به آن سوال می پرسید.
اگر تست کرونای کارکنانتان مثبت است با همه کسانیکه آن روز در سالن بودند تماس گرفته و به آنها اطلاع دهید.
آیا باید برای مشتریان تجهیزات حفاظت فردی تهیه کنید؟
یکی از بزرگترین نگرانی¬هایی که در حال حاضر سالن ها و آرایشگاه ها با آن روبرو هستند بهای تمام شده تجهیزات حفاظت فردی سالن جدیدی است که برای خرید نیاز دارند - هم برای کارمندان و هم برای مشتریان.
در جامعه مو و زیبایی بحث های زیادی وجود دارد در مورد اینکه آیا قیمت های درمان برای پوشش (هزینه-های) تجهیزات حفاظت فردی باید افزایش یابد یا خیر. بسیاری از آنها موافق این موضوع هستند، حتی اگر این امر فقط یک اقدام موقت باشد تا زمانی که کسب و کار دوباره شروع به بهبود کند. 
با این حال، یک کاری که نباید انجام دهید این است که مشتریان را بدون تجهیزات حفاظت فردی کافی بگذارید. اگر می خواهید مشتری ها ماسک صورت خود را به همراه داشته باشند پس آنها را از قبل مطلع کنید. با اجباری شدن ماسک های صورت در مغازه ها، به احتمال زیاد مشتری های شما به هر حال یک ماسک خواهند داشت.
صرفنظر از این موضوع، تهیه لوازم جانبی لازم برای مشتریان در صورتی که آنها فراموش کرده باشند ایده خوبی است - شما نمی خواهید مجبور شوید مشتری ها را دور کنید. اگر واقعاً از این هزینه نگران هستید می توانید ماسک هایی را برای خرید در دسترس مشتریان قرار دهید.
چه لوازم تجهیزات حفاظت فردی و ملزومات بهداشتی برای مشتری باید داشته باشید؟
در سالنی لند، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا مطمئن شویم که می توانید بهترین مواد تجهیزات حفاظت فردی و ملزومات بهداشتی را برای کسب و کار و مشتریان خود تهیه کنید.
ماسکهای صورت
اگر ماسک صورت برای مشتری تهیه می کنید احتمالاً ماسک یکبار مصرف ترجیح داده می شود تا از تمیز و بهداشتی بودن آن مطمئن شوند.
ماسک یکبار مصرف صورت باید فقط چند ساعت استفاده شود، بنابراین قبل از ترک سالن مطمئن شوید که مشتری با خیال راحت آن را برداشته و در سطل آشغال قرار می دهد.
لباسهای یکبار مصرف
در توصیه های رسمی دولت در مورد خدمات دارای تماس نزدیک، توصیه می شود که از لباس های آرایشگاهی یکبار مصرف برای هر مشتری استفاده شود. اگر لباس های یکبار مصرف در دسترس ندارید در اینصورت لباس های معمولی آرایشگاه شما باید بعد از هر مشتری شسته شود، بنابراین برای اطمینان از داشتن مقدار کافی از آن ممکن است نیاز به خرید تعداد بیشتری داشته باشید.
حوله های یکبار مصرف
مانند لباسهای خود، هر حوله آرایشگری که در آرایشگاه یا سالن خود استفاده می کنید باید بعد از هر مشتری شسته شود. برای خدمات آرایشگری، جایی که به طور مرتب حوله برای صورت لازم است، فشار زیادی به چرخه لباسشویی وارد می کند تا اطمینان حاصل شود که برای روز بعد تمیز و خشک هستند.
برای ایمن نگه داشتن مشتریان تا حد ممکن، می توانید به جای آن از حوله های یکبار مصرف استفاده کنید. این حوله¬ها چون برای اصلاح نرم و مناسب هستند به کاهش میزان انرژی مورد نیاز برای اجرای چرخه های گرم ماشین لباسشویی در طول روز نیز کمک می کنند.
از تجهیزات حفاظت فردی خود نیز به درستی استفاده کنید
استفاده از تجهیزات حفاظت فردی فقط جهت محافظت از شما نیست - بلکه برای محافظت از اطرافیان نیز است. برای هر مشتری که شما در حال کار بر روی وی هستید باید از محافظ صورت یا سایبان صورت استفاده کنید تا بهترین محافظت را داشته باشد.
می¬دانیم که کار با سایبان¬های صورت دشوار است، بنابراین یافتن یک محصول با کیفیت مناسب از آنها ضروریست.
نگاهی به محافظ های صورت جاهای مختلف بیاندازید – بعضی از آنها دارای یک پد فوم لاتکس رایگان، سربند قابل تنظیم و صفحه ضد مه هستند.

نظر خود را بیان کنید