نحوه انتخاب بهترین شکل ناخن

نویسنده مدیر 2020/11/01 11:05:03 0 نظر ناخن,

آیا شکل ناخن ایده آل برای مانیکور خود را می دانید؟
پنج شکل مختلف ناخن و نحوه سوهان کردن آنها را دریابید:

مربعی بیضوی (شبه¬بیضی)
با ترکیب ظرافت بیضی و قدرت مربع، مربعی بیضوی (اسکووال) برای اکثر انگشتان یک شکل ناخن محبوب به شمار می رود. ابتدا با یک مربع با دیواره های جانبی مستقیم و یکنواخت شروع کنید. گوشه ها را سوهان بکشید تا حاشیه آزاد شما گرد و مورب شود. به یاد داشته باشید شما هنوز پشتیبانی های جانبی قوی می خواهید - چندان از سوهان زنی خوشحال نباشید.
گرد
شکل گرد به عنوان یکی از محافظه کارانه ترین شکل های این دسته، برای خانمها و کسانی که دوست دارند ناخن¬های کوتاه خود را حفظ کنند ایده آل است. این شکل برای ناخن¬های پهن جذاب به شمار می رود و توهم بستر ناخن نازکتر را ارائه می دهد. دیواره های کناری را درست مثل یک مربع سوهان بکشید، سپس لبه آزاد را به دور آن دایره کامل بچرخانید.
استیلتو (تیز)
ناخن نوک تیز یک سبک محبوب برای طراحی¬های هنری اکریلیک و ناخن، به ویژه در اروپای شرقی و آسیا است. این شکل آوانگارد در میان افراد مشهور محبوب است - فرگی و لیدی گاگا همیشه از این سبک استفاده می کنند! و گرچه برای ظاهر روزمره مورد پسند نیست اما این شکل افراطی می تواند انگشتان را باریک و دراز کند. دیواره¬های کناری را به طور مساوی و مخروطی سوهان بکشید تا به نوک مورد نظر برسید.

بادامی
دیواره های جانبی مخروطی بیضی شکل زیبائی برای خانم¬ها ایجاد می¬کند. شکل¬های بیضی بسترهای ناخن پهن و باریک را جذاب می سازد و با یک نوک زیبا بر طول آن می افزاید. برای رسیدن به شکل بیضی کامل، دیواره های کناری را بصورت مستقیم سوهان بکشید تا از یکنواخت بودن آنها اطمینان حاصل کنید. سپس، با حصول اطمینان از یکنواخت بودن زاویه¬ها در هر طرف، دیوارهای کناری را به شکل یک بیضی گردشده شکل دهید.
مربع
با دیواره های جانبی قوی و نوک¬های تیز یا گرد، این شکل فرانسوی کلاسیک محسوب می شود. این مربع برای بستر ناخن بزرگتر ایده آل است (باعث شود بسترهای ناخن کوچکتر کوتاه و پهن¬تر به نظر می¬رسند). برای ایجاد این شکل فاقد نوک، دیواره های کناری را بصورت مستقیم سوهان بکشید و مطمئن شوید که عمود بر حاشیه آزاد ناخن هستند. هنگامی که مربع کامل بدست آوردید سوهان خود را زاویه داده و ناخن را اریب کنید.

 

 

نظر خود را بیان کنید