یک روز در زندگی رنگ کار – متخصص رنگ کردن، جس کروز

نویسنده مدیر 2018/07/24 07:45:34 0 نظر رنگ مو,

صنعت سالن یک بازار متغیر و بسیار متنوّع با سالن¬های بسیار مختلف و متخصص در برخی حوزه ها از رنگ کردن مو گرفته تا اصلاح¬های خلاقانه است. در حالیکه صنعت بزرگی محسوب می شود ولی همگام شدن با آنچه هر بخش در حال انجام آن است می تواند دشوار باشد. ما با جس کروز (یک متخصص انگلستانی در زمینه رنگ کردن) متخصص رنگ کردن در سالن Not Another Salon همراه شدیم تا دریابیم رنگ¬کار بودن در یک سالن در لندن چگونه است.
یک روز در زندگی رنگ¬کار Not  Another Salon می تواند موارد زیر باشد:
انبوهی از سرگرمی، تحریک و شدت. سطح مهارت کل تیم در کل تغییر می کند ولی بویژه برای من بسیار عالی است؛ من متخصص رنگ کردن و کار خلاقانه هستم. من روی هر چیزی کار میکنم از رنگ بلوند یخی گرفته تا روبان¬های دارای رنگ لکه روغن تا زرد نئونی و رگه¬هائی از رنگ نارنجی. بدون زیردستان شگفت انگیزمان نمی توانیم کارهائی را که الان انجام می دهیم انجام دهیم. 
یک روز معمولی معمولاً شامل موارد زیر می شود:
دو تغییر رنگ با چند سفیدکننده ریشه یا یک رنگ خلاقانه ما بین این دو با چند مشاوره بهبود می یابد. هر روز ظرفیت آن پر پر است ولی من عاشق آن هستم. من حدس میزنم شما می توانید بگوئید که اگر من کاملاً رزرو نمی کردم واقعا نمی دانستم روزم را چطور مدیریت کنم. من می توانم صادقانه به هر عضو تیم اعتماد و تکیه کنم و این می تواند ایده دوم در مورد تونر جهت اندکی صحبت برای ایجاد انگیزش/در اغوش گرفتن/تقسیم غذا در اتاق پشتی بعد از 4 بار سفید کردن مو بصورت پشت سر هم با تغییر رنگ بین انها باشد. برای بسیاری از شما ارایشگران ما را شبیه به زمین سالن های موی دیسنی (Disney land) می دانند که درخشندگی، لامپ و رنگهای روشن دارد؛ همینطور است ولی کار دشواری است.
از کجا الهام می گیرید؟
بسیاری از الهامات ناشی از مردم اطراف من، همکاران و مشتریان، مسافرت و البته اینستاگرام است. یک صفحه بویژه صفحه@lisamcconniffe  الهام بزرگی برای من محسوب می شود.
از من سوال می شود سیاست عدم قضاوت چیست. و اگر بخواهم صادق باشم این مورد یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد سالن است. من هر روز به سر کار می¬روم و می خواهم خودم باشم و این در مشتری های من منعکس می شود؛ آنها به سالن می ایند و می¬خواهند خودشان باشند. این برای من یکی از مهمترین جنبه های Not Another Salon است. من حس میکنم این یکی از مهمترین چیزهائی است که شما باید در زندگی زوانه خود تمرین کنید حتی من نگرانم که بخاطر شیوه نگاه من یا شیوه ای ک در پیش می گیرم مردم در مورد من قضاوت کنند؛ من همواره کارها را قدری متفاوت انجام داده ام. و همگی انها تقریبا در سالن ارایشگری جشن گرفته شدند که کار چندان متعارفی نیست! 

 

نظر خود را بیان کنید