سشوار یا اتوی مو یا بابلیس ؟

نویسنده مدیر 2017/04/05 07:08:02 0 نظر مراقبت مو,

این روزها تنوع ابزار محصولات مو مثل سشوار و اتوی مو و… خیلی زیاده. وقتی که دارید تو یک مرکز خرید قدم میزنید، ویترین جذاب این جور مغازه ها توجه شما رو به خودش جلب میکنه و حتی تو خونه یا محل کارتون، وقتی پشت کامپیوتر نشستید با یک جستجوی ساده می تونید انواع و اقسام این محصولات رو ببینید. تفاوت ابزار محصولات مو یی که شما تو خونه استفاده می کنید با ابزاری که آرایشگران حرفه ای استفاده می کنند تنها در کیفیت اونهاست. چرا که آرایشگران باید به این نکته توجه کنند که ابزار با کیفیت بالایی استفاده کنند که برای انواع موها مناسب باشد و دوام زیادی داشته باشد.
 
همچنین آرایشگرها از ابزاری استفاده می کنند که به طور معمول به کاربران فردی فروخته نمی شه. انواع اتوی مو، سشوار، قیچی تیغ و موارد دیگه که به اون ها کمک میکنه تا کار بهتری ارائه بدهند و نتیجه بهتری بگیرند.
 
بعضی از ابزارهای آرایش مو توسط آرایشگر ها را به شما معرفی میکنیم:
 
سشوارهای سرامیکی:  حرارت را به طور یکنواخت روی مو پخش میکنند و مانع از آسیب دیدن مو بر اثر حرارت می شود.
سشوارهای یونیک: این مدل سشوارها یون های منفی به موهای شما ارسال می کنند که باعث میشه الکتریسیته مواز بین رفته و موهای شما خوش حالت تر خواهد شد.
سشوارهای تورمالین: دارای پوششی از جنس سنگ هستند که دارای مواد معدنی می باشند. این مدل سشوارها هم یون منفی تولید میکنه.
اتوی مو با قابلیت گرم شدن تا ۴۵۰ درجه سانتی گراد.
بابلیس های مختلف.
برس های سشوار گوناگون.
ماشین های موزر.
البته آرایشگران حرفه ای هم از همه این ابزار همزمان استفاده نمی کنند. با توجه به جنس موی مشتری و مدلی که درخواست کرده است میشه تشخیص داد که کدوم ابزار برای او مناسب تره.
 
شاید به نظر برسه که استفاده از ابزار حرفه ای نکته کلیدی کار آرایشگران حرفه ای است. ولی بد نیست بدونید داشتن آموزش های حرفه ای مهم ترین نکته است. دوره های آموزشی علاوه بر اینکه شامل تکنیک های آرایشگری هستند، نحوه استفاده از تجهیزات حرفه ای و ابزار رو نیز آموزش می دهند.
 
در نتیجه استفاده از ابزار حرفه ای همراه با آموزش مناسبه که به یک آرایشگر این امکان رو میده تا به صورت حرفه ای کار خودش رو انجام بده و خیلی از ابزاری رو که می تونید از هر فروشگاهی تهیه کنید، مطمئنا اونهایی نیستند که در یک سالن آرایش خوب استفاده میشوند.
 
پس می تونیم نتیجه بگیریم که تنها یک متخصص آموزش دیده میتونه با در نظر گرفتن جنس موهاتون، رنگ پوستتون، زیباتر تون کنه.

نظر خود را بیان کنید