بهترین روش برای رژگونه زدن

2015/05/09 17:18:18 0 نظر گریم و آرایش,
رژگونه یکی از محصولات آرایشی است که اغلب اصول استفاده از آن کمتر مورد توجه قرار می گیره. معمولاً بیشتر درباره استفاده درست یا انتخاب کرم پودر مناسب صحبت می کنیم، در حالی که روش رژگونه زدن هم می تونه به شکل قابل توجهی ظاهرمون را تغییر بده و پوست صورت را بسیار شاداب و سرزنده تر نشون بده.
 
گام اول:
 
مهم ترین نکته در استفاده از رژگونه، اینه که از رنگی متناسب با رنگ طبیعی پوستمون استفاده کنیم. افرادی که پوستی با ته رنگ سرد دارند، بهتر است رژگونه صورتی ملایم با توناژ آبی را انتخاب کنند. در حالی که افرادی که پوستشان ته رنگ گرم یا زرد دارد با رژگونه های توناژ قرمز- قهوه ای عالی به نظر می رسند. رنگ هایی که با انواع پوست ها خوب هماهنگ می شوند، معمولاً طیف صورتی با ته رنگ مایل به زرد هستند. در نتیجه این رنگ رژگونه، انتخاب مناسبی برای شروع کسانی است که درآرایش کردن تازه کار هستند.
 
گام دوم:
 
هیچ قانون خاصی در این مورد وجود ندارد اما بهتر است بعد از استفاده کرم پودر و قبل از زدن رژگونه، از پودر یا کرم برنزه کننده برای فرم دهی (کانتورینگ) صورت استفاده کنید.
 
گام سوم:
 
اگر از رژگونه پودری استفاده می کنید، بهتر است برستان را کوچک انتخاب کنید، استفاده از برس کوچک باعث می شود از ابتدا پودر را روی نواحی کوچک تری پخش کنید؛ به جای اینکه کل صورتتون را با رژگونه بپوشانید و بعد مجبور شید پودر اضافی را پاک کنید. همیشه به یاد داشته باشید اضافه کردن مواد آرایشی به پوست، از پاک کردن آن آسان تره.
 
گام چهارم:
 
اگر مطمئن نیستید رژگونه را به کدام قسمت صورتتان بزنید، رو به آینه به خودتان لبخند بزنید، در این حالت برجسته ترین قسمت صورت، گونه ها هستند. رژگونه را روی این قسمت پخش کنید و برای فرم دهی بهتر به صورت، برس را کمی به سمت شقیقه ها بکشید. اگر لازم بود می تونید به تدریج رژگونه را پررنگ تر کنید.
 
گام پنجم:
 
اگر احساس کردید گونه ها بیش از حد پررنگ شده اند، کافی است از یک پودر همرنگ پوستتون استفاده کنید تا کمی از شدت رنگ آن کم کنید.
 
 
دیدید که رژگونه زدن هم مثل کشیدن خط چشم و یا زدن کرم پودر قوانین خاص خودش را داره پس  ازین به بعد سعی کنید کمی اصولی تر ازش استفاده کنید.

نظر خود را بیان کنید