بهترین روش برای پاک کردن آرایش از روی صورت

نویسنده مدیر 2017/04/04 10:48:47 0 نظر گریم و آرایش,

برای همه ما پیش آمده که دیروقت از میهمانی به خانه برگردیم و حس و حال پاک کردن آرایش را نداشته باشیم، پس سریعا به کشوی میز توالت مراجعه می کنیم و اولین پاک کننده آرایشی که به چشممان میخورد را برمی داریم و استفاده می کنیم، در حقیقت پاک کردن آرایش صورت، علی رغم این که کار ساده ای به نظر می رسه، معمولا اشتباه انجام می شه. لازمه که کمی برای آن وقت بگذاریم چرا که لازمه ی داشتن پوستی سالم و شاداب علاوه بر استفاده از لوازم آرایشی مرغوب، پاک کردن درست آن از روی صورته، چرا که بر جای ماندن اثرات آرایش روی پوست، منجر به مشکلات پوستی جبران ناپذیری می شه. پیشنهاد می کنیم این کار را با حوصله و طی مراحل زیر انجام دهید:
 
از نقاط حساس صورت شروع کنید:
 
ناحیه اطراف چشم ها یکی از حساس ترین نقاط صورت است. پس انتظار می ره برای پاک کردن آرایش این ناحیه دقت بیشتری شه. همان طور که می دونید پوست اطراف چشم بسیار ظریف است و یک پاک کننده ی نا مناسب می تونه آسیب زیادی به پوست این ناحیه برسونه. پیشنهاد ما استفاده از یک پاک کننده ملایمه. بدین منظور از یک پنبه آغشته به پاک کننده استفاده کنید و پنبه را روی چشم های بسته قرار دهید و به آرامی شروع به پاک کردن مواد آرایشی نمایید. در مرحله بعد همین عمل را برای پاک کردن آرایش سایر نقاط صورت انجام بدید.
 
پاک کردن باقی مانده آرایش:
 
بهترین روش برای پاک کردن آثار باقی مانده آرایش، استفاده از محصولاتی مثل دستمال مرطوب یا پد مرطوب است. کل صورت را با دستمال مرطوب پاک کنید تا کرم پودر یا رژگونه های با ماندگاری هم از روی پوست پاک شوند.
 
پاکسازی منافذ پوست:
 
پاک کننده های آرایشی، برای تمیز کردن منافذ پوست مناسب نیستند. این محصولات فقط برای پاک کردن آرایش ساخته شده اند. برای این که منافذ پوستی را هم تمیز کنید، از یک پاک کننده ملایم یا تونر استفاده کنید تا منافذ پوستی را هم از هر گونه آلودگی پاک کنه.
 
رعایت نکاتی که گفتیم کار سختی نیست، اما دقت در انجام آن می تونه شما را در حفظ زیبایی و سلامت پوست یاری کنه.

نظر خود را بیان کنید